Rokotuksista

matkailija_

Kuinka kauan on voimassa polio ja jäykkäkouristus rokotukset?

7

1728

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvä

sillä ovat voimassa 10 vuotta.

• tärkeästä

vastauksesta. Ollaan nimittäin lähdössä Turkkiin lauantaina ja olen unohtanu koko rokotushomman. Mutta onneksi meillä on rokotteet voimassa vielä kaksi vuotta!

• matkailijaaa
        tärkeästä kirjoitti:

vastauksesta. Ollaan nimittäin lähdössä Turkkiin lauantaina ja olen unohtanu koko rokotushomman. Mutta onneksi meillä on rokotteet voimassa vielä kaksi vuotta!

a- ja b- hepatiittirokotukset ovat ehdottomia matkailijoille

• paikasta riippuen
        matkailijaaa kirjoitti:

a- ja b- hepatiittirokotukset ovat ehdottomia matkailijoille

Turkin normaaleille turistialueilla ei tarvitse A-hepatiitti rokotetta. B-hepatiitti rokotteen siinä tapauksessa, että on vaarana saada tartunta veren välityksellä. Jos matkustelee muualla niin silloin A-hepatiittirokotus on suositeltavissa.

Tosin voihan niitä rokotteita aina varmuuden vuoksi hankkia lisää, jos on rahaa niihin.

• rokotukset kunnossa
        paikasta riippuen kirjoitti:

Turkin normaaleille turistialueilla ei tarvitse A-hepatiitti rokotetta. B-hepatiitti rokotteen siinä tapauksessa, että on vaarana saada tartunta veren välityksellä. Jos matkustelee muualla niin silloin A-hepatiittirokotus on suositeltavissa.

Tosin voihan niitä rokotteita aina varmuuden vuoksi hankkia lisää, jos on rahaa niihin.

kyllä kansii pitää rokotukset kunnossa.ite olin tossa muutama vuosi sitte lähössä hollantiin opiskelemaan ja terveydenhoita suositteli sinnekin otettavaksi a-hepatiittirokotetta. itelläkään ei ole vielä tota b-hepatiittirokotetta, mutta olen senkin aatellut laitattaa. maksaaha ne, mutta mikä ei sitte maksais. veljen koko perheki(4henk.) laitatti vasta sen rokotteen jossa on suoja kumpaakin ku ollaan ensikuussa suuntaamassa turkkiin.

• kannattaa perehtyä
        rokotukset kunnossa kirjoitti:

kyllä kansii pitää rokotukset kunnossa.ite olin tossa muutama vuosi sitte lähössä hollantiin opiskelemaan ja terveydenhoita suositteli sinnekin otettavaksi a-hepatiittirokotetta. itelläkään ei ole vielä tota b-hepatiittirokotetta, mutta olen senkin aatellut laitattaa. maksaaha ne, mutta mikä ei sitte maksais. veljen koko perheki(4henk.) laitatti vasta sen rokotteen jossa on suoja kumpaakin ku ollaan ensikuussa suuntaamassa turkkiin.

Mistä lähtöisin luulo että vain matkailijat tarvitsevat a- ja b-hepatiitti rokotukset,voit saada ne suomessakin,täällä riittää kantajia...

• 10 vuoden välein

riittää ja jos saa haavan tai muun vamman niin kannattaa sairaalassa pyytää tehoste, jos edellisestä tehosteesta on enemmän kuin 5 vuotta. Polio-tehostetta ei tarvita, jos ei mene alueelle, jossa sitä erityisesti esiintyy. A-hepatiittirokotetta suositellaan matkaijiloille.
      B-hepatiitti tarttuu veren välityksellä.

Tämä uusi a ja b hepatiittirokotehysteria on näköjään saanut ihmiset hyvin maksamaan kalliisti turhaankin lääkefirmoille. Järki käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      59
      1061
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      76
      849
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      68
      821
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      760
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      720
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      697
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      672
    8. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      315
      647
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      623
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      520
    Aihe