Niin se vain on, suomalaisetkin rauhanturvaajat ovat miehitysjoukkoja joita vastaan on täysi oikeus taistella. Ajatelkaa nyt itsekin, jos Suomeen tulisi arabimaista sotilaita ja he yrittäisivät muuttaa Suomen kulttuurin arabimaiden suuntaa niin takuulla räjäyttelisin pommeja!
Afganistanissa länsi väkisin yrittää länsimaistaa maata kansan enemmistön tahdon vastaisesti. Kansa nousee vastarintaan, enkä yhtää ihmettele!
Rauhanturvaajat ovat miehittäjiä
7
1427
Vastaukset
- monni, tai
Tarja Halonen suuttuu!
- Sinibarettinen
Afganistanissa oli kaksi operaatiota: Saksan liittotasavallan johtama ISAF-operaatio ja Yhdysvaltain johtama Enduring Freedom-operaatio.
Edellinen oli rauhanturvanomaisempi ja keskisttyi Afganistanin keski- ja pohjoisosiin, kun taas Enduring Freedom oli rajasotaa talibanien rippeitä vastaan.
Sittemmin Enduring Freedom on yhdistetty ISAF:iin, jolloin sekä "rauhanturvaaminen" että sodankäynti ovat samassa operaatiossa.
Afganistanin operaatioon, ISAF:iin, tulee suhtautua vihreäbarettinsena toimintana, jolla on sodan päämääriä. - ketetteet
No niin ovat. Mutta vaihtoehtoina nyt on joko totella jenkkejä ja lähettää joukkoja heidän puolestaan tai olla lähettämättä.
Mitäs luulisit kumpi on viisaampaa? Aivan oikein, se on parasta vain suosiolla lähettää niitä ukkoja sinne ettei maailman mahtavin valtio ärähdä. - Nimetön
Tiesitkö että ilman rauhanturvaajien tuloa tänäkin päivänä Taliban liike teloittaisi tyttöjä,mikäli he aloittaisivat koulunkäynnin....
Itse puuttuisin tilanteeseen henkilökohtaisesti ja antaisin tyttöjen käydä koulua sekä leikkiä muiden samanikäistensä kanssa...toivottavasti Sinäkin olet saanut mahdollisuuden käydä koulua ja leikkiä kavereiden kanssa....Onneksi on olemassa puolustajia....!
FAIR PLAY - paimen- ksdddfssdfsdf
Tiesitkö että ilman rauhanturvaajien tuloa tänäkin päivänä Taliban liike käyttäisi itse öljynsä jenkkien sijasta....
Itse puuttuisin tilanteeseen henkilökohtaisesti ja antaisin jenkkien pumpata öljynsä...toivottavasti Sinäkin olet saanut mahdollisuuden pumpata öljyä....Onneksi on olemassa öljynpumppaajia ettei jenkkien tarvitse kävellä....!
FAIR PLAY - paimen - Asmodeane
ksdddfssdfsdf kirjoitti:
Tiesitkö että ilman rauhanturvaajien tuloa tänäkin päivänä Taliban liike käyttäisi itse öljynsä jenkkien sijasta....
Itse puuttuisin tilanteeseen henkilökohtaisesti ja antaisin jenkkien pumpata öljynsä...toivottavasti Sinäkin olet saanut mahdollisuuden pumpata öljyä....Onneksi on olemassa öljynpumppaajia ettei jenkkien tarvitse kävellä....!
FAIR PLAY - paimenNiin, ja Afganistanissahan on niin maan vitusti öljyä... Älykääpiö.
- Ehdottelija
Sovitaanko niin, ettei Suomessa saa enää vakinaisen lehtorin virkaa, ellei ole ensin palvellut tyttöjen koulunkäyntiä Afganistanissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783