Rauhanturvaajat ovat miehittäjiä

Afganistanissa

Niin se vain on, suomalaisetkin rauhanturvaajat ovat miehitysjoukkoja joita vastaan on täysi oikeus taistella. Ajatelkaa nyt itsekin, jos Suomeen tulisi arabimaista sotilaita ja he yrittäisivät muuttaa Suomen kulttuurin arabimaiden suuntaa niin takuulla räjäyttelisin pommeja!

Afganistanissa länsi väkisin yrittää länsimaistaa maata kansan enemmistön tahdon vastaisesti. Kansa nousee vastarintaan, enkä yhtää ihmettele!

7

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monni, tai

      Tarja Halonen suuttuu!

    • Sinibarettinen

      Afganistanissa oli kaksi operaatiota: Saksan liittotasavallan johtama ISAF-operaatio ja Yhdysvaltain johtama Enduring Freedom-operaatio.

      Edellinen oli rauhanturvanomaisempi ja keskisttyi Afganistanin keski- ja pohjoisosiin, kun taas Enduring Freedom oli rajasotaa talibanien rippeitä vastaan.

      Sittemmin Enduring Freedom on yhdistetty ISAF:iin, jolloin sekä "rauhanturvaaminen" että sodankäynti ovat samassa operaatiossa.

      Afganistanin operaatioon, ISAF:iin, tulee suhtautua vihreäbarettinsena toimintana, jolla on sodan päämääriä.

    • ketetteet

      No niin ovat. Mutta vaihtoehtoina nyt on joko totella jenkkejä ja lähettää joukkoja heidän puolestaan tai olla lähettämättä.

      Mitäs luulisit kumpi on viisaampaa? Aivan oikein, se on parasta vain suosiolla lähettää niitä ukkoja sinne ettei maailman mahtavin valtio ärähdä.

    • Nimetön

      Tiesitkö että ilman rauhanturvaajien tuloa tänäkin päivänä Taliban liike teloittaisi tyttöjä,mikäli he aloittaisivat koulunkäynnin....

      Itse puuttuisin tilanteeseen henkilökohtaisesti ja antaisin tyttöjen käydä koulua sekä leikkiä muiden samanikäistensä kanssa...toivottavasti Sinäkin olet saanut mahdollisuuden käydä koulua ja leikkiä kavereiden kanssa....Onneksi on olemassa puolustajia....!

      FAIR PLAY - paimen

      • ksdddfssdfsdf

        Tiesitkö että ilman rauhanturvaajien tuloa tänäkin päivänä Taliban liike käyttäisi itse öljynsä jenkkien sijasta....

        Itse puuttuisin tilanteeseen henkilökohtaisesti ja antaisin jenkkien pumpata öljynsä...toivottavasti Sinäkin olet saanut mahdollisuuden pumpata öljyä....Onneksi on olemassa öljynpumppaajia ettei jenkkien tarvitse kävellä....!

        FAIR PLAY - paimen


      • Asmodeane
        ksdddfssdfsdf kirjoitti:

        Tiesitkö että ilman rauhanturvaajien tuloa tänäkin päivänä Taliban liike käyttäisi itse öljynsä jenkkien sijasta....

        Itse puuttuisin tilanteeseen henkilökohtaisesti ja antaisin jenkkien pumpata öljynsä...toivottavasti Sinäkin olet saanut mahdollisuuden pumpata öljyä....Onneksi on olemassa öljynpumppaajia ettei jenkkien tarvitse kävellä....!

        FAIR PLAY - paimen

        Niin, ja Afganistanissahan on niin maan vitusti öljyä... Älykääpiö.


      • Ehdottelija

        Sovitaanko niin, ettei Suomessa saa enää vakinaisen lehtorin virkaa, ellei ole ensin palvellut tyttöjen koulunkäyntiä Afganistanissa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe