Rintojen puristelu

titlover

Onko kenelläkän muulla miehellä vastaavaa harrastusta kuin minulla? Minulla on pakkomielle kopeloida vieraita naisia. Kaljapäissäni mosta tulee varsinkin harjoitettua mutta myös ihan selvinpäinkin. Varsinkin näin kesäisin on kulta-ajat tiedossa kun naiset kulkevat vähissä vaatteissa. Tulee tietysti ihan ympärivuotisesti harjoitettua mutta näin kesäisin pääsee usein työntämään käden paidan alle ja puristelemaan paljasta tissiä. Se on aina se kliimaksi. Tietenkin myös rintojen puristelu paidan päältä on varsin nautinnollista.

Naisten reaktiot vaihtelevat. Jotkut sanovat että voitko lopettaa, toiset saavat hepulin, jotkut yrittävät potkia munille, jotkut antavat tehdä niin.

Tiedän että tämä ei ole aivan suvaittavaa touhua mutta minkäs teet kun alkaa tehdä mieli. Viikonloppuiltaisin tulee usein puristeltua useiden kymmenten naisten rintoja.

Niin, onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

joskus

15

6882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis..

olen 19v nainen ja en pahastu jos joku vieras mies kopeloi rintojani paidan päältä, muuten kyllä.
      Itsekkin kopeloin vieraiden naisten rintoja kännissä baarissa, en voi sille mitään.
      En koskaan selvänä edes ajattele toisten tissejä.
      Yleensä naiset vaan innostuvat ja puristelevat omiani, mutta joskus ne kattovat vaan pahana :D

• vastenmielistä

Joku nainen voi jopa pitää rintojen kopeloimisesta, useimmista se on ällöttävää ja verrattavissa siihen, että naiset puristelisivat sinun kiveksiäsi. Tuntuisiko nautinnolliselta, jos illan aikana nyt vaikka puolen kymmentä naista joko housujen päältä tai käsi housujen sisään työnnettynä likistelisi muniasi?

• Imuttelija

Mun rinnat oikein odottaa, että mies isoilla käsillä hyväilisi ja kourisi niitä!! Samoin rintojen suutelu tuntuu taivaalliselta, kun mies osaa sen oikein tehdä.. Välillä tuntuu, että voisin saada orkun "pelkästään" rintojen hyväilystä! :-)

Mulla on aina ollut isot rinnat, ja nykyään on kuppi F-G/75 eli varsin uhkeat! ;-) Ja tuntuu, että nyt varsinkin ne oikein janoavat miehen kosketusta... Ovat puutteessa!!

Mutta: jos vieras mies kävisi käsiksi rintoihini, huutaisin apua tai poliisia... :-/ Pidän sitä erittäin epämiellyttävänä ja epäkunnioittavana, jos tuntematon tai puolituttu käy käsiksi.

IHAN eri asia on, jos saa kutsua miehen rinnoille... :-)

• moksista

kauan sitä voi harrastaa kunnes saa kunnolla turpiin!

• herkkua.

minäkään en voi pitää käsiäni irti naisten rinnoista. Eukolla käy melkoisesti naisvieraita ja melko usein olen yllättäen kouraissut tissin käteen,,,noin niinkuin muka leikkimielessä...melko usein se on kyllä aiheuttanut turhaa polemiikkia, sitä samaa nahkaahan se on kuin esim. käsi....mutta kyllä sellainen täyteläinen, koko kouran täyttävä tissi on mukava pidellä...

• yks sun tapases sankari koitti kerran puristaa naiseni rintaa...sankarin hampaita ei ole vieläkään löydetty...

• taaas

yksi voihottaja ku on lihaksia niin pitää esittää jotain helvetin ritaria!

• Opetus ahdistelijoille
        taaas kirjoitti:

No kyllä nuo helvetin ahdistelijat ansaitsisivat edes jonkinlaisen
        opetuksen. Oikeastaan heidät pitäisi tuomita oikeudessa, koska
        kyse on seksuaalisesta ahdistelusta.

Onko oikeasti niin typeriä miehiä, jotka eivät tajua ettei
        heillä ole oikeutta kosketella vierasta naista ilman lupaa?
        Ahdisteluahan se on. Ne rinnat ovat naisen ruumiissa ja
        naisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Eivät
        ne tissit teidän omaisuuttanne ole.

Toivottavasti joku ilmoittaa näistä massa-ahdistelijoista
        poliisille, tai vähintään joku nainen työ heiltä nenän poskelle.

• taaas kirjoitti:

mut jos joku erehtyy edes YRITTÄMÄÄN koskea naistani ilman hänen lupaansa..niin lätty lätisee! SE ON FAKTA!

useimmat tuntemistani miehistä toimivat näin! fyysiseen kokoon tai ikään katsomatta...

• saatana_

jos muhun käytte käsiksi niin tulee navakka potku munille.

• PAjatsolaama

nuuhkia käytettyjä pikkuhousuja ja rintaliivejä. Joskus saa todella hienot aromit, ja voit laittaa kullin siihen missä kohtaa pillu on ollut housuja, ja runkata mällit sillätavalla. Täytyy vaan kattoa, että pyyhkäsee vähän mällejä pois vaikka pessunhan ne on menossa, varsinkin jos on jonkun tutun pikkarit:)

• Gnok aut

Aika rankka harrastus, mutta suosittelen varovaisuutta, väärässä paikassa väärää naista niin....voi käydä huonosti.

• -Makke-
    • Anonyymi

Olen 21v mies ja olen ollut 3suhteessa itse rakastan tissijen koskettelua ja kännissäkin sitä rupee tehtyä kun jotenkin naiset vain tulevat lähelleni ihan kuin olisin magneetti

• Anonyymi

Pmiltä pillu maistuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe