Kaurismies ja Neitsytnainen

järkensä kadottanut

Minä olen maailman järkevin olento, eli neitsytnainen... Nyt olen kuitenkin korviani myöten rakastunut kaurismieheen joka tuntuu osaavan sanoa kaikkia asiat jotka olen ikinä halunnut rakkaani suusta kuulla .... Onko meillä mitään mahdollisuutta /miten sovimme yhteen?

4

3767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Kyllähän maamerkeillä yleensä synkkaa keskenään. Kauris, neitsyt ja härkä yleensä tulevat toistensa kanssa toimeen. Jos Sinä ja ihastuksesi olette tyypillisiä maamerkkejä, niin teillä on nähdäkseni hyvät mahdollisuudet kestävään, turvalliseen ja lämpöiseen parisuhteeseen.

      Itse kaurismiehenä tosin suosin vesimerkkejä. Erityisesti ravun ja skorpionin tunteellisuus ja kiihkeys tekevät kauriille hyvää. Eli itse en niin hirveästi syty neitsyen järkevyydestä, suunnitelmallisuudesta, järjestelmällisyydestä yms. Näissä ominaisuuksissa ei toki ole mitään vikaa, mutta joku skorpioninaisen kaltainen intohimoinen hullu on ehkä pitemmällä tähtäimellä mielenkiintoisempi kumppani.

      Mutta nämä ovat tietty ihan makuasioita ja täytyy muistaa, että horoskooppeja ei kannata liian tiukasti tuijottaa.

      • järkensä kadottanut

        Minä kun en ole tyypillinen Neitsytnainen... vaan tulta ja tappuraa. Järjestelmällinen kyllä ja järkevä, mutta en rakkaudessa


      • höpinöihin kannatte
        järkensä kadottanut kirjoitti:

        Minä kun en ole tyypillinen Neitsytnainen... vaan tulta ja tappuraa. Järjestelmällinen kyllä ja järkevä, mutta en rakkaudessa

        paljon kiinnittää huomiota, kuhan hölisevät ja kun tosipaikka tulee niin itkeä tillittävät. Olen itse kaurisnainen ja minulla on kaurismies mutta toisaalta olen nouseva skorppari ja joidenkin astrologian tietojen mukaan nouseva skorppari on voimakkaampi kuin aurinkoskorppi. Tiedä häntä, mutta kaurismieheni on kyllästynyt ainaiseen tappeluumme ja olen nyt päättänyt olla lähettämättä veeemäisiä tekstareita, koska näyttää siltä että emme pääse toisistamme eroon. Ainoa mikä potuttaa on se, että hän on suunnitellut valmiiksi jo tulevaisuutemme ja remonteeraa taloa minulle ja pitää itsestään selvänä että muutan sinne. Saa nähä, en halua menettää vapauttani, jotenkin alkanut kiehtomaan vapaus. Olin aikaisemmin naimisissa kaksosmiehen kanssa ja oli vihonviimeistä räpinää grrrr miten jaksoinkin sen petollisuuden.


    • Neitsytnaine Turust

      Hyvin menee. Itsekin 10v vuotta Kauriin kans. Onnellista on. Rohkeasti vaan :)

      Neitsytnaisen edessä Kauris ei näe muuta maailmaa. Sillä asenteella. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe