Varsinkin koivuallergiset, mikä antihistamiini teillä auttaa parhaiten, erityisesti kutinaan? En oo vielä löytänyt semmoista joka veis oireet kokonaan pois. Tekis mieli amputoida pää kokonaan pahimpaan aikaan. Koivun siedätyshoito on menossa.
Mikä mielestäsi tehokkain antihistamiini?
5
2401
Vastaukset
- mutta väsyttää kauheasti
voi ottaa vain illalla, sopii myös unilääkkeeksi. Erittäin tehokas mutta melkoiset sivuvaikutukset verrattuna esim. xyzaliin, joka auttaa vähän.
- Fazer70
no joo... toisia väsyttää, toisia ei. Meillä pienin vesseli kiskoo ataraxia tasaisin väliajoin eikä se ole koskaan vaikuttanut väsyttävästi :)
- xyzal on minulle tehokkain
Minulla hankalat (erityisesti koivu) siitepölyallergiaoireet ja toinen vuosi koivun siedätystä meneillään. Minulla on antihistamiinina xyzal, 2 tablettia aamuisin. Onneksi hoksasin kysyä lääkäriltä, että saako annosta nostaa kun yks tbl auttoi, mutta ei tarpeeksi.
- pen
Auttaa mulla.Jätin helmikuulla allergialääkkeet pois ja aloitin pycnogenolin säännöllisen käytön.Ei enää aivastuta jatkuvasti ja kaikki kutinat on jäänyt pois.Tuli kokeiltua tosi montaa antihistamiinia eikä mikään niistä auttanut niinkuin pycnogenol.Saa luontaistuotekaupoista ja tavarataloista.
- millies
On ainaki nyt pari viimeistä vuotta toiminut hyvin.
Otan sitä läpivuoden, nyt 2 tablettia päivässä, talvisin yhden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554142Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182721- 1402603
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152053- 151493
- 1061364
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571078- 931047
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211018