Elikkä minulla on erittäin vaikea akne arpia/finnejä/märkäpäitä niskassa,hartioissa,selässä todella paljon ja myöskin rinnassa. Elikkä onko kokemuksia näin hirveästä aknesta. Ja jos olette saaneet jonkin kuurin (itselläni isotretioiini) niin onko se auttanut täysin epätoivoisessa tilanteessa? itseäni alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun on 4kk syönyt ja ei apua ole ollut. :/
Vaikea akne.
5
2510
Vastaukset
- kans...
Eli minullakin ollu jo 8vuotta vaikea akne. Olen jopa lopettanut yhden koulun tämän takia. Akne on psyykkisesti hirveä tauti koska se pilaa sosiaalisen elämän. Vieläkin vaikka olen 21vuotias oli keväällä iho tulehtunut koko kasvojen alueelta sekä märkäpäitä ympäriinsä... ja sehän voikin jatkua hoitamattomana koko eliniän. Nyt olen syönyt 43 päivää Roaccutania, joka paransi ihon aluksi lähes kokonaan ja palautti kadonneen itsetuntoni, mutta kun olin syönyt noin 3vk. finnit palasivat ja tällä hetkellä naama on taas hirveän näköinen.
- been there...
...pahenemisvaihe; sä voit pyytää siltä lääkäriltä lisäksi antibioottikuurin hillitsemään niitä pahenemisvaiheen patteja joten älä turhaan kärsi niistä.
- itsekin kuurin syönyt
Roaccutan on hoito, joka tepsii lähes kaikille, uskoisin että myös sinulle. Olin masentunut oman naamani tilasta, sillä patit olivat suuria ja hävetti.
Menin yksityiselle ihotautilääkärille. Söin puoli vuotta Roaccutania. Alkuun ei mitään apua, sitten parani, jossain vaiheessa tuntui että teho lakkasi, mutta lopulta iho oli kuin uusi.
näin minulla. suosittelen, sillä elämänilo palasi minulle paremman ihon myötä :D
Roaccutania määrätään eri pituisia ja kokoisia hoitoja riippuen aknen pahuudesta ja henkilön koosta.
Ei muuten kannata kuunnella mitään peloitteluja Roaccutanin haittavaikutuksista. Iho kuivuu, mutta rasvaa on keksitty. Eiköhän se mielenterveys ole tärkein.. oma mielenterveyteni kun oli koetuksella aknen pahimmassa vaiheessa.- roan aloittanut
itselläkin n. puolen vuoden kuuri meneillään, nyt 3kk takana ja muu naama parantunut, mut leuassa on ihon sisäisiä finnejä, jotka välillä nousee ja paisuu ja sit taas laskeutuu, ei lähde millään..
Mut kauan sun kuurista on aikaa? Oon täs lukenut niin monta tarinaa siitä miten akne on palannut takaisin roankin jälkeen,varsinkin naispuolisilla et alkoi jopa masentaa ja pelottaa.. Mulla on sit ainoa vaihtoehto Diane Novat, mut sit voi unohtaa sosiaalisen elämän kokonaan, koska ne pillerit tekee mut ihan hulluksi (itku raivokohtaukset) sekä seksielämän, sillä pillerit pilasi mun limakalvot. Ohhoh, miks pitikään saada tää helvetin akne riesaksi, mut kaikella on näköjään tarkoituksensa.
- valceer
Ainoa asia, joka toimi hyvin minulle oli Renova joka on reseptilääke kerma. Se selvittää minun akne arvet liikaa. Olen ostanut ilman reseptiä täällä http://genericmedstonorth.com/?wm=10034&tr=8027
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821