Lamictal aiheuttaa minulle unettomuutta. Aikaisemmin jouduin jopa käyttämään unilääkkeitä. Ny oon jonkin ajan syönyt Klotryptila 1-1 1/2 tablettia. Se on onneksi auttanut melko hyvin.
Onko muut huomannu samaa?
Toivottavasti ku lami-annosta nostetaan tule unettomia öitä.
Onko täällä ketään,joka syö pelkästään Lamictalia?
lami ja unottemuus
6
748
Vastaukset
- kxtaawi
ku lami annosta nostetaan nostetaan tulee unettomia öitä?
eikö ne ole haitaksi sinulle?
----------------
Olen huomannut lamin aiheuttavan myöskin unettomat yöt, ei haittaa, pidän lyhyistä unista,
tuntuu kuin olisi elämää enemmän :))) - tyttö -85
Minä syön Lamictalia pelkästään... no, en mä kyllä oo huomannu, että tulis oikiasti unettomia öitä... Tai lasketaanko semmosta, että su-ma yö on aina "resunen", kun on viikonloppuna ollut vähän eri rytmi..
Mutta muutoksen huomasin, kun Trileptal vaihdettiin Lamictaliin... Kun se väsytti ja pani pään sekaisin..Nyt olen, kuin "uusi ihminen". Jaksan paremmin ja "aikaakin on enemmän" :) - ympäristö
Lapseni syö pelkästään Lamictalia. Huonot yöt on kausiluonteisia. Pimennetty huone näyttäisi olevan hyväksi yöunille. Nyt olemme kokeilleett ensimmäistä kesää kunnolla pimennyttyä huonetta ja yöt on olleet yhtenenäisempiä. Mainittakoon ettei epi ole hänen ainut sairaus.
200mg aamuin illoin. Joskus ei pysty nukkumaan mutta ei läheskään aina. Sanotaan että kerran viikossa tai pari kertaa kuukaudessa.
- syysprinsessa
minulla on näin ku klotryptil mite loppu - en myöskään nukkunut - aamuyöstä muutama tunti. Sanotaahan lääkeselostuksessa voi aiheuttaa unettomuutta. Ollaan taas yksilöitä.
Makoisia unia! (ku on nukkumaan meno aika).
- minimi79
mulla ei ole ongelmia nukkua! eli kaikilla on erilainen elimistö!
syön nyt 2x300mg päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18211366
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402355
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131831Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349