Tervehdys teille kaikille!
Tämä on hauskojen höpöttäjien kerhon avaus.
Jäsenyys: Kaikii hauskat höpöttäjät ja muutkin
Tarkoitus: Toimia tilapäisesti foorumina, kunnes pystybaari voi jatkaa. (missään tapauksessa "höpöttäjät" ei halua syödä pystistä pois)
Heti Olivian halutessa, "Hauskat Höpöttäjät" siirtyy kaikkine jäsenineen pystybaariin.
Kokoukset: Aina, kun Eniron mahdollisuudet sallivat.
Jäsenmaksut 24,55 virtuaalieuroa per virtuaalivuosi. Ja muutenkin kaikki on virtuaalia, tietenkin.
Muistakaatten (3 5):2 ja silleen.
TERVETULOA
Hauskat höpöttäjät
38
2180
Vastaukset
- Wivi
Tulemme mielellämme!
Kerro, mitä luku 3 5:2 tarkoittaa?
Ja kerro vielä, oliko isokin operaatio kun vasta 4 po.päivänä pois pääsit?
Siinä höpötystä aluksi. - Pertta-täti
koko Pystybaarin henkilökunnan vuosimaksut tässä ja nyt.
Sattuu olemaan eläkkeenmaksupäivä.
Olen sangen viisas ja yhteisössäni kunnioitettu neiti-ihminen. Ymmärrän ja tiedän lähes kaiken ymmärtämisen ja tietämisen arvoisen tämän Telluksemme sisällä ja vähän ulkonakin.
Mutta kaavaasi en ymmärrä.
Ensi kertaa elämässäni joudun sanomaan: En ymmärrä.
En pidä tästä tunteesta.- Wivi
Pertalta, kiitoksia paljon. Eipä se taida kartanon perijättären kukkarossa paljon tuntua.
- Pertta-täti
Wivi kirjoitti:
Pertalta, kiitoksia paljon. Eipä se taida kartanon perijättären kukkarossa paljon tuntua.
Ms. Wiville, että en ole perijätär. En enää, sillä olen perinyt jo kaiken.
Rahat, maat ja mannut, ulkoisen ja sisäisen kauneuteni, hyvän ryhtini, sanomattoman viisauteni, uskomattoman fyysisen kuntoni, pettämättömän tyylitajuni...
Nyt minun perijäni odottavat pääsevänsä perijöiksi.
Siinäpähän odottelevat. - Pelle1Peloton
Mitä suurimmalla tyydytyksellä ja kunnioituksella panen merkille halukuutesi osalistua yhdistyksemme 'Hauskat höpöttäjät' toimintaan.
Myös Pystybaarin tasejäämän hoitamisesta Sinulle kiitos, kära Pertta!
No se kaava on tietenkin sitä korkeata maematiikkaa, joka aukeaa vain siihen vihkiytyneille.
Mutta sanoisinko, että tuon laskutoimituksen tulos osoittaa jotain sivua, jossa ehkä knnattaa käydä.
- tuu2
v. ekut käytetään ? Höpöhöpö-kulttuuurin tukemiseen ?
- pikkuserkku
Kelpaako muu valuutta kuin € jäsenmaksuksi?
Ammatiltani en ole höpöttäjä, enkä edes harrastelija, mutta olisin
valmis opiskelemaan sitä.
Jos löytyisi kesäkurssi niin ilomielin ilmoittautuisin, aikaa olisi ja intoa.
Suosituksiakin löytyy - kenties taipumuksiakin.- Pelle1Peloton
Eipä oo aikoihin nähtykään. En sua noin isoksi muistannu. Paljon oot varttunnu sitten viime näkemän.
Siihen oven pielessä olevaan purkkiin saa panna sen jäsenmaksun vaikka lampaan papanoina.
Tervetuloa höpöttämään. - pikkuserkku
Pelle1Peloton kirjoitti:
Eipä oo aikoihin nähtykään. En sua noin isoksi muistannu. Paljon oot varttunnu sitten viime näkemän.
Siihen oven pielessä olevaan purkkiin saa panna sen jäsenmaksun vaikka lampaan papanoina.
Tervetuloa höpöttämään.Vie aikansa tuo lampaan kasvatus, mutta sitähän
meillä on. Saat papanat aikanaan.
En ole kovin iso vieläkään, paitsi egoni. - Pertta-täti
pikkuserkku kirjoitti:
Vie aikansa tuo lampaan kasvatus, mutta sitähän
meillä on. Saat papanat aikanaan.
En ole kovin iso vieläkään, paitsi egoni.Kyllä minun nyt täytyy sinun suruksesi kertoa, että minun egoni on suurempi.
Se on sentään Pariisista hankittu ja oli todella kallis.
Olen pahoillani tuottaessani sinulle pettymyksen. - pikkuserkku
Pertta-täti kirjoitti:
Kyllä minun nyt täytyy sinun suruksesi kertoa, että minun egoni on suurempi.
Olen pahoillani tuottaessani sinulle pettymyksen.Katsos, sinä lasket suuruuden €uroissa, vai frangeistako puhut, kun minun yksikköni on karaatti.
En ole pettynyt, sillä putosin onneksi jaloilleni. Taitolentotunneista oli apua.
Tapaamme varmaan hyväntekeväisyyskonsertissa.
tuus pikkuserkku - "pelkkää hyvää"
Pertta-täti kirjoitti:
Kyllä minun nyt täytyy sinun suruksesi kertoa, että minun egoni on suurempi.
Olen pahoillani tuottaessani sinulle pettymyksen.Kiitokseni tuosta ylenpalttisesta anteliaisuudestanne sekä tiedonmurusten jakamisesta. Nyt tiedän olevani perijätär kuin myös senkin, ettei minulla ole kuin pieni ego. (Ilmankos se viiltelikin lavanalusia, hoh-hoijaa!)
Olisikohan minun parasta hankkia piljetti sinne herrain Pariisiin, että voisin tuota egoani parantaa? Miten, voisitteko konsultoida minua? Jospa tekisin tripin kymmeniä täyttäessäni, olisiko se soveliasta?
Ellette ehdi vastata kunnioituksella tehtyihin kysymyksiini, toivotan teille mitä nöyrimmästi hyvää alkavaa kesää! Tuus totus (Hm, vai olikohan se totuus?)
- KristaTee
mukaan tulen ja maksan mielelläni. Hauskasta kannattaa aina maksaa. Jos vielä kertoisit virtuaalipankin virtuaalitilinumeron?
- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
huomannut, Pertta-täti maksaa!
Toivottavasti Pertta-täti ei loukkaantunut. Olen tässä kertoillut, että olen hätäinen lukija ja tässä taas esimerkki siitä. Olen todella pahoillani.
kukkaron nyörien hellittämisestä, minä taidan jäädä vallan työttömäksi, etten mitään pystyisi maksamaankaan.
Olin Pystybaarissa juomanlaskijana ja tuntuu, että nyt hiljeni Pystis - eikä ne tipit niin suuria olleet, kun Pertta-tätikin hyvin harvoin ehti sinne poikkeamaan. Toivoa sopii, että joku keksisi mulle jotain pientä puuhastelua - yötyöläiseksi en ala.
Onnea ja menestystä kerholle ja varsinkin päivänsankarille - perässä tullaan!
Niin ja mikä hiivatin kaava toi on, kun joka mutkassa tulee vastaan - onneksi se ei ole selvä kaikille muillekkaan!Ilma on kaunistunut näin iltaa kohti, päivä olikin kaikin puolin ankea, tuhruinen ja harmaa.
Miten olette päivänne viettäneet, joko väsymys painaa, kun ei kerholla ole ketään?
Paras kai minunkin on lakata höpöttelemästä yksikseni, mutta ei oikein sänkykään vielä kutsu.
Parempaa huomista toivottelen kaikille.
Nukkukaa hyvin!- soilike
Noh , tulipa tuossa kiusattua naapureiden kissoja, laittamalla pahoja hajuja, siitäs saatte , lintujen kyttääjät.
Olipa tuo naapurin Tessu narun päässä, vähän pöllämystyneen näkönen, kun minä entinen kaveri, sitä tahallani härnäsin.
Huono päivä taisi olla tänään - KristaTee
soilike kirjoitti:
Noh , tulipa tuossa kiusattua naapureiden kissoja, laittamalla pahoja hajuja, siitäs saatte , lintujen kyttääjät.
Olipa tuo naapurin Tessu narun päässä, vähän pöllämystyneen näkönen, kun minä entinen kaveri, sitä tahallani härnäsin.
Huono päivä taisi olla tänäänVai kissoja kiusaat. Meidän kissaneito ei enää vilkaisekaan lintuja, sai rastailta kunnon löylytyksen. Ihan verinaarmuja tuli. Nyt se häipyy suojaan jos vain luulee linnun tulevan. Ihan ääneen kiitin rastaita, koska en ollenkaan pidä siitä, että katti käy lintuja käpälöimässä. Eivät pitäneet linnutkaan ja ratkaisivat asian loistavasti.
Toivottavasti tästä tulee huomattavasti eilistä parempi päivä. KristaTee kirjoitti:
Vai kissoja kiusaat. Meidän kissaneito ei enää vilkaisekaan lintuja, sai rastailta kunnon löylytyksen. Ihan verinaarmuja tuli. Nyt se häipyy suojaan jos vain luulee linnun tulevan. Ihan ääneen kiitin rastaita, koska en ollenkaan pidä siitä, että katti käy lintuja käpälöimässä. Eivät pitäneet linnutkaan ja ratkaisivat asian loistavasti.
Toivottavasti tästä tulee huomattavasti eilistä parempi päivä.Huomenta nimittäin!
Kauniilta näyttää näin ikkunasta katsoen, mutta vilpoinen on tuuli ja 13.8 lämpötila.
Nyt on mieliala sellainen, että ei oikein huvita tänne mitään kirjoitella, eilinen veti mielen matalaksi, vaikka leikkiä tämä onkin.
Hyvin on kissasi toipunut, kun jo "trötöjä" hätyytteli. Kun meillä vielä kissa oli ja joskus tuli pääskynen suussa, niin sanoin, että linnun vika, kun on antanut ottaa kiinni. Pääskyset tekivät kiusaa kissalle lentämällä ihan sen nokan edestä, että viuh-viuh vaan.
Toivotaan päivää parempaa...- Atolfia
KristaTee kirjoitti:
Vai kissoja kiusaat. Meidän kissaneito ei enää vilkaisekaan lintuja, sai rastailta kunnon löylytyksen. Ihan verinaarmuja tuli. Nyt se häipyy suojaan jos vain luulee linnun tulevan. Ihan ääneen kiitin rastaita, koska en ollenkaan pidä siitä, että katti käy lintuja käpälöimässä. Eivät pitäneet linnutkaan ja ratkaisivat asian loistavasti.
Toivottavasti tästä tulee huomattavasti eilistä parempi päivä.mutta ei nyt tule mieleen mitään höpötettävää.
Tuo kissa juttu silmääni pisti. Voi kun tyttäreni kissoille joku antaisi oikein sakin hivutuksen.
Kaksi kissaa kantelee kilvan lintuja, oravan poikasia ja tietysti hiiriäkin silloin tällöin.
Pahaa tekee nuo kuolleet pikkulinnut ja oravanpoikaset.
Taitaa vaan tuo kissan luonto olla sellainen, että saalistusvietti on kova.
Asiasta toiseen. Todella viileän puoleinen tuuli on helmoja heilutellut tänään, mutta nurkan takana, tyynessä paikassa on jopa voinut lämmitellä.
Toivotaan lämpimämpiä tuulia viikonvaihteeksi. - KristaTee
Atolfia kirjoitti:
mutta ei nyt tule mieleen mitään höpötettävää.
Tuo kissa juttu silmääni pisti. Voi kun tyttäreni kissoille joku antaisi oikein sakin hivutuksen.
Kaksi kissaa kantelee kilvan lintuja, oravan poikasia ja tietysti hiiriäkin silloin tällöin.
Pahaa tekee nuo kuolleet pikkulinnut ja oravanpoikaset.
Taitaa vaan tuo kissan luonto olla sellainen, että saalistusvietti on kova.
Asiasta toiseen. Todella viileän puoleinen tuuli on helmoja heilutellut tänään, mutta nurkan takana, tyynessä paikassa on jopa voinut lämmitellä.
Toivotaan lämpimämpiä tuulia viikonvaihteeksi.samaa mieltä linnuista ja oravista. Onneksi sitä ongelmaa ei enää ole, kissa oppi kerralla. Toisen ongelman poisti kissa itse. Hiiret. Niitä oli pilvin pimein. Seinissä, välikatossa, kaapeissa, kaikkialla. Vaan eipä ole enää edes hiirenhyppimää. Joten sen työn neitokainen on hoitanut hyvin.
- Atolfia
KristaTee kirjoitti:
samaa mieltä linnuista ja oravista. Onneksi sitä ongelmaa ei enää ole, kissa oppi kerralla. Toisen ongelman poisti kissa itse. Hiiret. Niitä oli pilvin pimein. Seinissä, välikatossa, kaapeissa, kaikkialla. Vaan eipä ole enää edes hiirenhyppimää. Joten sen työn neitokainen on hoitanut hyvin.
Ei sen takia hauska, että minä olisin hassuja höpöttänyt, vaan tyttären pari vuotias poika tuossa höpötteli ja kirmaili.
juttua tuli kun lantun lientä. Mummi ei puoliakaan ymmärtänyt, mutta naurun sai hersymään niin, että mahalihakset ovat vallan kipeinä.
"Asiaan, sanoi Hakkila", tuon olen jostain kuullut.
Kyllä kissoista hyötyäkin on. Tyttäreni asunnon välikattoon alkoi pesiä puluja runsaanlaisesti. Tyttäreni mies nosti toisen kissoista sinne ja sehän pöllytti oikein tosissaan puluja ja niinpä katosivat, eivätkä ole takaisin tulleet.
Tänään on ollut hieno päivä kaikenlaisille juhlille. Hieman viileä, mutta aurinkoinen.
ONNEA VAAN KAIKILLE YLIOPPILAIDEN MUMMEILLE JA UKEILLE, SEKÄ MYÖS MUIDEN OPINTONSA PÄÄTTÄNEIDEN
ISOVANHENNILLE. - katriina64
Atolfia kirjoitti:
Ei sen takia hauska, että minä olisin hassuja höpöttänyt, vaan tyttären pari vuotias poika tuossa höpötteli ja kirmaili.
juttua tuli kun lantun lientä. Mummi ei puoliakaan ymmärtänyt, mutta naurun sai hersymään niin, että mahalihakset ovat vallan kipeinä.
"Asiaan, sanoi Hakkila", tuon olen jostain kuullut.
Kyllä kissoista hyötyäkin on. Tyttäreni asunnon välikattoon alkoi pesiä puluja runsaanlaisesti. Tyttäreni mies nosti toisen kissoista sinne ja sehän pöllytti oikein tosissaan puluja ja niinpä katosivat, eivätkä ole takaisin tulleet.
Tänään on ollut hieno päivä kaikenlaisille juhlille. Hieman viileä, mutta aurinkoinen.
ONNEA VAAN KAIKILLE YLIOPPILAIDEN MUMMEILLE JA UKEILLE, SEKÄ MYÖS MUIDEN OPINTONSA PÄÄTTÄNEIDEN
ISOVANHENNILLE.Yksiinkään ylioppilajuhliin enne olleet kutsutut, mutta ajattelin nuukuuksissani, että parempi niin....saanpahan itselleni jotain pientä kivaa.
- Atolfia
katriina64 kirjoitti:
Yksiinkään ylioppilajuhliin enne olleet kutsutut, mutta ajattelin nuukuuksissani, että parempi niin....saanpahan itselleni jotain pientä kivaa.
ylioppilasjuhlia ollut, mutta juhlimme erään serkun tyttären maisteriksi nimitystä. Juhlava ja mukava sukulaistentapaaminen sekin oli.
Ensi vuonna meillä on tosi juhlat. Ensimmäinen lapsenlapsi saa lakin. Todistuksesta päätellen aika varmasti.
Nyt juhlat on juhlittu ja nuoret ovat aloittanee kesäduunit. Toivottavasti kaikki ovat saaneet jonkinlaista työtä.
- OliviaKoo
Missäs se päähöpöttäjä lienee ollut koko päivän? Oiskohan olleet niin railakkaat syntymäpäivät, että on pakko olla höpöttämättä pari päivää...
Vai höpöttääkö päässä? Hauskat höpöttäjät-viestiketju oli paras
mahdollinen päätös kesän ensimmäiselle
päivälle (siis... 1.6.2007:lle :-).
Olen nauranut vatsani kipeäksi n. viimeiset
20 minuuttia. - Varsinkin Pertta on aivan
mainio!!
"Mitäs höpöttäisin?", tuumaan.
Katson ikkunastani ulos. On yötön yö.
Ikkunani on pohjoiseen. Siinä suunnassa
näkyy vielä auringonlasku. Makuuhuoneeni
ikkuna on itään... - Hetkonen. Käyn katsomassa
näkyykö jo auringonnousu...
Vastapäätä ikkunaa on vastapäisen talon
musta katto (asun Töölössä 7. krs).
Vasemmalla talosta on joko auringonlasku
tai -nousu?
Kysymys: Mistä kesäkuussa tietää milloin
on auringonlasku? tai auringonnousu?
Nyt menen höpöttämään unissa...
:-)) Ria- Pertta-täti
Kaikenlaisilla adjektiiveilla minua on kyllä pitkän ja ansiokkaan elämäni aikana kuvattu, mutta ensi kertaa kuulen olevani "mainio".
Otanko kyseisen luonteenpiirteen kuvauksen kohteliaisuutena vai loukkauksena, jää nyt mietittäväkseni.
Onko rva Ria mahtanut kuulla, että laulu "Milloinkaan en naista, löydä samanlaista" on sävelletty ja sanoitettu minulle.
On myös muita unohtumattomia, preudeja, sonaatteja, viulukonserttoja ja jopa yksi itkuvirsikin loihdittu kaiken kansan kuultavaksi vain minun jalon persoonani kunniaksi.
Aluksi luulin, että myös Maamme-laulu olisi tehty minulle..."Ei laaksoa, ei kukkulaa...", mutta nopeasti huomasin, että ei sentään.
Toivottavasti rouvan vatsa on jo tervehtynyt, en suinkaan halua aiheuttaa kenellekään vaurioita.
- Pelle1Peloton
Huomenna (tai siis tänään, 02.06.2007), jos Serihvi ja Luoja suo, vietetään PellePelottoman myöhästynyttä synttärijuhlaa Pystybaarissa, sen terassilla ja lähiympäristössä, mikä täten kutsuna kaikelle kansalle ilmineerataan.
Pippalo on auki "aamuhämäristä puoleen yöhön", niinkuin Nujulan talkootkin aikoinaan.
Tarjoilu Pystybaarin valikoimien mukaan. Lisäksi terassilla jotain Pellelle tyypillistä pikku purtavaa. Esim. Tapolan makkaraa kurpitsasalaatilla ym.
Halukkaille kiertoajelua Pikku-Valmetin peräkärryllä.
Uusia onnitteluita ei tarvitse eikä saa esittää, koska kovinkaan onnekkaana tuota 67 vuotta sitten sattunutta tapahtumaa ei voida pitää.
Mahdollinen 'kukkaraha' Pystybaarin tuki ry.:n peltipurkkiin (oven vasemmalla puolella)
Asu vapaa, mutta pakollinen.- Arolfia
minkäänlaisiin pippaloihin, mutta kun Pellen kutsu niin mukavasti kuului, niin ampaisin tänne kurkistelemaan.
Peltipurkkiin pistin tuon "kukkarahan". Näyttää vielä hiljaiselta, mutta kaikkihan ovat kaiken maailman lopettajaispippaloissa. Nämähän ovat sellaiset alkajaispippalot. Sinähän alat lähestyä tuota maagista 70 vuotta.
Joku on sanonut, että senjälkeen ei jaksa enää paljon pippaloida.
Tuosta olen kyllä eri mieltä. Olen jo saavuttanut tuon iän, eikä tee heikkookaan.
Poimin pihastani melkoisen kimpun lemmikkejä. Onnittelen niiden myötä, vaikka kieltelitkin.
Tapolan makkaraa en ole maistanutkaan, joten se onkin uusi elämys.
Kiitos kutsusta. Katselen ja nautiskelen.
ASU ON!!!!
Oletteko eksyneet? Pystybaarissa Pelle lupasi pippalonsa järjestää...
Ilmanko siellä oli niin hiljaista - ei ristin sielua missään.
Luulisin Pellen antavan erikoiskohtelun juuri niille, joiden viestejä poistetaan - niitä kun ollaan tässä itse kukin!
Kovin on juhlakalu hiljaisena! Missä mahtaa luurata!- outsaider
onkos teillä siellä ihan sisäpiirijutut ?
- soilike
outsaider kirjoitti:
Pellen kaa istutaan ja kilistellään puolinukuksissa, mutt sehän onkin maan tapa.
Kait tää baari suljetaan ennen kahta, jotta pääsis nukkumaan
Mulla tuo mieliteräväni black velvet ja Pellellä
jotain harmaata sotkua, on kai sekin maittavaa.
Koko muu porukka onkin sitten ulkona tupakalla.
Kippis ja onnittelut outsaider kirjoitti:
Eikös Pellellä ollut ihan avoin kutsu kaikille?
- KristaTee
tännekin. Eipä ole täälläkään ketään. Jatkan siis matkaani jonnekin ...
- OliviaKoo
Höpö-höpö hyvää yötä. Kohta.
vaan kaikille vielä kerran. Kaikki on niin rauhallista, kirjoittelut hyvin vähissä ja kaiken huipuksi sheriffikin on tainnut lähteä lomalle!
- KristaTee
Tässä Formuloiden lomassa höpöttelen.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.941215Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371195Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2811041- 71952
- 97928
- 18916
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13898- 49856
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16791Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162788