Ostettiin Gigantista Matsuin astianpesukone, energia A, pesu ja kuivaus B. Astioihin jää jotain vaaleaa, kenties astianpesuainetta. Mistä johtuu? Astianpesuainetta laitettiin mahollisimman vähän. Huuhtelukirkastetta ja suolaa ei laitettu.
matsui astianpesukone
11
5062
Vastaukset
- on ostaa
jotain kiinalaisia matsuita?
- onmk
kaikki ei halua laittaa hirveesti astianpesukoneeseen rahaa, kun luuli, että pesutulos b olisi ihan hyvä!!
- syö enemmän
onmk kirjoitti:
kaikki ei halua laittaa hirveesti astianpesukoneeseen rahaa, kun luuli, että pesutulos b olisi ihan hyvä!!
pesuainetta!
- Osku vanhempi
Jos astioihin jää "jotain" vika voi olla liian laihassa pesuliuoksessa. Itsehän kerroit, että pasuainetta on laitettu mahdollisimman vähän. Lisää pesuaineannostusta pasuainepakkausken suositukseen ja käytä myös huuhtelukirkastetta. Eiköhän ala astiat olla "säihkyvän kirkkaita".
- onmk
täytyy kokeilla.. :)
- tosilikaiset
onmk kirjoitti:
täytyy kokeilla.. :)
Itse esipesen ja liotan tiskipöydän altaassa tositöhryiset astiat. Senjälkeen ei taatusti jää mitään konepesun jälkeen astioden pinnoille.
- beamina
Onko tuo ollut hyvä?? Kun minä olen ajatellut ostaa mutten tiedä uskallanko...
- Matsui Futaa
Mulla on Matsuin pikkukone joka on nyt 99,-
Se pesee hyvin, tosin on hieman äänekäs.
Mutta pikaohjelmalla ei tule kyllä puhdasta, paitsi jos laitat vaan jotain kahvikuppeja heti juonnin jälkeen. Mut se ei oo ihme, eihän se kestä kuin esipesun verran, 12 minuuttia...
http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/astianpesukoneet/MTT4WE/matsui-astianpesukone - oseb
Kertakäyttölaite...
- Kirkastusjuhlaa
Se valkoinen vois olla myös kalkkitahraa, ihan vedestä.
Eli suosittelen käyttämään huuhtelukirkastetta. - oseb
Monesti on niitä pesuainejäämiä nuo jäljet. Normaalikokoiseen koneeseen 1-2 teelusikallista tai jos tablettia nyt sitten on PAKKO käyttää niin puolikas. Itse en suosisi tabletteja. Omat ongelmansa niissä... Monikerrostableteissa ei ole mitään mikrosirua joka kertoisi milloin sen pitää aina sulattaa eri kerros. Joten kun valmistajia, eri malleja, lämpötiloja ja ohjelmia on muutama sata erilaista niin ongelmat on taattu jossain vaiheessa tai jollain ohjelmalla. Monet ihmetelleet pesuaineelle maistuvia astioita ja taas valistetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602