mites kaks kaksosta sopii?

kaksosnainen

Mites kaksi kaksosta tulevat toimeen keskenään? Onko kellään kokemusta? Ailahtelevaa tuntuu olevan, välillä tosi ihanaa ja välillä ei niin ihanaa. Riippuu ihan siitä mistä päin tuulee...

12

3525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30 v. kokemuksella!

      Aivan ihanasti sovitaan yhteen. Molemmat antaa haastetta, virikkeitä, vaihtelua ja tunteiden vuoristorataa toisilleen.

      Samanlaisia ei kuitenkaan olla vaan molemmilla on vahvuudet, jotka täydentävät parisuhdetta. Minun kaksosmieheni on miehekäs, huolehtiva, hellä ja intohimoinen sekä aika äkkipikainen ja (liian) puhelias. Minä taas naisellinen, oikukas, hellä ja analyyttinen. Mies menevä ja urheilullinen ja minä taas nautiskelija (=sohvaperuna) ja tykkään puuhastella kotona joskin illanvietoista en minäkään kiletäydy.

      Hyvä yhdistelmä!!

    • Kakskaksosta

      Yhteensopivuus: Kaksonen & Kaksonen

      Kahden kaksosen suhde vaikuttaa välillä neljän persoonan temmellyskentältä. Suhde ei ole ainakaan koskaan tylsä ja molemmat kaksoset suhtautuvat elämään älyllisesti kiinnostuneina. Kaksonen arvostaa vapautta ja kokemusten laajaa kirjoa, molemmat nauttivat keskusteluista. Älykkyys ja uteliaisuus tekee heistä näyttävän ja mielenkiintoisen parin, joka viihdyttää sekä itseään, toisiaan ja kaikkia ympäröiviä ihmisiä. Jos molemmat osaavat toimia yhdessä, suhde on onnellinen.

      Kaksoset on pelaaja, joka suhtautuu elämään sarkastisesti, kyseenalaistaen ja huumorilla. Ongelmia syntyy silloin, kun jompikumpi tai molemmat ovat haluttomia ottamaan suhdetta kovin vakavasti. Kevytmielisyys ja naurava suhtautuminen maailmaan on kuitenkin se sama asia, joka viehättää kahta kaksosta toisissaan. Kaksonen kyllästyy helposti ihmisiin ja tilanteisiin, mutta samanlaisen ihmisen kanssa kaksonenkin voi elää kestävässä parisuhteessa.

      Kaksosen planeetta on Merkurius. Merkurius edustaa kommunikointia ja nopeaa älyä. Kaksi kaksosta voi puhua päivät ja yöt ympäriinsä ilman, että kumpaakaan edes huimaa. Kommunikointi on kaksoselle niin luonnollinen asia, että autiolle saarelle joutuessaan kaksonen ottaisi mieluiten juuri sen toisen kaksosen mukaansa. Merkurius on kommunikaation lisäksi myös matkaamisen planeetta, mikä antaa kaksoselle tarpeen nähdä jatkuvasti uusia asioita, paikkoja ja ihmisiä. Molempien lyhytjännitteisyys voi johtaa samanaikaisiin loppuunpalamisen tunteisiin, jotka eivät kylläkään kestä pitkään. Jotain ihanaa uutta löytyy taas todella nopeasti.

      Kaksi kaksosta muodostaa ihastuttavan neljän persoonan suhteen. Kunhan kaksoset oppivat tekemään kompromisseja sekä omien tuntemusten että toistensa kanssa, ei riitoja synny kovin usein. Kaksonen huomaa nopeasti tappeluun jouduttuaan, ettei se ole hyödyllistä, kannattavaa tai millään mittapuulla kehittävää. Parasta kahden kaksosen suhteessa on valtaisa älyllinen energia ja stimuloivuus. Molemmat nauttivat toisen olemassaolosta valtavasti ja kokeminen sekä asioiden saavuttaminen on helpompaa yhdessä kuin yksin.

      • ...oi voi

        Voi kun toi pitäis paikkansa ja saisin vielä napattua itselleni sen kiikarissa olevan kaksosuroon. =)


      • KjaK
        ...oi voi kirjoitti:

        Voi kun toi pitäis paikkansa ja saisin vielä napattua itselleni sen kiikarissa olevan kaksosuroon. =)

        Aivan valtava seksuaalinen lataus....muttei sillä pitkälle pötkitä...molemmat tosi vaikeita persoonia,ja tunteet räiskyvät!!Oikuttelua mutta ihania sopimisia..mulla nämä suhteet jääneet lyhytaikaisiksi,mutta mieleen jääneet kyllä :)))


    • -Liisa.

      Kaksosmies ja -nainen eivät voi elää yhdessä, kun he ovat niin monella tavalla samanlaisia. Saattaa olla, että kummallakin on yhtä aikaa pää pilvissä, tai jalat maassa. Yhdessäolosta syntyy vain huono soppa.

    • sinkku

      Kyllä sopii hyvin yhteen. Samanlaisina ihmisinä tietää, että välillä haluaa rauhaa ja välillä actionia. Että samassa persoonassa on täysin kaksi eri puolta.

    • miten?

      olemme mieheni kanssa molemmat kaksosia ja hyvin menee. välillä ailahtelevaa, mutta niinhän se on muillakin merkkiin katsomatta.

    • kaksosnaikkonen

      kolme vuotta kattelin kaksosmiestä, itse olen siis kaksosnainen. vuodet olivat yhtä vuoristorataa, oli kivaa ja hetken päästä vähemmän kivaa. kokeilla kannattaa, mutta älä ihmettele jos ei toimi.

      • ja turpaan tuli

        Ihan oikeesti juttu loppui siihen että herra hakkasi mut.
        välillä oli tosi ihanaa, alkuun varsinkin. Mutta kas kummaa kun mukaan mahtui myös muita.
        Ei toimi kaksosen kanssa.
        Jättää vaan pahat arvet jotka ei mahdollisesti koskaan parane.
        Kannattaa juosta karkuun.


    • geminiwoman

      Hyvin soppii, huomenna viedään pussauskoppiin... Kahella kaksosella ei tule elämä tylsäksi. Aina sattuu ja tapahtuu.

    • kakakaksone

      sitä minäkin oon miettiny et miten ne sopii,oli yhden illan juttu yhden kaksos miehen kans ihan vasta ja se yö kyl jäi mieleen oli liian ihana mies!mut nyt siit ei oo mitään kuulunu ja toivon olen melkein hukannut.mut siittä oon kyl varma et kaksosmiehellä naisia pörrää ympärillä ja muistaakseni hän kertoi mulle mustasukkaisesta tyttökaverista liekkö vielä sen kans seurustelee..mut kannattaa käydä astro.fi tekemässä rakkausmittarilla testi miten sovitte jos tiiät miehen syntymäpäivän ja ajan yms=)

    • pilleri 234

      Tunnen miehen joka oli kaksi kertaa naimisissa kaksosnaisen kanssa ja molemmat liitot hirmumyrskyisiä .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe