Sähköpostiviesti kännykkään

toimiiko

Voiko tietokoneesta lähettää sähköpostiviestiä kännykkään. Päinvastoin sen voi tehdä. Jos viestin lähettäminen on mahdollista niin miten se tapahtuu ja onko se maksullista. En tarkoita testiviestiä, jonka lähettäminen on mahdollista ja se maksaa.

12

3067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännykästäsi.

Toiset kännykät voi lähettää ja vastaanottaa viestejä. Toiset voi vain lähettää, jos käyttöohjeet
      lue sieltä tai menet katsomaan netistä kännykkäsi tiedot.

• toimiiko

Kysyin, että voiko tietokoneesta lähettää sähköpostiviestiä kännykkään ja miten. Itse olen lähettänyt kyllä kännykästäni viestiä sähköpostiin, joten en tarkoittanut sitä. Olen myös NumeroNetistä lähettänyt tekstiviestejä.

• vai,,
        toimiiko kirjoitti:

Kysyin, että voiko tietokoneesta lähettää sähköpostiviestiä kännykkään ja miten. Itse olen lähettänyt kyllä kännykästäni viestiä sähköpostiin, joten en tarkoittanut sitä. Olen myös NumeroNetistä lähettänyt tekstiviestejä.

Etkö ymmärrä selkeätä suomea, sun kännykästä se on kiinni voiko se vastaanottaa sähköpostia vastaan kaikki kännykät ei voi ottaa vastaan vaan pelkästään
        lähettämään sähköpostia.Esim. vanhassa kännykässä missä lie menee näin sillä voi lähettää sähköpostia tietokoneeseen, mutta siihen ei voi lähettää tietokoneelta sähköpostia. Elikä ota selvää voitko vastaanottaa sähköpostia etkä pelkästään lähettämään. Jos ohjeet on hukassa surffaa nettiä ja etsi kännykkäsi merkki tiedät, mitä toimintoja siinä
        on.

• ymmärsin
        vai,, kirjoitti:

Etkö ymmärrä selkeätä suomea, sun kännykästä se on kiinni voiko se vastaanottaa sähköpostia vastaan kaikki kännykät ei voi ottaa vastaan vaan pelkästään
        lähettämään sähköpostia.Esim. vanhassa kännykässä missä lie menee näin sillä voi lähettää sähköpostia tietokoneeseen, mutta siihen ei voi lähettää tietokoneelta sähköpostia. Elikä ota selvää voitko vastaanottaa sähköpostia etkä pelkästään lähettämään. Jos ohjeet on hukassa surffaa nettiä ja etsi kännykkäsi merkki tiedät, mitä toimintoja siinä
        on.

aloittajan kysymyksen siten että hän haluaisi lähettää kaverinsa kännykkään sähköpostia esim. Hotmail-sähköpostista. Ei siis kännykästä kännykkään.

• ...
        toimiiko kirjoitti:

todella olet lähettänyt sähköposteja kännykästä, niin silloinhan sulla on kännykässä sähköposti-ohjelma ja joku osoite, jota käytät. Miksi intät jos asia on näin?

Todellisuudessa et ilmeisesti ole lähettänyt mitään sähköposteja vaan multimediaviestejä sähköpostiosoitteen.

• aiheesta,
        ... kirjoitti:

todella olet lähettänyt sähköposteja kännykästä, niin silloinhan sulla on kännykässä sähköposti-ohjelma ja joku osoite, jota käytät. Miksi intät jos asia on näin?

Todellisuudessa et ilmeisesti ole lähettänyt mitään sähköposteja vaan multimediaviestejä sähköpostiosoitteen.

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=kännykkä ja postiohjelma

• ootpaEinstein
        toimiiko kirjoitti:

Sinä tässä et ymmärrä selkeää suomea, tuohan on ekaluokkalaisenkin ymmärtämä kysysmys!

• EinsteininPoika
        vai,, kirjoitti:

on.

Siis sulle oli toi Einstein kommentti, minäkään en näkemä ymmärrä selkeää suomea.

• Kaapo4v

Lähetä viesti omaan sähköposti osoiteeseesi, onnistuu.
      Itselleen voi lähettää sähköposteja.

• mallien-erot

Nokia 1610 puhelimella pystyy ainoastaan vastaanottamaan tekstiviestejä. Hieman paremmalla mallilla 1611 voi viestejä myös lähettää. Päälle päin ovat samannäköisiä. Kannattaa olla siis tarkkana ostoksilla.

• 2007

Kysymys lähetetty 30.5.2007 !!

• dnfjsahgjhs

Tottakai voi, eikä ole maksullista, edellyttäen, että vastaanottajalla on sähköposti kännykässä.
      Kaikki ei halua ottaa appia käyttöön, tai muutenkaan sähköpostia kännykkään. vaikka se vaatii ainoastaan osoitteen ja salasanan. Ohjelmistot on valmiina, ellei puhelin ole antiikkinen näppäinpuhelin.

Lähetät vain normaalisti sähköpostin tietokoneella. On sitten vastaanottajan asia, miten hän sen vastaanottaa. Kysy vastaanottajalta, voiko hän ottaa vastaan sähköpostia kännykkään.

Jos taas tarkoitat sellaista tapausta, että joku lähettää sinulle viestin sähköpostiin ja lähettäjän osoite on vain puhelinnumero niin siihen et voi vastata sähköpostilla. Se on mms ja lähetetään ainoastaan puhelimesta toiseen ja ominaisuus toimii ainoastaan mobiiliverkossa, ei esim. WiFi:llä. Visti on myös mahsullinen.

Itse lähettelen joskus itselleni tietokoneesta kännykkään, joita sitten voi lähettää kännykällä myös sellaisille, joilla ei ole sähköpostia, mutta sopiva kännykkä. Silloin on ainoa vaihtoehto maksullinen MMS.
      Itselleen ei tarvitse edes lähettää, jos tietokoneessa ja kännykässä on sama sähköposti näkyy viesti kummassakin.

Vanhoilla älyttömillä älypuhelimilla ei välttämättä voi lähettää/vastaanottaa sähköpostia, vaikka mms ja tekstiviestit toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      238
      6720
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4074
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1587
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe