Myykö suomessa mikään firma Kubotaan tarvikeosia?
IKH ei ainakaan, mutta onko muita vaihtoehtoja?
Kubota varaosat
11
12004
Vastaukset
- tuolta saa osia ?
- Osia
Olen ostanut kubotan varaosat vantaalta
Pienkonehuolto Timo Suomi
Puh (09)276 4530- Raktoripoika
Löytyykö varaosienmyyjiä Tampereenseudulta? Entä romuttaakohan mikään traktoripurkaamo Kubotoja?
- ..............................
Eikös Konekesko ole Kubotan maahantuoja? Luulisi siellä olevan niitä varaosiakin.
- 5100
Kilpailun puute vain vaivaa Kubotan varaosmarkkinoita. Kesko pitää hyvin varaosia vanhempiinkin malleihin, mutta hinnat ovat aivan tajuttomat.
Eli tosiaankin kaikki vinkit muista varaosakanavista olisi kiinnostavia ja jos sellaisia ei ole, niin tämä vinkkinä alan yrittäjille.
- palvelua
www.suodatinpalvelu.fi
- Marinoidut
Merikäyttöön muutettuihin Kubota dieseleihin:
Tapimer: Nanni Kubota
Veneakselisto: Kubota Beta
Saattaa löytyä sama perusmoottori.- kuupotta
Keskon tapaan uunoilla suomalaisilla maksatetaan kympin osasta 450. Samasta riisipaperista tehty, Kubota, Yamaha tms.
- Kysäisenpä
Mikä estää tilaamasta Kubotan osia ulkomailta ja vielä paikoista, jossa ne ovat halvimpia? Esimerkiksi pari paikkaa:
http://www.tracpartz.com/
http://www.malpasonline.co.uk/s/m/kubota - epäkeskokonesokos
Kesko hintasuojaa Kubotan osasaatavuuden kyllä. Semmosen läskin kanssa laitettu hinnastot, että ihan ihra valuu hinnastojen välistä. Ennen vielä olivat niin ovelia, että eivät myyneet itse uitetuihin Kubotan traktoreihin varaosia, eli vaativat tiskillä koneen sarjanumeronkin. No ahneella on paskanen loppu, ja nykyaikana ei moinen enää onnistu. Ulkomailta osat tulevat murto-osahintaan ja joskus jopa nopeammin. Sarjanumeroakaan ei kysytä kuin tarkennukseksi, että saa oikean osan. Kesko ei osaa toimittaa oikeaa osaa edes vaikka se sarjanumerokin olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658