Muropaketin Cowboy-peli haussa

Mansikkana

Joskus 2000-2002 oli jossain muropaketissa mukana sellainen cowboy-peli, jossa oli aina kaksi miestä (itse ja sitten muistaakseen joku lääkäri). Nämä miehet sitten yrittivät liikkua salaa, jotta muut eivät pääsisi. Aloittivat kallioilta hevosilla ja sitten tien päässä oli kaupunki, jossa ihmisiä, joita piti varoa.

Mistäköhän tuon pelin saisi enää, kun itse sen roskiin taannoin laitoin. Voikohan tuollaista muropeliä netistä ladata, kun ei kai sitä varmaan mistään saakaan ostettua?

7

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mansikkana

Tuo se tosiaan saattaa ollakin, ainakin ne miehet näyttää samanlaisilta kuin siinä. Luulin, että se peli oli joku pilipalipeli, kun jossain muropaketissa tuli, mutta onhan tuo näköjään ihan "oikea".

Saakos tuolta selville, että mihin koneisiin se käy? Itselläni kun on Windows XP.

• Mustikkukko
        Mansikkana kirjoitti:

Tuo se tosiaan saattaa ollakin, ainakin ne miehet näyttää samanlaisilta kuin siinä. Luulin, että se peli oli joku pilipalipeli, kun jossain muropaketissa tuli, mutta onhan tuo näköjään ihan "oikea".

Saakos tuolta selville, että mihin koneisiin se käy? Itselläni kun on Windows XP.

Jollei se ihan DOS-peli ole, niin Windows XP kyllä pyörittää sitä, kunhan vain kerrot käyttöjärjestelmälle että peli on suunniteltu pyörimään varhaisemmalla Windowsilla. Kokeile painaa hiiren oikeaa nappia pelin laukaisevan kuvakkeen päällä asennettuasi sen. Pitäisi aueta asetusvalikko.

• vieras123

no mulla on se peli oon saanu sen jostain muro (MUISTA ETTÄ PELI ON VAIN DEMO) paketista aika kauan sitten.itse en tiedä että mistä pelin voi ladata.sen pelin nimi on joku desperados.ja kakkos osan nimi on "cooper revenge"koska sen veli vai kuka nyt olikaan ammutaan siinä ykkös osan alussa.ja kaikkia ei tarvitse varoa,ne toiset ampuu johnia vain siksi,koska johninhan pitäisi olla palkkio-metsästäjä...

• vieras111111

Onko kenelläkään tallessa Desperados: Wanted Dead or Alive Demo:n CD-levyä??! Se sama joka tuli muropaketin mukana joskus sillon..!

• Emakko_äiti
        vieras111111 kirjoitti:

Onko kenelläkään tallessa Desperados: Wanted Dead or Alive Demo:n CD-levyä??! Se sama joka tuli muropaketin mukana joskus sillon..!

Meillä tuo on olemassa vielä... Vaihtaisin sen mieluusti samaisessa muropaketissa olleeseen kupla-tanssi-peliin... Meillä on kaikki muut tallella, paitsi se kuplapeli :(

• Anonyymi

Desperados

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe