onko kuusamossa setan toimintaa?

ei ainakaan löytynyt....

Niin et onko kuusamossa setan toimintaa? Netissä surffailin, muttei sieltä oikein löytynyt mitään. Onko jotain paikkaa jossa homokansa käy (siis paaria)? Rukalla tieten on menoa ja vilskettä muutenkin :D

25

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

      Seta:sta?

      • mietiskelin.

        Jos jollain ois ollu tievossa. Ei näy olevan, tutkailin tuossa lisää nettiä.


    • toimintaa

      Ei täällä Kuusamossa todellakaan ole mitään Setan toimintaa. Hieman huvittaa ajatuskin siitä:)
      Oulu on lähin paikka, missä Setalla toimintaa.
      Baareista en tiedä, missä homokansaa käy kun en kovin paljoa niitä harrasta. Tosin vappuna Karhunkierroksessa pongasimme ainakin yhden homopojan.

      • ...

        Katos tääl o muitaki lepakoita yleensäkki näköjään :)


      • meitä
        ... kirjoitti:

        Katos tääl o muitaki lepakoita yleensäkki näköjään :)

        Onhan meitä varmaan jonkun verran, mutta melko hyvin piilossa. Muutaman selvän tapauksen tiedän ulkonäöltä:)
        Naapurikunnastakin meitä löytyy:)


      • ....
        meitä kirjoitti:

        Onhan meitä varmaan jonkun verran, mutta melko hyvin piilossa. Muutaman selvän tapauksen tiedän ulkonäöltä:)
        Naapurikunnastakin meitä löytyy:)

        Jeps taitaa kaikki olla visusti piilossa täällä junttien luvatussa maassa :)
        mut kuin myös ulkonäön perusteel kyl täält meitä näköjää on ainaki jokunen :)


      • junttilakaan
        .... kirjoitti:

        Jeps taitaa kaikki olla visusti piilossa täällä junttien luvatussa maassa :)
        mut kuin myös ulkonäön perusteel kyl täält meitä näköjää on ainaki jokunen :)

        No no ei nyt Kuusamo sentään junttien luvattu maa ole, mielestäni:)
        Tiedän myös pari sellaista, jotka eivät lesbouttaan pahemmin peittele, vaikka eivät siitä toreilla ja kaduilla huutele.


      • yksinkulkija
        meitä kirjoitti:

        Onhan meitä varmaan jonkun verran, mutta melko hyvin piilossa. Muutaman selvän tapauksen tiedän ulkonäöltä:)
        Naapurikunnastakin meitä löytyy:)

        kuinkahan monta meitä täältä Koillismaalta löytyisi jos mekin alkaisimme laskea itsemme. Jos nyt tälläiset "kaapissa olijatkin" kelpaisi mukaan.


      • yötön yö
        yksinkulkija kirjoitti:

        kuinkahan monta meitä täältä Koillismaalta löytyisi jos mekin alkaisimme laskea itsemme. Jos nyt tälläiset "kaapissa olijatkin" kelpaisi mukaan.

        Tosiaankin olisi hauska tietää todellinen tilanne...Tosin itte oo lähinnä bi-henkinen..aviossa niinkuin hyväksytysti pitääkin näillä tienoilla:-)


      • yksinkulkija
        yötön yö kirjoitti:

        Tosiaankin olisi hauska tietää todellinen tilanne...Tosin itte oo lähinnä bi-henkinen..aviossa niinkuin hyväksytysti pitääkin näillä tienoilla:-)

        Perhe on muuten minullakin...


      • ...
        yksinkulkija kirjoitti:

        Perhe on muuten minullakin...

        Kaapissahan tässä ollaan ja syvällä kaapissa niin kauan ku täältä pääsee pois lähteen :)
        Harmi teille muille :)


      • ensmmäinen
        yksinkulkija kirjoitti:

        kuinkahan monta meitä täältä Koillismaalta löytyisi jos mekin alkaisimme laskea itsemme. Jos nyt tälläiset "kaapissa olijatkin" kelpaisi mukaan.

        Jos nyt sitten pantaisiin laskuri päälle.Eli tästä alkaa ykkönen. Katsotaan, montako meitä löytyy.
        Jos koko Koillismaa otetaan huomioon, niin kumppanikin laskuihin mukaan tulee, on tuosta meidän kuusamolaisten rakkaasta naapurikunnasta. Mutta hän voi sitten itse ilmoittautua täällä, jos haluaa:)
        Melko kaapissa itsekin olen. Muutama ihminen nyt tietää minusta ja suhtautuminen on ollut hyvin myönteistä. Itse asiassa ihmettelin, että asian julkitulo ei reaktioita sen kummemmin aiheuttanut.


      • yksinkulkija
        ensmmäinen kirjoitti:

        Jos nyt sitten pantaisiin laskuri päälle.Eli tästä alkaa ykkönen. Katsotaan, montako meitä löytyy.
        Jos koko Koillismaa otetaan huomioon, niin kumppanikin laskuihin mukaan tulee, on tuosta meidän kuusamolaisten rakkaasta naapurikunnasta. Mutta hän voi sitten itse ilmoittautua täällä, jos haluaa:)
        Melko kaapissa itsekin olen. Muutama ihminen nyt tietää minusta ja suhtautuminen on ollut hyvin myönteistä. Itse asiassa ihmettelin, että asian julkitulo ei reaktioita sen kummemmin aiheuttanut.

        minä olen 2


      • tulleepi
        yksinkulkija kirjoitti:

        minä olen 2

        kolmas eli 3. :)


      • jäi
        tulleepi kirjoitti:

        kolmas eli 3. :)

        Ei meitä monta sitten näillä sivuilla pyöri, mutta parempi kolmekin kuin ei yhtään:)


      • sitte oon
        tulleepi kirjoitti:

        kolmas eli 3. :)

        sitte neljäs ;)


    • kuusamossa

      kuusamo on ihmisystävällinen paikkakunta, jota ei törky ole pilannut.

    • vitsi...

      Onko tuo paikka ihan oikeasti noin ahistava? Se et, se on jumalan selän takana on kyllä tiedos, mut se, että se vielä on juminu kivikaudellekkin... No toivottavasti sekin paikkakunta herää vielä tälle vuosisadalle ja tsemppiä teille kaikille...

      • kivikaudesta

        Mistä päättelet, että Kuusamo on ahdistava? Ei noissa viesteissä mielestäni kovin valiteltu ahdistavuutta.
        Siitä Jumalan selän takana olemisestakin voi olla monta mieltä. Täältä pääsee lentokoneella tunnissa Helsingin kivierämaahan. Onneksi ei sinne kovin usein asiaa ole.

        Viittaatko ahdistavuudella ja kivikaudella siihen, ettei täällä ole Setan toimintaa? Millä muulla vastaanvan kokoisella paikkakunnalle Setan toimintaa on? Asukkaita täällä on vajaat 18.000.
        Isommissakaan kaupungeissa ei Setan toimintaa ole. Eihän siinä olisi järkeäkään yrittää järjestää toimintaa pientä joukkoa varten, kun se tuottaa ongelmia suuremmallekin joukolle.


      • eivät
        kivikaudesta kirjoitti:

        Mistä päättelet, että Kuusamo on ahdistava? Ei noissa viesteissä mielestäni kovin valiteltu ahdistavuutta.
        Siitä Jumalan selän takana olemisestakin voi olla monta mieltä. Täältä pääsee lentokoneella tunnissa Helsingin kivierämaahan. Onneksi ei sinne kovin usein asiaa ole.

        Viittaatko ahdistavuudella ja kivikaudella siihen, ettei täällä ole Setan toimintaa? Millä muulla vastaanvan kokoisella paikkakunnalle Setan toimintaa on? Asukkaita täällä on vajaat 18.000.
        Isommissakaan kaupungeissa ei Setan toimintaa ole. Eihän siinä olisi järkeäkään yrittää järjestää toimintaa pientä joukkoa varten, kun se tuottaa ongelmia suuremmallekin joukolle.

        nuo edelliset viestit ainakaan minusta kovin positiivisilta vaikuttaneet. Sori, kun en tarpeeksi tarkasti selventänyt ajatuksiani sinulle. Mutta tässä uus yritys... Ahdistavuudella ja kivikaudella viittasin edellisissä viesteissä oleviin kirjoituksiin, kuten piilossa oloihin, pakko avioliittoihin "kuten sielläpäin kuuluu ollakkin", kaapissa lymyäjiin jne. Mieleen jäi myös joku joka piti paikkakuntaanne (sori kaupunkianne) "ihmisystävällisenä, jota ei törky ole pilannut". Tuntui kyllä kieltämättä jotenkin osuvalta jonkun sanonta "junttien luvatusta maasta! ;)
        Ja siitä jumalan selän takana olemisesta tuli vaan mieleen, että minne muualle sieltä tunnissa pääsee? Toisaalta jos Helsinki ei kiinnosta niin ei sit varmaan moni muukaan paikka! ;)
        Mutta sinä näytät siellä viihtyvän ja oletan kun palstaa luet ja juttuja kommentoit, et olet itsekin bi/lesbo, joten valaise ihmeessä kanssa sisariasi miten sinä olet siellä avoimesti ja onnellisesti onnistunut elämään. :)


      • eii
        eivät kirjoitti:

        nuo edelliset viestit ainakaan minusta kovin positiivisilta vaikuttaneet. Sori, kun en tarpeeksi tarkasti selventänyt ajatuksiani sinulle. Mutta tässä uus yritys... Ahdistavuudella ja kivikaudella viittasin edellisissä viesteissä oleviin kirjoituksiin, kuten piilossa oloihin, pakko avioliittoihin "kuten sielläpäin kuuluu ollakkin", kaapissa lymyäjiin jne. Mieleen jäi myös joku joka piti paikkakuntaanne (sori kaupunkianne) "ihmisystävällisenä, jota ei törky ole pilannut". Tuntui kyllä kieltämättä jotenkin osuvalta jonkun sanonta "junttien luvatusta maasta! ;)
        Ja siitä jumalan selän takana olemisesta tuli vaan mieleen, että minne muualle sieltä tunnissa pääsee? Toisaalta jos Helsinki ei kiinnosta niin ei sit varmaan moni muukaan paikka! ;)
        Mutta sinä näytät siellä viihtyvän ja oletan kun palstaa luet ja juttuja kommentoit, et olet itsekin bi/lesbo, joten valaise ihmeessä kanssa sisariasi miten sinä olet siellä avoimesti ja onnellisesti onnistunut elämään. :)

        täällä mun mielestä ankeeta oo elää ja asua, mutta ei täältä kyllä itselleen
        kaveria löydä.. :(


      • on kaikkialla
        eivät kirjoitti:

        nuo edelliset viestit ainakaan minusta kovin positiivisilta vaikuttaneet. Sori, kun en tarpeeksi tarkasti selventänyt ajatuksiani sinulle. Mutta tässä uus yritys... Ahdistavuudella ja kivikaudella viittasin edellisissä viesteissä oleviin kirjoituksiin, kuten piilossa oloihin, pakko avioliittoihin "kuten sielläpäin kuuluu ollakkin", kaapissa lymyäjiin jne. Mieleen jäi myös joku joka piti paikkakuntaanne (sori kaupunkianne) "ihmisystävällisenä, jota ei törky ole pilannut". Tuntui kyllä kieltämättä jotenkin osuvalta jonkun sanonta "junttien luvatusta maasta! ;)
        Ja siitä jumalan selän takana olemisesta tuli vaan mieleen, että minne muualle sieltä tunnissa pääsee? Toisaalta jos Helsinki ei kiinnosta niin ei sit varmaan moni muukaan paikka! ;)
        Mutta sinä näytät siellä viihtyvän ja oletan kun palstaa luet ja juttuja kommentoit, et olet itsekin bi/lesbo, joten valaise ihmeessä kanssa sisariasi miten sinä olet siellä avoimesti ja onnellisesti onnistunut elämään. :)

        Luulisin, että Helsingissäkin on kaapissa ja piilossa olevia lespoja, esimerkiksi? Tai vaikkapa New Yorkissa. Eihän kaapissa olo ole kiinni siitä, missä asustaa. Samalla lailla kaapissa piilottelevia ja "pakkoavioliitossa" löytyy joka puolelta maata, suuristakin kaupungeista.

        Totta kai Kuusamo on monien mielestä syrjässä tai niin sanotusti Jumalan selän takana. Ouluun jos lähtee ajamaan, se vie reilut 2 tuntia. Mutta en itse koe että olemme Jumalan selän takana. Itse asiassa sijainnistamme on meille monessa mielessä etua. Esimerkiksi palveluiden suhteen Kuusamon on oltava hyvin omavarainen. Ja kumma kyllä että vaikka Kuusamo on "Jumalan selän takana", noin miljoona ihmistä käy täällä joka vuosi. Pahus vie vielä maksavat siitä, että pääsevät tänne.

        Itseäni kiinnostaa kyllä monikin paikka. Ulkomailla kävin äskettäin ja olen kesän aikana lähdössä uudelleen. Helsingissäkin on mukava käydä, mutta vielä mukavampi tulla pois.

        Viihdyn täällä hyvin ja onnellinenkin olen. en julista lesbouttani, koska se ei ole minusta tarpeen. Muutama ihminen tietää ja he ovat täällä "junttien luvatussa maassa" tiedon ottaneet vastaan paremmin kuin hyvin.


    • qsamoon

      Missä homokansa käy kuusamossa paarissa? Rukallako hurvitteleen?

      • olla

        mutta mä käyn Fionassa... :) tai Veijossa..


    • Anonyymi

      jos en oo väärässä ni käsitykseni mukaan se setan toimisto toimii jossain liiketilassa piilossa lestojen katseilta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe