Kuinka moni on tulossa 5.6 pääsykokeisiin tampereelle teat.ja draamaan?
Onko joku ollut jo aiemmin?
Haluaisin tietää miten kannattaa vastata, esim. poliittisissa näkökulmissa? Kannattaako sanoa liikaa omia mielipiteitä?
Onnea kaikille pääsykokeisiin meneville!
Teatteri&draama
6
717
Vastaukset
- :o)
Juu, minä olen ainakin tulossa pääsykokeisiin. Siis mistä poliittisista jutuista sää oikein puhut? Kannattaa sanoa omia mielipiteitä jos näkee ne tarpeellisiksi ja osaa perustella ne. Yleensäkin kannattaa vastaukseensa kirjoittaa kaikki mikä tuntuu sillä hetkellä tärkeältä.
- C.K
.. En tarkoita poliittisia näkemyksiä, vaan omia näkemyksiä..
Sori, on vähän ajatus näköjään heittelehtinyt.
Onnea huomiselle ;)
- JukkaV
Olin tuolloin pääsykokeessa. En tosin nyt kävisi vertailemaan, mutta... Omia mielipiteitä kannattaa tuoda jonkin verran esille, mutta perustellen (ei musta tuntuu -tyylillä).
- annu-
Kyllä.. tulossa ollaan. Huomenna sitten jännityksen ja näytönpaikka :) !!! Onnea kaikille minunkin puolestani.
- C.h.o
Täällä ei olekkaan kukaan kertonut kuinka koe meni.. eli kuinka meni? :) Minä haen varmaan ensi vuonna samaiselle linjalle.
- annu-
C.h.o kirjoitti:
Täällä ei olekkaan kukaan kertonut kuinka koe meni.. eli kuinka meni? :) Minä haen varmaan ensi vuonna samaiselle linjalle.
Joo, ensimmäistä kertaa hain.. ja luulen, että ensi vuonna uudestaan. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191