lami ja unottemuus

syysprinsessa

Lamictal aiheuttaa minulle unettomuutta. Aikaisemmin jouduin jopa käyttämään unilääkkeitä. Ny oon jonkin ajan syönyt Klotryptila 1-1 1/2 tablettia. Se on onneksi auttanut melko hyvin.

Onko muut huomannu samaa?

Toivottavasti ku lami-annosta nostetaan tule unettomia öitä.

Onko täällä ketään,joka syö pelkästään Lamictalia?

6

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kxtaawi

ku lami annosta nostetaan nostetaan tulee unettomia öitä?

eikö ne ole haitaksi sinulle?

----------------

Olen huomannut lamin aiheuttavan myöskin unettomat yöt, ei haittaa, pidän lyhyistä unista,
      tuntuu kuin olisi elämää enemmän :)))

• tyttö -85

Minä syön Lamictalia pelkästään... no, en mä kyllä oo huomannu, että tulis oikiasti unettomia öitä... Tai lasketaanko semmosta, että su-ma yö on aina "resunen", kun on viikonloppuna ollut vähän eri rytmi..
      Mutta muutoksen huomasin, kun Trileptal vaihdettiin Lamictaliin... Kun se väsytti ja pani pään sekaisin..Nyt olen, kuin "uusi ihminen". Jaksan paremmin ja "aikaakin on enemmän" :)

• ympäristö

Lapseni syö pelkästään Lamictalia. Huonot yöt on kausiluonteisia. Pimennetty huone näyttäisi olevan hyväksi yöunille. Nyt olemme kokeilleett ensimmäistä kesää kunnolla pimennyttyä huonetta ja yöt on olleet yhtenenäisempiä. Mainittakoon ettei epi ole hänen ainut sairaus.

• 200mg aamuin illoin. Joskus ei pysty nukkumaan mutta ei läheskään aina. Sanotaan että kerran viikossa tai pari kertaa kuukaudessa.

• syysprinsessa

minulla on näin ku klotryptil mite loppu - en myöskään nukkunut - aamuyöstä muutama tunti. Sanotaahan lääkeselostuksessa voi aiheuttaa unettomuutta. Ollaan taas yksilöitä.

Makoisia unia! (ku on nukkumaan meno aika).

• minimi79

mulla ei ole ongelmia nukkua! eli kaikilla on erilainen elimistö!
      syön nyt 2x300mg päivässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      343
      6418
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      73
      4184
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      43
      3552
    4. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      132
      3462
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      95
      3460
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      245
      3401
    7. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      76
      3013
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      103
      2712
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      214
      2429
    10. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      10
      2309
    Aihe