ylpeänä "komea" minivogue päässä ja naurettava muovinen mitali kaulassa odottamassa kohtuullisen huonoa todistusta... miten teillä?
38 vuotta sitten
8
758
Vastaukset
- mies_vm56
parempi todistus kuin itsellä aikoinaan.
Siis mikä muovinen mitali?- Baile_Atha_Cliath
yritti "komistaa" lisää... siis tuo aivan itse kaupasta ostettu naurettavan näköinen muovinen kullattu mitali ketjuineen:))
Tyyppi, eli minä oli ulkonäöltään kuin -Australian Pölkkypää- kisojen ensimmäisen palkinnon saaja:) - sitroen.
ilman prenikoita ja ylpeyttä sain koulun parhaan todistuksen ja stipendin, 200 mk puhtaana käteen.
Koulusta valmistui noin 500 henkilöä silloin... - Baile_Atha_Cliath
sitroen. kirjoitti:
ilman prenikoita ja ylpeyttä sain koulun parhaan todistuksen ja stipendin, 200 mk puhtaana käteen.
Koulusta valmistui noin 500 henkilöä silloin...hyvästä suorituksesta näin jälkikäteen...
- sitroen.
Baile_Atha_Cliath kirjoitti:
hyvästä suorituksesta näin jälkikäteen...
Jotenkin ne asiat silloin nuorena jäi päähän lähes lukematta. Nyt on kaikki toisin...
- Baile_Atha_Cliath
sitroen. kirjoitti:
Jotenkin ne asiat silloin nuorena jäi päähän lähes lukematta. Nyt on kaikki toisin...
kuvia... siitä aloitukseni? Tuntuu siltä, että mikäli nykyoppilaat katsovat 38-vuoden kuluttua omia
kuviaan niin naurettavuus ei ehkä ole aivan samaa luokkaa kuin 38- vuotta sitten otetuissa kuvissa... 76- vuotta kuvilla väliä... no täytynee tarkistaa asia ja vertailla niitä "kohta" :)))
Minulle taisi tulla ehdot.
- hukkeli
abiluokan pitkätukkaisimpana karvanaamana istuin penkillä epätietoisena, millainen todistus tulee, kun en ollut käynyt mitään ennalta urkkimassa. Jätin viime tinkaan myös valkolakin hankinnan ja vein sen vasta edellisenä iltana kouluun; kävin ostamassa sen jälkeen kun olin nähnyt lehdessä nimeni uusien ylioppilaiden luettelossa.
Yo-todistus oli selvästi luokan paras, lukion päästötodistus keskitasoa, stipendiä en saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530