On tämä käsittämätöntä. Tällainen aloitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000026457818
Ja tähän mennessä vastauksia jo toista sataa! Miettikää nyt vähän mikä tästä palstasta tekee tälläisen hiekkalaatikon!
Antakaa nyt jo tälläisten pellejen olla.
Porsche-kuskit
7
1510
Vastaukset
- 996c4.
Eipä joukossa ollut porsche-miehiä.
- dasdsadas
Kyllähän noita Porscheja näkyy lähes päivittäin.
- 996c4.
dasdsadas kirjoitti:
Kyllähän noita Porscheja näkyy lähes päivittäin.
Ketjussa vastaukset viittasivat enemmän jenkkiautoihin kuin Porscheen.
- dfssfsdfsddfs
996c4. kirjoitti:
Ketjussa vastaukset viittasivat enemmän jenkkiautoihin kuin Porscheen.
ja morkata jenkkiautoja.
- sitä mitä ei
dfssfsdfsddfs kirjoitti:
ja morkata jenkkiautoja.
itsellä ole=suomalaisten kansantauti.
Jos naapuri ostaa auton jossa on 4 litrainen kone,on pakko ensi yönä naarmuttaa sitä mielummin kuin tehdä duunia sen verran enemmän että itse saisi sen pikkuisen 1.8 litraisen tilalle sen 4 litraisen. - selvis
sitä mitä ei kirjoitti:
itsellä ole=suomalaisten kansantauti.
Jos naapuri ostaa auton jossa on 4 litrainen kone,on pakko ensi yönä naarmuttaa sitä mielummin kuin tehdä duunia sen verran enemmän että itse saisi sen pikkuisen 1.8 litraisen tilalle sen 4 litraisen.Sinä itse autottomana kateellisena postailet tälle(kin) palstalle ?
- 996c4.
dfssfsdfsddfs kirjoitti:
ja morkata jenkkiautoja.
Kinastelun ymmärtää ja myös se viittaa, ettei (porsche)miehiä ketjuun kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983266
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2152666
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382259- 321589
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241436- 101304
- 131279
- 221261