Kuinka nopeasti anorektikoksi?

Bra

Moikka! Kuinka nopeasti normaalipainoinen ihminen voi saavuttaa anorektisen laihuuden? Ja minkälaisia elämäntapoja se edellyttää?
Kiitos :)

23

6276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehka

      hanki elämä

      • ................

        Luulisi että oot jo noista edellisistä yhtä tyhmistä kysymyksista tajunnu, että tollasia ei oo hyvä kysellä täällä. Todellakin, hanki elämä ja elä sitä terveesti. Älä pilaa sitä vaan jonkun lehestä näkemäs Mary-Katen luurangon takia. Pysy terveenä niin saat lapsia, onnea, kavereita, poikaystävän, avioliiton, iloisuuden ja perheen.


    • Kuiskula

      Älä välitä noista valittajista. Aina niitä löytyy täältä.
      Pitäis muutenkin ymmärtää, että täällä netissä nimettöminä, muutaman viestin avulla ei saa käännettyä kenekään elämän suuntaa. Yhtä tyhjän kanssa.
      Mutta siis aiheeseen: Kerron sitten joskus, kun olen anorektisen laiha, että kuinka kauan siihen meni. N. BMI oli 22 kuusi kuukautta sitten, nyt 19. Ja kun vähän mietit, että minkälaisia elämän tapoja se edellyttää, keksit kyllä vastauksen: Älä syö. Liiku. Älä repsahda.

      Mutta kuten varmasti tiedät ei kannata. Vaikka ehtisitkin hoitoon ja ei kävisi pahempia, haluatko oikeasti miettiä KOKO ajan syömistä, kaloreita, läskejä? Ja elää jatkuvassa paljastumisen pelossa? Uneksia joka ikinen ilta siitä laihuudesta, jonka tulee saavuttamaan, jos ei ehdi kuolla? Sulla on vielä mahdollisuus nauttia!
      Mutta kuten sanoin, ei yksi tuntematon, yhdellä viestillä netissä, voi muuttaa ratkaisevasti toisen elämää. It's your decision...

      • ps

        vanha viesti mutta silti! Olen ylipainoinen ja stressaan koko ajan vaan painoani ja kaloreita ja mietin minkälaista olisi laihana!


      • LOLlo perse
        ps kirjoitti:

        vanha viesti mutta silti! Olen ylipainoinen ja stressaan koko ajan vaan painoani ja kaloreita ja mietin minkälaista olisi laihana!

        SIIS OMG1!!!! MIETIN NIINQU GOGO AJAN ET OON LÄÄÄÄÄSKIIII!!! HEI GAIFFARIT PLIIIIIS EIKS MUL OOKKI ANOREKSIA??????????? SAANKSHEIPLIIDEJONKUMITALINTÄSTÄ??????


      • *Kiss Me ex*
        ps kirjoitti:

        vanha viesti mutta silti! Olen ylipainoinen ja stressaan koko ajan vaan painoani ja kaloreita ja mietin minkälaista olisi laihana!

        Joo oi on tuttu tunne, mut hei sanon nyt suoraan. Oon koulussa kärsiny ulkonäköni takia ihan vitusti. MUa kiusattiin ja kiusataan edelleenkin. Oon yrittäny olla syömättä ja sitte oliki silleee et olin 4 päivää syömättä ja join vaan vettä. Ei siinä muuta sitte ku pyörryin. Se oli kauheeta. Naama iha veressä, polvet ja kdet auki. Sit ajattelin et en haluu anorektikoks mut haluun laihtuu. Tavote paino ois 43kg. Siihe on pitkä matka mut jaksan kestää sen tuskan. En mee kesälläkäää uimaan ellei siel oo ketää. En kehtaa, tein ittelleni lupauksen et sitte vasta ku mul on kroppa siinä kunnossa että sitä kehtaa näytää niin stten vasta menen. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSA HARKITSE ANOREKtIAN ALOITTAMISTA!


    • vatsamakkara

      HALUATKO OIKEEN ANOREKTIKOKSI??? HANKI ELÄMÄ, VAJAA.

      • Voi vittu oot tyhmä

        Ole sinä hiljaa oot itekki varmaa joku tyylii joku 56 kiloo painava!!!


      • kamomillas_
        Voi vittu oot tyhmä kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa oot itekki varmaa joku tyylii joku 56 kiloo painava!!!

        "Älä välitä noista valittajista. Aina niitä löytyy täältä.
        Pitäis muutenkin ymmärtää, että täällä netissä nimettöminä, muutaman viestin avulla ei saa käännettyä kenekään elämän suuntaa. Yhtä tyhjän kanssa.
        Mutta siis aiheeseen: Kerron sitten joskus, kun olen anorektisen laiha, että kuinka kauan siihen meni. N. BMI oli 22 kuusi kuukautta sitten, nyt 19. Ja kun vähän mietit, että minkälaisia elämän tapoja se edellyttää, keksit kyllä vastauksen: Älä syö. Liiku. Älä repsahda. "
        Ja taidat olla vielä ihan ylpeä itsestäsi? Eiköhän tässä ne, jotka käskivät hankkimaan elämää ole nyt hiukan fiksumpia. Aika tyhmä veto tulla jakamaan tänne omia neuvojaan, ja todellakin, jos haluat anorektikoksi, niin olet kyllä mielisairas. On nääs aika mahdotonta olla anorektisen laiha, mutta silti elää normaalia elämää ilman minkäänlaisia haittoja joita siitä kropalle ja psyykkeelle tulee.

        "Ole sinä hiljaa oot itekki varmaa joku tyylii joku 56 kiloo painava!!! "
        Joopa joo, eli pidät halventavana ihmistä, joka on normaalipainoinen. Noinko pinnallinen ja noinko ilkeästi ajattelet niistä normaaleista ihmisistä, ystävistäsi, perheestäsi, sukulaisistasi, jotka ovat normaalipainoisia?


      • 20v:n
        kamomillas_ kirjoitti:

        "Älä välitä noista valittajista. Aina niitä löytyy täältä.
        Pitäis muutenkin ymmärtää, että täällä netissä nimettöminä, muutaman viestin avulla ei saa käännettyä kenekään elämän suuntaa. Yhtä tyhjän kanssa.
        Mutta siis aiheeseen: Kerron sitten joskus, kun olen anorektisen laiha, että kuinka kauan siihen meni. N. BMI oli 22 kuusi kuukautta sitten, nyt 19. Ja kun vähän mietit, että minkälaisia elämän tapoja se edellyttää, keksit kyllä vastauksen: Älä syö. Liiku. Älä repsahda. "
        Ja taidat olla vielä ihan ylpeä itsestäsi? Eiköhän tässä ne, jotka käskivät hankkimaan elämää ole nyt hiukan fiksumpia. Aika tyhmä veto tulla jakamaan tänne omia neuvojaan, ja todellakin, jos haluat anorektikoksi, niin olet kyllä mielisairas. On nääs aika mahdotonta olla anorektisen laiha, mutta silti elää normaalia elämää ilman minkäänlaisia haittoja joita siitä kropalle ja psyykkeelle tulee.

        "Ole sinä hiljaa oot itekki varmaa joku tyylii joku 56 kiloo painava!!! "
        Joopa joo, eli pidät halventavana ihmistä, joka on normaalipainoinen. Noinko pinnallinen ja noinko ilkeästi ajattelet niistä normaaleista ihmisistä, ystävistäsi, perheestäsi, sukulaisistasi, jotka ovat normaalipainoisia?

        normaalipainoisena ei kannata lähteä laihduttamaan. jos on löysää, lisää ruokavalioon protskuja yms ja liiku, että lihakset kasvais. kuihdut vaan jos vähennät ruokamääriä!!

        nimim. normaalipainoisena laihduttamaan lähtenyt, piti vain hieman kiinteyttää, mutta bmi menikin jo 14. puolelle äkkiä ja omakuva vääristyi totaalisesti. paino nyt noussut, mutta tämän paskan kanssa olen taistellut kohta 6 vuotta. olin pääsemässä jo yli, mutta nyt alkanu taas alamäki.. valvottu pari pvää ja juotu pelkkää kahvia. huimaa koko ajan, silti lenkkeilen ja pompin sisällä vaikka paikoillaankin, että saisi kaloreita poltettua. jokaisen suupalan kalorit lasken taulukosta, punnitsen ruuat ja pienenkin porkkanan jälkeen tulee morkkis. ajattelee ruokaa 24/7 oikeasti.

        tämä ei ole sellaista, että "nyt laihdutankin itteni yhtä laihaksi ku mallit ja oon sit onnellinen siinä painossa". sä voit tuntea ittes vieläkin läskiksi vaikka luut paistais ja posket olis lommolla, sulla ei kohta ole mitään muuta elämää kuin lenkkeily, kalorit, vaa'alla ravaaminen, itseinho jatkuvasti mukana.jossain välissä tulee fyysiset esteet vastaan. mulla hiukset ohentunut helvetisti, rytmihäiriöitä ollut pitkään, lihaksia aina särkee, sydän alkaa pettämään, voi saada sydänkohtauksen millon vain, tähän voi kuollakin. elämänilo hävinnyt kokonaan.

        kun antaa pikkusormen, se vie koko käden.

        älkää kiltit aloittako tätä:(


      • 65Kaunista
        20v:n kirjoitti:

        normaalipainoisena ei kannata lähteä laihduttamaan. jos on löysää, lisää ruokavalioon protskuja yms ja liiku, että lihakset kasvais. kuihdut vaan jos vähennät ruokamääriä!!

        nimim. normaalipainoisena laihduttamaan lähtenyt, piti vain hieman kiinteyttää, mutta bmi menikin jo 14. puolelle äkkiä ja omakuva vääristyi totaalisesti. paino nyt noussut, mutta tämän paskan kanssa olen taistellut kohta 6 vuotta. olin pääsemässä jo yli, mutta nyt alkanu taas alamäki.. valvottu pari pvää ja juotu pelkkää kahvia. huimaa koko ajan, silti lenkkeilen ja pompin sisällä vaikka paikoillaankin, että saisi kaloreita poltettua. jokaisen suupalan kalorit lasken taulukosta, punnitsen ruuat ja pienenkin porkkanan jälkeen tulee morkkis. ajattelee ruokaa 24/7 oikeasti.

        tämä ei ole sellaista, että "nyt laihdutankin itteni yhtä laihaksi ku mallit ja oon sit onnellinen siinä painossa". sä voit tuntea ittes vieläkin läskiksi vaikka luut paistais ja posket olis lommolla, sulla ei kohta ole mitään muuta elämää kuin lenkkeily, kalorit, vaa'alla ravaaminen, itseinho jatkuvasti mukana.jossain välissä tulee fyysiset esteet vastaan. mulla hiukset ohentunut helvetisti, rytmihäiriöitä ollut pitkään, lihaksia aina särkee, sydän alkaa pettämään, voi saada sydänkohtauksen millon vain, tähän voi kuollakin. elämänilo hävinnyt kokonaan.

        kun antaa pikkusormen, se vie koko käden.

        älkää kiltit aloittako tätä:(

        Kuinka nopeesti saa anoreksian päälle. Mittoina 185cm/105kg pitäs päästä Christian Balen Machinist elokuva kuntoon. Onko pakko aina oksentaa kaikki mitä syö? Tämä on hankalaa, kun on kokoajan nälkä. Varmaan tuo anoreksia onneksi auttaa tohon nälkään et pitäs saada se päälle.


      • CHIK0
        65Kaunista kirjoitti:

        Kuinka nopeesti saa anoreksian päälle. Mittoina 185cm/105kg pitäs päästä Christian Balen Machinist elokuva kuntoon. Onko pakko aina oksentaa kaikki mitä syö? Tämä on hankalaa, kun on kokoajan nälkä. Varmaan tuo anoreksia onneksi auttaa tohon nälkään et pitäs saada se päälle.

        OIKEESTI ARGH! "JOO ANOREKSIAAN ONKIN ON/OFF NAPPULA".

        Miettikää ihmiset oikeesti, ei anoreksiaa voi vaan "alottaa", ja vaikka laihduttaa niin ei se tarkota että kun olet tarpeeks laihduttanu, niin sitten et enää voi lopettaa -.- Se riippuu ihmisestä. getalife, ja niin edespäin. ps. yleensä toi oksentaminen on kyllä bulimiaan liittyvää. Korjatkaa jos oon väärässä, tuski kovinmoni nyt kaikkee syömäänsä oksentaa.
        Äly hoi.


      • lumi-valko
        Voi vittu oot tyhmä kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa oot itekki varmaa joku tyylii joku 56 kiloo painava!!!

        Ma (16v. 55kg 168cm) oon todella onnellinen painoni kanssa. Just vasta parannuin anoreksiastani. Nautin ruuasta enemman kuin koskaan. Hiukset pysyy paassa, sormet eivat ole enaa siniset ja elama kirkasta!
        Mutta aiheeseen: Ennen tata laihduin kuukaudessa: 8 kiloa. Oli todella huon olo koko ajan. En suosittele.
        Ruoka on ihmisen paras ystava, enemmin tai myohemmin! (..."Jokainen dieetti lihottaa"- lumi-valko)


      • lumi-valko
        CHIK0 kirjoitti:

        OIKEESTI ARGH! "JOO ANOREKSIAAN ONKIN ON/OFF NAPPULA".

        Miettikää ihmiset oikeesti, ei anoreksiaa voi vaan "alottaa", ja vaikka laihduttaa niin ei se tarkota että kun olet tarpeeks laihduttanu, niin sitten et enää voi lopettaa -.- Se riippuu ihmisestä. getalife, ja niin edespäin. ps. yleensä toi oksentaminen on kyllä bulimiaan liittyvää. Korjatkaa jos oon väärässä, tuski kovinmoni nyt kaikkee syömäänsä oksentaa.
        Äly hoi.

        joo, I agree !!


      • *Kiss Me ex*
        65Kaunista kirjoitti:

        Kuinka nopeesti saa anoreksian päälle. Mittoina 185cm/105kg pitäs päästä Christian Balen Machinist elokuva kuntoon. Onko pakko aina oksentaa kaikki mitä syö? Tämä on hankalaa, kun on kokoajan nälkä. Varmaan tuo anoreksia onneksi auttaa tohon nälkään et pitäs saada se päälle.

        VITTU EIKÖ IHMINEN OSAA OLLA MITÄ ON!? MUn mielestä ihmisen kuuluu olla mitä on, ihmisen ei tartte olla mikää TUKSU! Jos oot 185cm ja 105kg ni muutat vaa ruokavalioo ei tartte mitää anorekiaa saada päälle.


    • ....

      Itse yritän parantua tästä sairaudesta ja toi on todella loukkaavaa. Get a life.

    • jhkjkjdc

      älä syö, mun mitat 168cm/45kg

      • Anonyymi

        Epistä miten pääsit tohon vaiheeseen?! Paljonko harrastat liikuntaa? Kauanko sulla kesti päästä tohon? Tietääkö kukaan tosta tai Ootko saanu apua? Voisitko kertoa sun mitat?


    • :))

      Itse paina 48-49 kg ja pituus on 158cm ja syön 2000 kaloria noin olen normaalin kokoinen ja en uneksi olevani mikään luuviulu vaan hyväkuntoinen! Käyn salilla noin 5-6 kertaa viikossa ja olen jonkun tunnin verran siellä. Itse olin yhdessä vaiheessa ylipainoinen ja inhosin kehoani lopetin syömisen ja kuntoilin koko ajan, sitten kun laihutin painoin laski 44-45 kiloa onneksi sen aikana ihastuin ja aloin seurustella hänen kanssa. Myöhemmin erosimme ja tietenkin menin surulliseksi (en masentunnut) niin aloin syömään ja lihosin siinä vaiheessa johonkin 55 kiloon ja sen jälkeen olen alkannut kuntoilla ja syömään terveellisesti ja olen ylpeä siitä. Mikään ei ole mahdotonta ylipainoisille alkamasta kuntoilla ja syömään terveellisemmin jos itse niin vaan tahtoo :)!

    • Candyyxdd

      Oikeesti tuhannesti kiitos kaikille koska ennen en oo pystyny olla välttämättä ruokaa vaan oon loppujen lopuksi aatellu aina että ei se mitään vaikka syön tän ja tän ja tän mutta nyt kadun sitä ku söin ruokaa kiitos vielä kerran ootte parhaita

    • Anonyymi

      Mä tommoset 2vuotta oon ajatellu että oon vitun läski ja sit punnitsi mu paino mu sisko kaa ja se sanoo et oon ylipainon vhä 67kg ja 162cm.
      Mut nyt sitte yks päivä ei tehny mieli mitää ruokaa ja sit otin 4h se jälkee vettä ja oksensi sen ulos et kyl siinä sitte ku tarpeeks saa painost valitust ja vihaa omaa kehoo ni kyl sä sit ne niksit keksit.

      • Anonyymi

        Hyvä Girl tai Boy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe