Olen ekoille treffeille menossa ja jännittää niin vaan kamalasti. Kaverin tunnen pintapuolisesti etukäteen, jos en tuntisi, olisi tilanne helpompi. Onko kenelläkään neuvoja treffijännityksen lieventämiseksi. Tyttö olen minä.
Ensimmäiset treffit jännittävät
5
799
Vastaukset
- hospitaaliin
miten sun juttus kuuluu lentämiseen,mistä näitä pönttöpäitä jatkuvasti riittää tänne?
- paniikissa *
eikös tämä ollutkaan "pelot ja jännitys". Anteeksi nyt jos häiritsin mielenrauhaasi kirjoittamalla väärälle osastolle. Otan pöntön pois, jotta osaan suunnistaa oikeaan paikkaan :(
- todellakaan
paniikissa * kirjoitti:
eikös tämä ollutkaan "pelot ja jännitys". Anteeksi nyt jos häiritsin mielenrauhaasi kirjoittamalla väärälle osastolle. Otan pöntön pois, jotta osaan suunnistaa oikeaan paikkaan :(
ole mikään "lentämis" osasto, taitaa tuo aiempi kommentoija olla itse ihan hukassa.
No tuohon jännitykseen en kyllä keksi mitään hyvää keinoa! Itsellä on sama juttu eikä vaan ekoilla treffeillä vaan ylipäätään aina olen jännittänyt kamalasti kaikkien miesten kanssa muutamilla ensimmäisillä treffeillä. Ehkä auttaisi jos ajattelet, että se ei todellakaan ole mikään maailmanloppu jos hän huomaa että jännität hieman tai vaikka sanoisit jotain typerääkin. Hän jännittää todennäköisesti ihan yhtä paljon!
Laita ne vaatteet päälle joissa tunnet olosi kauneimmaksi ja itsevarmimmaksi.
- ajatusta :)
1. hyväksy jännitys, kuuluu asiaan ja tarkoittaa siis käytännössä että vaikka onkin hirveää jännittää se menee ohitse
2. hengitä syvään ja rauhallisesti ja sano itsellesi ääneen, että hyvin menee tmv
3. ota joku tavara, pieni, mukaasi jota voit hiplata taskussasi (siirtää ajatuksesi jännittämisestä)
Onnea treffeille! Pärjäät aivan varmasti :) Kun joku kiinnostaa se on jälkikäteen ajateltuna ihan muisto se jännittäminenkin :) - kohmelo
Eiköhän ekat treffit jännitä myös sitä toista osapuolta. Jännitystäsi hän tuskin huomaa ja jos huomaakin niin tilanne vain helpottuu kun huomaatte että molemmat jännittävät.
Jos oikeen tuntuu pahalta niin hymyä huuleen vaan ja sanot että pikkasen jännittää. Iso kynnys mutta helpottaa huomattavasti heti sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467