Olemme juuri päässeet eroon homevaurio asunnosta, mutta oireet jäivät. Ystäväni pelotteli meitä matkaanlähtijöitä, että Kreikan kaikissa hotelleissa on jonkin asteisia kosteusvaurioita. Onko teillä kokemusta ja millä lailla olette etukäteen itsenne lääkinneet?
Oletteko ottaneet Kreikkaan rokotuksia?
kosteusvaurioinen hotelli
1
815
Vastaukset
- Tortuga
Kieltämättä Välimerellä taitaa home olla nurkissa aika tuttu kaveri. Näin siellä asuneet ainakin väittävät. Ilma on pitkään vuodesta kostea, jolloin home alkaa helposti kukkia. Tarinan mukaan sikäläinen tapa "hoitaa" ongelma on vetää säännöllisesti uusi maalikerros kukertavien pintojen päälle. Jaa-a?
Itse terveenä en reagoi väliaikaiseen oleiluun kosteusvaurioisessakaan rakennuksessa. Olen viipyillyt pidempäänkin kosteissa ilmanaloissa, ja kaipa siellä pakostakin hometta helpommin rakenteissa esiintyy. Sitä olenkin tuumannut, miltä mahtaisi matkailu maistua, jos jokin vakavampi altistus olisi jo saanut oireet pintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146