Ootteko te...

Jenni

...pelastanut ikinä jotakin eläintä, joka on ollut pulassa?
Mä oon pelastanut yhden linnun (ei oo lemmikkilintu) joka jäi meidän marjapuskan verkkoon kiinni, kun mä sit huomasin sen niin menin ottamaan sen varovasti irti ja päästin sen lentoon.

4

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehiläinen

mä pelastin kerran tieltä mehiläisen joka oli kääntynyt väärinpäin. eka mä ajattelin et se pääsee ittekkin ylös ja sit mä menin sisälle mut sit se rupes vaivaan mua kun mä en kääntänyt sitä. menin kattoon oliko se jo lähtenyt mut siinä se vieläkin yritti päästä ylös. mua pelotti kääntää se ympäri mut sit mä ajattelin et kyl se pitää pelastaa ja sit mä käänsin sen. sit se lähti ilosesti lentoon.
      kerran mä luulin yhtä mehiläistä kuolleeks ja hautasin sen kukkien alle mut aamulla se oli niitten kukkien päällä syömässä niitä kukkia et sekin oli sellanen pikku pelastus...

• Timantti

Olen pelastanut lintuja, jotka ovat lentäneet meille sisälle muutaman kerran. Eivätkös linnut muuten olekkin suloisen tuntuisia?
      Ötököitä olen pelastellut aika monista kiipeleistä...
      Sammakoita olen joskus jostain saavista nostellut, kun sinne olivat loikkineet..
      Sisiliskoja ja myyriä, päästäisiä& hiiriä olen koiran kynsistä pelastellut ja viimeisenä, muttein vähäisimpänä kaloja verkoista! Kinuan aina verkosta jonkun kalan ja päästän sen sitten vapaaksi...(tiedän, vähän outo tapa...;)) Kerran vein iskältä aika kookkaan lahnan... Pistin sen haavin ja lilluttelin siinä sitten vedessä... Aluksi se kellahti aina selälleen, mutta kun pidin sitä pystyssä, se pysyi pian "vain" kyljellään. Lopulta se sitten pysyi ihan omin voimin pystyssä, ja päästin sen menemään.. Yli tunti siinä meni ja paikat oli vähän puutuneet, kun laiturilla olin istuskellut, mutta oli se vaivan arvoista!:)

• ,,,,

Käytiin pilkillä ja laitettiin kotona sitten ne pilkillä saadut kalat isoon lampeen jossa ne nyt ui!

Ja ollaan muuten pelastettu monia koiria..olllaan löydetty tieltä ja toimitettu poliisin kautta takaisin omistajilleen. Pari lintuu oon pelstanu esin pääskysen jolla oli jotain vitun tahnaa siipien välissä(outoa) no mä otin tahnan pois ja päästin linnun lentoon :)

• huuu

Vai että oikein pelastit?Hah.."pelastit" sen verkoista mitkä itse olitte ripustaneet tappamista varten..ääliö!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      81
      5677
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3477
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1928
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1676
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1001
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      61
      934
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe