Minulla F-securen internet 2006 palomuuri ja virusturva.
F-secure ilmoittaa että virustunnisteet ovat 20 päivää vanhoja. Olen yrittänyt päivittää sitä, mutta asia ei ole vielä korjaantunut! Muuten Secure toimii moiteetta, ainostaan huolestuin kun näin tuon keltaisella pohjalla olevan huutomerkin, joka ilmoitti virustunnisteista!
Onko syytä huoleen, vain tulevatko nuo päivitykseet itsestään jossain vaiheessa? Olen vähän noviisi tämän tietoturvan kanssa.
Kiitoksia asiallisista vastauksista etukäteen.
Eeva-Liisa:)
Virustunnisteet vanhoja?
Eeva-Liisa
5
5527
Vastaukset
- Opastaja ja vinkkaaja
Täälä ohje ja toimii tämän latauksen jälkeen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000659&posting=22000000011530924 - Häseltäjä
Katoppa onko koneen päivämäärät oikeat, sillä minulla niiden asettaminen oikeaan päivämäärään korjasi koko ongelman.
- asdf--argh
Päiväys näkyy olevan 13 marraskuuta. On kai vielä etuajassa? Millä sen oikaisee??
- Mitään näistä tietämätön
Mulla oli sama ongelma ja päivämäärä oli jostain syystä hypännyt lokakuulle...outoa.
Mutta huuto merkki ainakin katosi joten kiitos paljon Häseltäjälle, ja toivottavasti alkuperäinenkin avun sai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984