olen löytänyt toisesta kainalosta 2 irtonaisen tuntuista aristavaa pattia. lääkärin mukaan turvonneita imusolmukkeita ja pitäs vaan ootella et jos häviävät. rinnoissa ei tuntenut mitään. olen rv36.. ei jaksais vaan ootella, kun pelottaa niin kauheesti et jos ovatkin jotain pahanlaatuista. mitä tekisitte täs tilantees?
kainalopatit
5
5309
Vastaukset
- mulla..
kanssa on ollut samoja patteja kerran.. sillon annettiin lääkekuuri, mutta tosin juuri sillon en ollut raskaana. Mutta lähti sitten sillä pois. oli niin hellänä että ei voinut dödöä laittaa ja kieltämättä itsekkin pelästyin nyt kun tuntuu et kaikilla on syöpää tai kasvaimia jne...
- ...myös..
väärään paikkaan "eksyneitä"/kasvaneita maitorauhasia.
Ja varmasti patit ovat arkoja, kun arvatenkin olet niitä kovasti näplännyt ja painellut?
Älä huoli, tuskin mitään vakavaa.
Ja jos vielä vaivaavat synnärillä, voithan pyytää
lääkäriä tutkimaan ne patit, niin saat sitten rauhan.- äiti myöskin
minulla oli molemmissa kainaloissa raskaus- ja imetysaikana patit. Imetyksen lopetettuani molemmat patit hävisivät, muutaman kuukauden kuluttua toinen pateista palasi takaisin. En osannut sanoa palasiko juuri samaan kohtaan kuin aiemmin vai oliko jokin uusi patti, mutta pieni liikkuva patti kuitenkin..
Kävin lääkärissä jossa kainalot ja rinnat tutkittiin ja ultrattiin. Lääkäri ei löytänýt mitään normaalista poikkeavaa, sanoi muljuvan patin olevan normaali imusolmuke. Lääkäri oli sitä mieltä ettei rintoja ja kainaloita kannata tutkia liian tarkasti etenkään raskaus- tai imetysaikana, eikä myöskään pitkään aikaan imetyksen lopettamisen jälkeen. Rinnoissa voi esiintyä pitkäänkin outoja tuntemuksia ja patteja imetyksen jälkeen.
Lääkäri sanoi myös sen, ettei peukalonpäätä pienemmät patit yleensä aiheuta mitään toimenpiteitä, eriasia on se jos patti alkaa kasvamaan.
Kipua esiintyi myös minun kainalossani, juuri tuosta päivittäisestä räpläämisestä johtuen. Nyt kun asiaan sain selvyyden ja olen lopettanut pattien räpläämisen, kivutkin hävisivät.
Joten ole huoleti, onnellista odotusta sinulle!
- ...................
Eli mulla on myös niitä patteja aina n. kuukauden välein. Sekä raskausaikana, että muutenkin. Samanlaisia patteja nousee myös kaulaan, mikä oli aluksi todella pelottavaa.
Ovat kuulemma imurauhasia tai jotain sellaisia. Älä huolehdi!
Ja mun kaverilla nousi melkein sitruunan kokoinen patti kainaloon raskauden loppuaikana. - alkuperäinen__
Kiitos kaikille rauhoittavista sanoista. Kävin vielä
toisella lääkärillä, joka tutki kainalot ja rinnat ja hänenkin mielipiteensä oli että vaarattomia ovat. Jos eivät häviä synnytyksen jälkeen niin tutkitaan tarkemmin. Kammoan vaan niin kovasti kaikenmaailman patteja ym. kun tuntuu että kaikilla on syöpä ja jokapaikassa pelotellaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275