Varsinkin koivuallergiset, mikä antihistamiini teillä auttaa parhaiten, erityisesti kutinaan? En oo vielä löytänyt semmoista joka veis oireet kokonaan pois. Tekis mieli amputoida pää kokonaan pahimpaan aikaan. Koivun siedätyshoito on menossa.
Vastaukset 5
- mutta väsyttää kauheasti
voi ottaa vain illalla, sopii myös unilääkkeeksi. Erittäin tehokas mutta melkoiset sivuvaikutukset verrattuna esim. xyzaliin, joka auttaa vähän.
- Fazer70
no joo... toisia väsyttää, toisia ei. Meillä pienin vesseli kiskoo ataraxia tasaisin väliajoin eikä se ole koskaan vaikuttanut väsyttävästi :)
- xyzal on minulle tehokkain
Minulla hankalat (erityisesti koivu) siitepölyallergiaoireet ja toinen vuosi koivun siedätystä meneillään. Minulla on antihistamiinina xyzal, 2 tablettia aamuisin. Onneksi hoksasin kysyä lääkäriltä, että saako annosta nostaa kun yks tbl auttoi, mutta ei tarpeeksi.
- pen
Auttaa mulla.Jätin helmikuulla allergialääkkeet pois ja aloitin pycnogenolin säännöllisen käytön.Ei enää aivastuta jatkuvasti ja kaikki kutinat on jäänyt pois.Tuli kokeiltua tosi montaa antihistamiinia eikä mikään niistä auttanut niinkuin pycnogenol.Saa luontaistuotekaupoista ja tavarataloista.
- millies
On ainaki nyt pari viimeistä vuotta toiminut hyvin.
Otan sitä läpivuoden, nyt 2 tablettia päivässä, talvisin yhden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544