Olemme juuri päässeet eroon homevaurio asunnosta, mutta oireet jäivät. Ystäväni pelotteli meitä matkaanlähtijöitä, että Kreikan kaikissa hotelleissa on jonkin asteisia kosteusvaurioita. Onko teillä kokemusta ja millä lailla olette etukäteen itsenne lääkinneet?
Oletteko ottaneet Kreikkaan rokotuksia?
kosteusvaurioinen hotelli
1
811
Vastaukset
- Tortuga
Kieltämättä Välimerellä taitaa home olla nurkissa aika tuttu kaveri. Näin siellä asuneet ainakin väittävät. Ilma on pitkään vuodesta kostea, jolloin home alkaa helposti kukkia. Tarinan mukaan sikäläinen tapa "hoitaa" ongelma on vetää säännöllisesti uusi maalikerros kukertavien pintojen päälle. Jaa-a?
Itse terveenä en reagoi väliaikaiseen oleiluun kosteusvaurioisessakaan rakennuksessa. Olen viipyillyt pidempäänkin kosteissa ilmanaloissa, ja kaipa siellä pakostakin hometta helpommin rakenteissa esiintyy. Sitä olenkin tuumannut, miltä mahtaisi matkailu maistua, jos jokin vakavampi altistus olisi jo saanut oireet pintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673