KRNAUUU...
se miitti päivä lähestyy... muistutukseksi viäl... kaikill..
TERVETULOA...
Riihimäelle...26.4... Hotelli Linneaan.... klo 22.30 alkaen.... aula paariin..ohjelmassa karaookkee ja tanssii.... vikkelämmät suavat tulla aikasemminkii....
poijaat etteisess..otavat takin ja tipit...*vrn*... ja ohjoovat... paarin pualell...kysyttäess...
terveisin Catti ja Kolli..
26.4.2003... ´TERVETULOA´
Catti©
6
592
Vastaukset
- Välly
Onko tää ihan tosi ilmoitus,ettei mikään pila?
No,mä lähden sitten täältä Etelä-Karjalasta ainakin sinne päin...lähteekö täältä ketään muita...mun kyytiin sopis tai sit lähden junalla!- Catti©
teretulemast siält etelä karjalaast... tänne mahtuu...
Catti ja Kolli
- Anonyymi
p´¨
- Anonyymi
Hieno homma, sellaista seon ollut, joskus muinoin suomi24:ssa,
Chatti-väki jopa tapaillu miiteissä, kattien ja kollien kanssa!
Heillä kaikill oli niin mukavaa, varmasti, juuhan? - Anonyymi
Oon tulos!
- Anonyymi
Juhan, niinhän, kyllähän, varmasti.
It's raining men, or
Cats and dogs ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait883515Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51759Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51512- 291331
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53926Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35862Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774