Jos olet epävarma siitä mille palstalle viestisi kuuluu, löydät kaikki Suomi24:n palstat aakkosellisesta hakemistosta.
http://keskustelu.suomi24.fi/hakemisto/
Auta pitämään palsta siistinä. Ilmoita asiattomasta, rasistisesta, herjaavasta tai väärällä palstalla olevasta viestistä klikkaamalla viestin yhteydessä olevaa linkkiä. Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty. Tutustu keskustelun sääntöihin.
http://turvallisuus.suomi24.fi/keskustelu/
Unohtamatta muutamaa seikkaa
16
3254
Vastaukset
- XXX...
ilta menisikin rattoisasti kun etsisi satojen palstojen joukosta omaan viestinsä.
- Ukki.
Pelkästään A:lla alkavia on jo reilusti yli sadan.
Siis kylläpä meillä kiertämistä piisaa!
Taitaisipa perusteita riittää 99 prosentin siirtoon tai poistoon, ihan miten mieli tekee.
Ja sellaistapa monen muunkin mielestä touhu näyttää olevan.
Miksi sitten on esim. nämä ikäluokkapalstat, jos joka aihe täytyy olla omalla palstalla.
Ei voi olla paljon keskusteltavaa - juu, olen kuusviis vee, ai jaa, mä olen jo kohta seitonviis vee, miten on mennyt, kolottaako paikkoja, juu mut keskustellaan siitä terveyspalstalla. Entä se kirja, mennään kirjallisuuspalstalle jne.
Mitä rasistista, herjaavaa ja epäsiistiä mahtoi olla Pystybaarin ketjussa?
Arvaa vaan ollaanko sääntöjä tutkittu, mutta ne pitäisi vääntää rautalangasta, että menisi perille vähän tyhmään päähän!- OliviaKoo
Harvoin saa, mitä haluaa, täällä kaikkein vähiten.
- 1943
Jouduin työssäni aina pistämään asiat omiin lokeroihinsa. Jos 60 -ikäinen haluaa ottaa esille jonkin asian, eikö se kuulu tänne? Antaa kuvan siitä, mitä kaikkea ikäisemme ajattelevat. En käy muilla palstoilla, vaikka osaisinkin. Ihmekös tuo, jos palstan anti on laihtunut!
- KristaTee
ohjeet luettu ja moneen kertaan sittenkin. Jos jossain muualla on lisää kieltoja, olisi hyvä ilmoittaa meillekin.
Tarkoititko sitä, että täältä siirretään jonnekin muualle kaikki sellaiset keskustelut, jotka käsittelevät asioita, joille on olemassa myös omat keskustelupalstansa?
Siirrätkö jutut oma-aloitteisesti vai vain silloin, kun joku palstalainen pyytää sinua niin tekemään?
Jos vastauksesi edelliseen on myöntävä, voisitko yrittää muuttaa sääntöä. Ottaisitte asian esille niistä päättävien henkilöiden kanssa ja pohtisitte, voitaisiinko eri ikäryhmille tarkoitetuilla palstoilla sallia ihmisten vapaasti (ja korrektisti) keskustella kaikista heitä kiinnostavista asioista oman ikäryhmänsä edustajien kanssa?
Luulen, että meitä on paljon, jotka mielellämme keskustelisimme nimenomaa ikäistemme kanssa. On paljon asioita, joissa keskustelun sävy ja näkökulma muuttuu kokonaan toisenlaiseksi jollain toisella palstalla.
Sääntöjä ei välttämättä tarvitse ryhtyä rikkomaan, mutta mielestäni niitä voidaan perustelluista syistä muuttaa. Luuletko, että saisit sääntöjä muutetuksi, jos alkaisit aktiivisesti ajaa asiaa?
Toivotan sinulle sekä palstalaisille hyvää yötä ja jään odottelemaan kommenttiasi.- BilMan
Palstan valvoja enimmäkseen siirtää viestit, -myöskin pyydettäessä. Ylläpito myös, -tarvittaessa.
Seuraavassa suora lainaus viestistäsi:
"Ottaisitte asian esille niistä päättävien henkilöiden kanssa ja pohtisitte, voitaisiinko eri ikäryhmille tarkoitetuilla palstoilla sallia ihmisten vapaasti (ja korrektisti) keskustella kaikista heitä kiinnostavista asioista oman ikäryhmänsä edustajien kanssa?
Luulen, että meitä on paljon, jotka mielellämme keskustelisimme nimenomaa ikäistemme kanssa. On paljon asioita, joissa keskustelun sävy ja näkökulma muuttuu kokonaan toisenlaiseksi jollain toisella palstalla. "
Edelliseen mielipiteeseen on helppo samaistua.
Puollan tuota linjaa täällä palstoilla.
Kirjoittelemisiin. BilMan kirjoitti:
Palstan valvoja enimmäkseen siirtää viestit, -myöskin pyydettäessä. Ylläpito myös, -tarvittaessa.
Seuraavassa suora lainaus viestistäsi:
"Ottaisitte asian esille niistä päättävien henkilöiden kanssa ja pohtisitte, voitaisiinko eri ikäryhmille tarkoitetuilla palstoilla sallia ihmisten vapaasti (ja korrektisti) keskustella kaikista heitä kiinnostavista asioista oman ikäryhmänsä edustajien kanssa?
Luulen, että meitä on paljon, jotka mielellämme keskustelisimme nimenomaa ikäistemme kanssa. On paljon asioita, joissa keskustelun sävy ja näkökulma muuttuu kokonaan toisenlaiseksi jollain toisella palstalla. "
Edelliseen mielipiteeseen on helppo samaistua.
Puollan tuota linjaa täällä palstoilla.
Kirjoittelemisiin.Kiitos ystävällisestä vastauksestasi. Toivotaan, että onnistut.
Toivotan hyvää kesää ja mielenkiintoisia hetkiä palstalla sinulle ja meille kaikille. ;))- tuoksuton
Jos palstalla mainitaan vaikkapa ennen kovin suosittu hajupoika niin heti poistuu viesti.
Bilmanin ja muitten estottomat mollaukset hänestä
toki sallitaan.
- KristaTee
itseni ymmärtää, että sheriffi oma-aloitteisesti poistaa poistettavaksi katsomansa viestit. Nyt kuitenkin taitaa olla niin, että täällä liikkuu moraalinvartijoita, jotka pyytävät näitä poistoja. Niinkö? Ja poistetaanko kaikki pyydetyt viestit? Sisältöön katsomatta?
Tärkein unohtui; huomenta!Hän pilkun nussijaksi! Seriffi vastas jo, älä enää kysele tai lähtee taas viestit hus hiivattiin. Pitäs jo näillä ilmoitetuilla tiedoilla ymmärtää ja jättää asia siihen! Kirjoittelemisiin..
wiiwidear kirjoitti:
Hän pilkun nussijaksi! Seriffi vastas jo, älä enää kysele tai lähtee taas viestit hus hiivattiin. Pitäs jo näillä ilmoitetuilla tiedoilla ymmärtää ja jättää asia siihen! Kirjoittelemisiin..
kun asia on nyt vaan niin, että me ei ymmärretä vielä näillä selityksillä!
Onko sitten syy lukemisen ymmärtämisessä tai paremminkin ymmärtämättömyydessä, tai jospa kuitenkin selityksissä...- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
kun asia on nyt vaan niin, että me ei ymmärretä vielä näillä selityksillä!
Onko sitten syy lukemisen ymmärtämisessä tai paremminkin ymmärtämättömyydessä, tai jospa kuitenkin selityksissä...ei minunkaan aivokapasiteettini riitä tajuamaan.
- tähänkin
ollut jo kirjoitettu aivan asiallinen ja tyhjentävä vastaus. Missä lienee nyt.
- Ukki.
tähänkin kirjoitti:
ollut jo kirjoitettu aivan asiallinen ja tyhjentävä vastaus. Missä lienee nyt.
Soopaa ja politiikkaakin saa toisinaan tulla päiväkausia.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933471
- 1123180
- 562355
- 251985
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras91884Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111700Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241546Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131421Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404