Minulla F-securen internet 2006 palomuuri ja virusturva.
F-secure ilmoittaa että virustunnisteet ovat 20 päivää vanhoja. Olen yrittänyt päivittää sitä, mutta asia ei ole vielä korjaantunut! Muuten Secure toimii moiteetta, ainostaan huolestuin kun näin tuon keltaisella pohjalla olevan huutomerkin, joka ilmoitti virustunnisteista!
Onko syytä huoleen, vain tulevatko nuo päivitykseet itsestään jossain vaiheessa? Olen vähän noviisi tämän tietoturvan kanssa.
Kiitoksia asiallisista vastauksista etukäteen.
Eeva-Liisa:)
Virustunnisteet vanhoja?
Eeva-Liisa
5
5613
Vastaukset
- Opastaja ja vinkkaaja
Täälä ohje ja toimii tämän latauksen jälkeen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000659&posting=22000000011530924 - Häseltäjä
Katoppa onko koneen päivämäärät oikeat, sillä minulla niiden asettaminen oikeaan päivämäärään korjasi koko ongelman.
- asdf--argh
Päiväys näkyy olevan 13 marraskuuta. On kai vielä etuajassa? Millä sen oikaisee??
- Mitään näistä tietämätön
Mulla oli sama ongelma ja päivämäärä oli jostain syystä hypännyt lokakuulle...outoa.
Mutta huuto merkki ainakin katosi joten kiitos paljon Häseltäjälle, ja toivottavasti alkuperäinenkin avun sai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665