Elikkä minulla on erittäin vaikea akne arpia/finnejä/märkäpäitä niskassa,hartioissa,selässä todella paljon ja myöskin rinnassa. Elikkä onko kokemuksia näin hirveästä aknesta. Ja jos olette saaneet jonkin kuurin (itselläni isotretioiini) niin onko se auttanut täysin epätoivoisessa tilanteessa? itseäni alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun on 4kk syönyt ja ei apua ole ollut. :/
Vaikea akne.
5
2501
Vastaukset
- kans...
Eli minullakin ollu jo 8vuotta vaikea akne. Olen jopa lopettanut yhden koulun tämän takia. Akne on psyykkisesti hirveä tauti koska se pilaa sosiaalisen elämän. Vieläkin vaikka olen 21vuotias oli keväällä iho tulehtunut koko kasvojen alueelta sekä märkäpäitä ympäriinsä... ja sehän voikin jatkua hoitamattomana koko eliniän. Nyt olen syönyt 43 päivää Roaccutania, joka paransi ihon aluksi lähes kokonaan ja palautti kadonneen itsetuntoni, mutta kun olin syönyt noin 3vk. finnit palasivat ja tällä hetkellä naama on taas hirveän näköinen.
- been there...
...pahenemisvaihe; sä voit pyytää siltä lääkäriltä lisäksi antibioottikuurin hillitsemään niitä pahenemisvaiheen patteja joten älä turhaan kärsi niistä.
- itsekin kuurin syönyt
Roaccutan on hoito, joka tepsii lähes kaikille, uskoisin että myös sinulle. Olin masentunut oman naamani tilasta, sillä patit olivat suuria ja hävetti.
Menin yksityiselle ihotautilääkärille. Söin puoli vuotta Roaccutania. Alkuun ei mitään apua, sitten parani, jossain vaiheessa tuntui että teho lakkasi, mutta lopulta iho oli kuin uusi.
näin minulla. suosittelen, sillä elämänilo palasi minulle paremman ihon myötä :D
Roaccutania määrätään eri pituisia ja kokoisia hoitoja riippuen aknen pahuudesta ja henkilön koosta.
Ei muuten kannata kuunnella mitään peloitteluja Roaccutanin haittavaikutuksista. Iho kuivuu, mutta rasvaa on keksitty. Eiköhän se mielenterveys ole tärkein.. oma mielenterveyteni kun oli koetuksella aknen pahimmassa vaiheessa.- roan aloittanut
itselläkin n. puolen vuoden kuuri meneillään, nyt 3kk takana ja muu naama parantunut, mut leuassa on ihon sisäisiä finnejä, jotka välillä nousee ja paisuu ja sit taas laskeutuu, ei lähde millään..
Mut kauan sun kuurista on aikaa? Oon täs lukenut niin monta tarinaa siitä miten akne on palannut takaisin roankin jälkeen,varsinkin naispuolisilla et alkoi jopa masentaa ja pelottaa.. Mulla on sit ainoa vaihtoehto Diane Novat, mut sit voi unohtaa sosiaalisen elämän kokonaan, koska ne pillerit tekee mut ihan hulluksi (itku raivokohtaukset) sekä seksielämän, sillä pillerit pilasi mun limakalvot. Ohhoh, miks pitikään saada tää helvetin akne riesaksi, mut kaikella on näköjään tarkoituksensa.
- valceer
Ainoa asia, joka toimi hyvin minulle oli Renova joka on reseptilääke kerma. Se selvittää minun akne arvet liikaa. Olen ostanut ilman reseptiä täällä http://genericmedstonorth.com/?wm=10034&tr=8027
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803