Krapula

Pakkojuhlintaa

Sain tietää, että nux vomicaa on käytetty krapulan parantamiseen hyvin tuloksin. Ajattelin kokeilla! Mikäköhän potenssi olisi oikea?

9

2027

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu paikka

Kannattaa opetella kohtuullisuus alkon käytössä. Viimeksi huhtikuun puolella otin pienet.
      Siltikään elämä ei ole ollut tasaista. Viinaharrastus olisi tehnyt kevät-tiestäni kivikkoisempaa.

• Kohtuus tottakai, mutta tuo on jo aika absolutistia. Itsellä menee ehkä 7-10 annosta viikossa, mutta en kokisi tuon olevan mikään ongelma. Varsinaiset "lärvit" voi laskea yhden käden sormilla. Krapulaa/darraa/dagenefteriä ei tule, kun juo sosiaalisesti. Ja laulaa paljon! :D

P.S. Eikö muuten olekin kätevää homeopaateille, että nux vomicalla voi ottaa kunnian itsekseen paranevan tilan paranemisesta?

• Pakkojuhlintaa

Enpäs kysynytkään vinkkejä juomisen tiheyteen, vaan nux vomican potenssia. Utelias mieli on valmiina kokeilemaan kaikenlaista :)

Meikäläisen edellinen ryyppykerta taitaa olla viime vuodelta. On nuo krapulat psyykkisine oireineen sen verran ikäviä, ettei kovin usein viitsi.

• tyydytystä, kun
        Rockyhead kirjoitti:

Kohtuus tottakai, mutta tuo on jo aika absolutistia. Itsellä menee ehkä 7-10 annosta viikossa, mutta en kokisi tuon olevan mikään ongelma. Varsinaiset "lärvit" voi laskea yhden käden sormilla. Krapulaa/darraa/dagenefteriä ei tule, kun juo sosiaalisesti. Ja laulaa paljon! :D

P.S. Eikö muuten olekin kätevää homeopaateille, että nux vomicalla voi ottaa kunnian itsekseen paranevan tilan paranemisesta?

saat irvailla lähes jokaiseen viestiin tällä palstalla hoidon tehosta. Kysymys sinulle: Mitä h...ttiä yleensä luet näitä palstoja, jos sinulla ei ole muuta sanottavaa? Vaihda palstaa!

• tyydytystä, kun kirjoitti:

saat irvailla lähes jokaiseen viestiin tällä palstalla hoidon tehosta. Kysymys sinulle: Mitä h...ttiä yleensä luet näitä palstoja, jos sinulla ei ole muuta sanottavaa? Vaihda palstaa!

Juu, laukean punttiin ihan joka kerta :D

Kyllä arvostelu ja kriittisyyskin ovat aiheesta keskustelua. Ei se minun vikani ole, että homeopatiasta ei oikein muuta voi kirjoittaa...

• h:::tiin täältä!
        Rockyhead kirjoitti:

Juu, laukean punttiin ihan joka kerta :D

Kyllä arvostelu ja kriittisyyskin ovat aiheesta keskustelua. Ei se minun vikani ole, että homeopatiasta ei oikein muuta voi kirjoittaa...

Tämä palsta on tarkoitettu ihmisille, jotka haluavat oikeasti keskustella kokemuksistaan homeopatiasta, ja itse ainakin olen sinuun niin kyllästynyt, että todellakin ihmettelen, miksi viitsit vaivautua täällä roikkumaan. ANNA MEIDÄN TÄSTÄ ASIASTA KIINNOSTUNEIDEN KESKUSTELLA RAUHASSA, YMMÄRRÄTKÖ??? Kritiikkiäkin saa toki esittää, mutta itse toistat samaa kuin papukaija tietämättä asiasta yhtään mitään.

• Pormestari.

Itselläni viinaa juomalla hankittu krapula paranee parilla keskikaljalla. Hmm... samanlainen parantaa samanlaisen... olut on laimeampaa EtOH:n suhteen kuin kossu... hei tämähän on homeopatiaa, joka vieläpä toimii! Eläköön homeopatia! Siitäs saitte skeptikot.

• että...

benzot toimivat huomattavasti paremmin (diapam, risolid...)!

• Jopetus

Nämä Diapam, Medipam tai Stesolid (diatsepaamit) auttavat aivan varmasti. Nyt täytyy kyllä muistaa mikä on krapulan laatu! Jos se on pe,la ja su täyttä häkää on ollut juomista, niin mikäli jokin näistä lääkkeistä on jo valmiiksi käytettynä niin kannattaa otta tupla annos sitten maanantaina ja myös jonkin unilääke, esim Imovane tai Tenox. Mutta jos nyt ilman lääkitystä oleva juo niin sokerimehua ja aikaa, suolaa teelusikallinen suuhun ja litra vettä niin neste ja suolojen tasapainot tulevat kuntoon.

Mikäli ruopeaa kädet vapisemaan ja tuntee ylitsepääsemättömäksi, eli tämä pe,la,su juominen on tullut tavaksi, on silloin ihmisellä vaara saada viinakramppi>epileptinen kohtaus ja vaipua Delirium Tremens tilaan, eli kansan omaisesti juoppo hulluuteen! 35%kuolleisuus on kyseessä silloin. Jos menet, tai joku vie terveys asemalle niin sieltä jokin näistä lääkkeistä lykätään suuhun nesteenä,pillerinä tai jos kramppaa niin peräsuoleen. Eli jos sattuu olemaan kova ryyppäämään niin mielummin sitten jokun tuolta ylhäältä mainituista, Diapam on se tavanomaisin, samoja lääkkeitä kaikki. Ne ehkäisevät näitä seuraamuksia, ja saattavat tuoda nälän tunnetta myös! pahin on moka krapulassa on jokin korjaus sarja...se siirtää ja pahentaa juuri tätä meidän kansamme tautia eli alkoholismia. Risolid ei auta jos kyseeseen tulee voimakkaat alkoholivieroitus oireet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      788
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      485
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      65
      398
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      44