Mistä johtuu liitoskivut? Ja merkitseekö niiden määrä jotakin? Kuin jollaki ne on kivuliaita, jollain niitä ei tuu ollenskaa ja jollekki vähän ja jollain niitä tuntuu taas runsaasti?
Ja missä kaikkialla niitä voi tuntea?
Liitoskivut????
7
2425
Vastaukset
- maami
Ne johtuvat häpyliitoksen löystymisestä synnytystä varten. Määrä ei merkkaa sinällään muuta kun että olemme erilaisia tässäkin asiassa. Itselläni on ajoittain kovastikin tuntuvia kipuja, viiltää tonne rakon ja häpyluun seudulle. Niitä voi tulla ennemmin tai myöhemmin, minulla ekat rv 15. Niin ja myös nivusissa niitä on, eli tuon alueen tiimoilla.
- Walo
niiden takia kotona...Töis tiukempi päivä ja alaselkä,alavatsa ja häpyluu vihloo ja tuntuu jäykältä kävellä ¤#¤" Viikkoja 15. Ei kai mikään auta kun hiljentää tahtia vaan....Lekuri kirjotti 2 pv mut en tiedä mitä teen jos ne tulee taas.......
- aiheesta
Olen rv23 ja miettinyt monesti, mistä erottaa liitoskivut ja kivuliaat supparit? Mistä tietää onko kivuliaita supistuksia vai vain liitoskipuja ja maha kova. Minulla ainakin iltaisin kohdun alue kovempi kuin aamuisin ja liitoskipuja ollut jo kauan. Vai olisiko sittenkin kyseessä kivuliaat supistukset, maha ei vain supistele vaan on koko ajan supistus päällä...Taidan miettiä liikaa. Huokaus.
- maami
Mulla tuntuu siltä että joku tökkii veitsellä tonne liitoksen tienoille. Sellanen terävä kipu joka ei tunnu mahan alueella.
- Pikku martin tuleva äiti
maami kirjoitti:
Mulla tuntuu siltä että joku tökkii veitsellä tonne liitoksen tienoille. Sellanen terävä kipu joka ei tunnu mahan alueella.
ainakin minulla juuri tuollaisia, viiltävät tuonne häpyluun paikkeille, joskus tuntuvat häpyluusta alaselkään asti viiltävänä kipuna. kun kivut tulevat ei auta kuin höllätä tahtia sillä itselläni ne usein johtuvat siitä että on rehkinyt liikaa..
- Walo
Pikku martin tuleva äiti kirjoitti:
ainakin minulla juuri tuollaisia, viiltävät tuonne häpyluun paikkeille, joskus tuntuvat häpyluusta alaselkään asti viiltävänä kipuna. kun kivut tulevat ei auta kuin höllätä tahtia sillä itselläni ne usein johtuvat siitä että on rehkinyt liikaa..
jälkeen.Esim.työssä nostelee jne.
- tuleva mutsi (LA 30.6.)
Liitoskivut tuntuvat luissa ja nivusissa ja supparit kohdussa. Siinä ero. Yksi hyvä tuntomerkki liitoskivuista: Tuntuu kuin joku repisi häpykarvoista ja koko lonkka kramppaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839