Krapula

Pakkojuhlintaa

Sain tietää, että nux vomicaa on käytetty krapulan parantamiseen hyvin tuloksin. Ajattelin kokeilla! Mikäköhän potenssi olisi oikea?

9

1612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu paikka

      Kannattaa opetella kohtuullisuus alkon käytössä. Viimeksi huhtikuun puolella otin pienet.
      Siltikään elämä ei ole ollut tasaista. Viinaharrastus olisi tehnyt kevät-tiestäni kivikkoisempaa.

      • Kohtuus tottakai, mutta tuo on jo aika absolutistia. Itsellä menee ehkä 7-10 annosta viikossa, mutta en kokisi tuon olevan mikään ongelma. Varsinaiset "lärvit" voi laskea yhden käden sormilla. Krapulaa/darraa/dagenefteriä ei tule, kun juo sosiaalisesti. Ja laulaa paljon! :D

        P.S. Eikö muuten olekin kätevää homeopaateille, että nux vomicalla voi ottaa kunnian itsekseen paranevan tilan paranemisesta?


      • Pakkojuhlintaa

        Enpäs kysynytkään vinkkejä juomisen tiheyteen, vaan nux vomican potenssia. Utelias mieli on valmiina kokeilemaan kaikenlaista :)

        Meikäläisen edellinen ryyppykerta taitaa olla viime vuodelta. On nuo krapulat psyykkisine oireineen sen verran ikäviä, ettei kovin usein viitsi.


      • tyydytystä, kun
        Rockyhead kirjoitti:

        Kohtuus tottakai, mutta tuo on jo aika absolutistia. Itsellä menee ehkä 7-10 annosta viikossa, mutta en kokisi tuon olevan mikään ongelma. Varsinaiset "lärvit" voi laskea yhden käden sormilla. Krapulaa/darraa/dagenefteriä ei tule, kun juo sosiaalisesti. Ja laulaa paljon! :D

        P.S. Eikö muuten olekin kätevää homeopaateille, että nux vomicalla voi ottaa kunnian itsekseen paranevan tilan paranemisesta?

        saat irvailla lähes jokaiseen viestiin tällä palstalla hoidon tehosta. Kysymys sinulle: Mitä h...ttiä yleensä luet näitä palstoja, jos sinulla ei ole muuta sanottavaa? Vaihda palstaa!


      • tyydytystä, kun kirjoitti:

        saat irvailla lähes jokaiseen viestiin tällä palstalla hoidon tehosta. Kysymys sinulle: Mitä h...ttiä yleensä luet näitä palstoja, jos sinulla ei ole muuta sanottavaa? Vaihda palstaa!

        Juu, laukean punttiin ihan joka kerta :D

        Kyllä arvostelu ja kriittisyyskin ovat aiheesta keskustelua. Ei se minun vikani ole, että homeopatiasta ei oikein muuta voi kirjoittaa...


      • h:::tiin täältä!
        Rockyhead kirjoitti:

        Juu, laukean punttiin ihan joka kerta :D

        Kyllä arvostelu ja kriittisyyskin ovat aiheesta keskustelua. Ei se minun vikani ole, että homeopatiasta ei oikein muuta voi kirjoittaa...

        Tämä palsta on tarkoitettu ihmisille, jotka haluavat oikeasti keskustella kokemuksistaan homeopatiasta, ja itse ainakin olen sinuun niin kyllästynyt, että todellakin ihmettelen, miksi viitsit vaivautua täällä roikkumaan. ANNA MEIDÄN TÄSTÄ ASIASTA KIINNOSTUNEIDEN KESKUSTELLA RAUHASSA, YMMÄRRÄTKÖ??? Kritiikkiäkin saa toki esittää, mutta itse toistat samaa kuin papukaija tietämättä asiasta yhtään mitään.


    • Pormestari.

      Itselläni viinaa juomalla hankittu krapula paranee parilla keskikaljalla. Hmm... samanlainen parantaa samanlaisen... olut on laimeampaa EtOH:n suhteen kuin kossu... hei tämähän on homeopatiaa, joka vieläpä toimii! Eläköön homeopatia! Siitäs saitte skeptikot.

    • että...

      benzot toimivat huomattavasti paremmin (diapam, risolid...)!

      • Jopetus

        Nämä Diapam, Medipam tai Stesolid (diatsepaamit) auttavat aivan varmasti. Nyt täytyy kyllä muistaa mikä on krapulan laatu! Jos se on pe,la ja su täyttä häkää on ollut juomista, niin mikäli jokin näistä lääkkeistä on jo valmiiksi käytettynä niin kannattaa otta tupla annos sitten maanantaina ja myös jonkin unilääke, esim Imovane tai Tenox. Mutta jos nyt ilman lääkitystä oleva juo niin sokerimehua ja aikaa, suolaa teelusikallinen suuhun ja litra vettä niin neste ja suolojen tasapainot tulevat kuntoon.

        Mikäli ruopeaa kädet vapisemaan ja tuntee ylitsepääsemättömäksi, eli tämä pe,la,su juominen on tullut tavaksi, on silloin ihmisellä vaara saada viinakramppi>epileptinen kohtaus ja vaipua Delirium Tremens tilaan, eli kansan omaisesti juoppo hulluuteen! 35%kuolleisuus on kyseessä silloin. Jos menet, tai joku vie terveys asemalle niin sieltä jokin näistä lääkkeistä lykätään suuhun nesteenä,pillerinä tai jos kramppaa niin peräsuoleen. Eli jos sattuu olemaan kova ryyppäämään niin mielummin sitten jokun tuolta ylhäältä mainituista, Diapam on se tavanomaisin, samoja lääkkeitä kaikki. Ne ehkäisevät näitä seuraamuksia, ja saattavat tuoda nälän tunnetta myös! pahin on moka krapulassa on jokin korjaus sarja...se siirtää ja pahentaa juuri tätä meidän kansamme tautia eli alkoholismia. Risolid ei auta jos kyseeseen tulee voimakkaat alkoholivieroitus oireet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2547
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2204
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2084
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      121
      1382
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe