ylpeänä "komea" minivogue päässä ja naurettava muovinen mitali kaulassa odottamassa kohtuullisen huonoa todistusta... miten teillä?
38 vuotta sitten
8
743
Vastaukset
- mies_vm56
parempi todistus kuin itsellä aikoinaan.
Siis mikä muovinen mitali?- Baile_Atha_Cliath
yritti "komistaa" lisää... siis tuo aivan itse kaupasta ostettu naurettavan näköinen muovinen kullattu mitali ketjuineen:))
Tyyppi, eli minä oli ulkonäöltään kuin -Australian Pölkkypää- kisojen ensimmäisen palkinnon saaja:) - sitroen.
ilman prenikoita ja ylpeyttä sain koulun parhaan todistuksen ja stipendin, 200 mk puhtaana käteen.
Koulusta valmistui noin 500 henkilöä silloin... - Baile_Atha_Cliath
sitroen. kirjoitti:
ilman prenikoita ja ylpeyttä sain koulun parhaan todistuksen ja stipendin, 200 mk puhtaana käteen.
Koulusta valmistui noin 500 henkilöä silloin...hyvästä suorituksesta näin jälkikäteen...
- sitroen.
Baile_Atha_Cliath kirjoitti:
hyvästä suorituksesta näin jälkikäteen...
Jotenkin ne asiat silloin nuorena jäi päähän lähes lukematta. Nyt on kaikki toisin...
- Baile_Atha_Cliath
sitroen. kirjoitti:
Jotenkin ne asiat silloin nuorena jäi päähän lähes lukematta. Nyt on kaikki toisin...
kuvia... siitä aloitukseni? Tuntuu siltä, että mikäli nykyoppilaat katsovat 38-vuoden kuluttua omia
kuviaan niin naurettavuus ei ehkä ole aivan samaa luokkaa kuin 38- vuotta sitten otetuissa kuvissa... 76- vuotta kuvilla väliä... no täytynee tarkistaa asia ja vertailla niitä "kohta" :)))
Minulle taisi tulla ehdot.
- hukkeli
abiluokan pitkätukkaisimpana karvanaamana istuin penkillä epätietoisena, millainen todistus tulee, kun en ollut käynyt mitään ennalta urkkimassa. Jätin viime tinkaan myös valkolakin hankinnan ja vein sen vasta edellisenä iltana kouluun; kävin ostamassa sen jälkeen kun olin nähnyt lehdessä nimeni uusien ylioppilaiden luettelossa.
Yo-todistus oli selvästi luokan paras, lukion päästötodistus keskitasoa, stipendiä en saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665675Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953038- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362479Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232409Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611790Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601388Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881195
- 901166