On tämä käsittämätöntä. Tällainen aloitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000026457818
Ja tähän mennessä vastauksia jo toista sataa! Miettikää nyt vähän mikä tästä palstasta tekee tälläisen hiekkalaatikon!
Antakaa nyt jo tälläisten pellejen olla.
Porsche-kuskit
7
1559
Vastaukset 7
- 996c4.
Eipä joukossa ollut porsche-miehiä.
- dasdsadas
Kyllähän noita Porscheja näkyy lähes päivittäin.
- 996c4.
dasdsadas kirjoitti:
Kyllähän noita Porscheja näkyy lähes päivittäin.
Ketjussa vastaukset viittasivat enemmän jenkkiautoihin kuin Porscheen.
- dfssfsdfsddfs
996c4. kirjoitti:
Ketjussa vastaukset viittasivat enemmän jenkkiautoihin kuin Porscheen.
ja morkata jenkkiautoja.
- sitä mitä ei
dfssfsdfsddfs kirjoitti:
ja morkata jenkkiautoja.
itsellä ole=suomalaisten kansantauti.
Jos naapuri ostaa auton jossa on 4 litrainen kone,on pakko ensi yönä naarmuttaa sitä mielummin kuin tehdä duunia sen verran enemmän että itse saisi sen pikkuisen 1.8 litraisen tilalle sen 4 litraisen. - selvis
sitä mitä ei kirjoitti:
itsellä ole=suomalaisten kansantauti.
Jos naapuri ostaa auton jossa on 4 litrainen kone,on pakko ensi yönä naarmuttaa sitä mielummin kuin tehdä duunia sen verran enemmän että itse saisi sen pikkuisen 1.8 litraisen tilalle sen 4 litraisen.Sinä itse autottomana kateellisena postailet tälle(kin) palstalle ?
- 996c4.
dfssfsdfsddfs kirjoitti:
ja morkata jenkkiautoja.
Kinastelun ymmärtää ja myös se viittaa, ettei (porsche)miehiä ketjuun kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459