leirintäalueet jurmala

nippe

asuntoauto olisi ja perheen kera jurmalaan tekis mieli, voiko sinne tosta vaan mennä asuntoautolla leirintäalueille ja onko hyviä paikkaehdotuksia??

5

6731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuivaOlli!

Tottahan Jurmalaan matkailuautolla voi mennä, osta automaatista luonnonsuojelupiletti ja huristele menemään!
      Leirintäaluetilanne Baltiassa on vielä lapsenkengissä, kehittelevät kovasti.
      Jurmalassa ei ole kuin kaksi virallista leirintäaluetta: Nemo, muutaman kilometrin päässä keskuspaikka Majorista, missä on se toinen pieni leirintäalue.
      Hyvää matkaa, kyllä sinne sekaan mahtuu ja Jurmala on kyllä näkemisen arvoinen koko yli kolmenkymmenen kilometrisen hiekkarannan matkalta.

• reissaajat

terve.olen ajellut baltiassa siitä lähtien kun sinne yhdeksänkymmentä luvun alussa pääsi .työ kuvioissa ja loma matkoja tehty vuodessa useampia kertoja .eihän siinä ole mitään ihmeellistä sen kun vain reippaasti reissuun jurmala on lapsien kannaltakin mukava paikka niin kuin pärnukin .ajelen mielummin balttian kautta keskieurooppaan kuin ruotsin kautta.mutta joskus tilanteen mukaan on ajettava ruotsin läpi riippuu mihin on menossa.mutta suosittelen baltian reittiä.rekka parkeissa on hyvä olla yötä jos ajaa illalla vähän pidempään ja jatkaa aamulla menemistä ne on ihan turvallisia yöpymis paikkoja.ehkä vähemmän kulkeneet liioittelee niiden vaaroista itse käytän niitä aina kun kohdalle osuu.hyvää kesän alkua ja ei kun reissuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe