Ostettiin Gigantista Matsuin astianpesukone, energia A, pesu ja kuivaus B. Astioihin jää jotain vaaleaa, kenties astianpesuainetta. Mistä johtuu? Astianpesuainetta laitettiin mahollisimman vähän. Huuhtelukirkastetta ja suolaa ei laitettu.
matsui astianpesukone
11
4806
Vastaukset
- on ostaa
jotain kiinalaisia matsuita?
- onmk
kaikki ei halua laittaa hirveesti astianpesukoneeseen rahaa, kun luuli, että pesutulos b olisi ihan hyvä!!
- syö enemmän
onmk kirjoitti:
kaikki ei halua laittaa hirveesti astianpesukoneeseen rahaa, kun luuli, että pesutulos b olisi ihan hyvä!!
pesuainetta!
- Osku vanhempi
Jos astioihin jää "jotain" vika voi olla liian laihassa pesuliuoksessa. Itsehän kerroit, että pasuainetta on laitettu mahdollisimman vähän. Lisää pesuaineannostusta pasuainepakkausken suositukseen ja käytä myös huuhtelukirkastetta. Eiköhän ala astiat olla "säihkyvän kirkkaita".
- onmk
täytyy kokeilla.. :)
- tosilikaiset
onmk kirjoitti:
täytyy kokeilla.. :)
Itse esipesen ja liotan tiskipöydän altaassa tositöhryiset astiat. Senjälkeen ei taatusti jää mitään konepesun jälkeen astioden pinnoille.
- beamina
Onko tuo ollut hyvä?? Kun minä olen ajatellut ostaa mutten tiedä uskallanko...
- Matsui Futaa
Mulla on Matsuin pikkukone joka on nyt 99,-
Se pesee hyvin, tosin on hieman äänekäs.
Mutta pikaohjelmalla ei tule kyllä puhdasta, paitsi jos laitat vaan jotain kahvikuppeja heti juonnin jälkeen. Mut se ei oo ihme, eihän se kestä kuin esipesun verran, 12 minuuttia...
http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/astianpesukoneet/MTT4WE/matsui-astianpesukone - oseb
Kertakäyttölaite...
- Kirkastusjuhlaa
Se valkoinen vois olla myös kalkkitahraa, ihan vedestä.
Eli suosittelen käyttämään huuhtelukirkastetta. - oseb
Monesti on niitä pesuainejäämiä nuo jäljet. Normaalikokoiseen koneeseen 1-2 teelusikallista tai jos tablettia nyt sitten on PAKKO käyttää niin puolikas. Itse en suosisi tabletteja. Omat ongelmansa niissä... Monikerrostableteissa ei ole mitään mikrosirua joka kertoisi milloin sen pitää aina sulattaa eri kerros. Joten kun valmistajia, eri malleja, lämpötiloja ja ohjelmia on muutama sata erilaista niin ongelmat on taattu jossain vaiheessa tai jollain ohjelmalla. Monet ihmetelleet pesuaineelle maistuvia astioita ja taas valistetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180