Varsinkin koivuallergiset, mikä antihistamiini teillä auttaa parhaiten, erityisesti kutinaan? En oo vielä löytänyt semmoista joka veis oireet kokonaan pois. Tekis mieli amputoida pää kokonaan pahimpaan aikaan. Koivun siedätyshoito on menossa.
Mikä mielestäsi tehokkain antihistamiini?
5
2457
Vastaukset
- mutta väsyttää kauheasti
voi ottaa vain illalla, sopii myös unilääkkeeksi. Erittäin tehokas mutta melkoiset sivuvaikutukset verrattuna esim. xyzaliin, joka auttaa vähän.
- Fazer70
no joo... toisia väsyttää, toisia ei. Meillä pienin vesseli kiskoo ataraxia tasaisin väliajoin eikä se ole koskaan vaikuttanut väsyttävästi :)
- xyzal on minulle tehokkain
Minulla hankalat (erityisesti koivu) siitepölyallergiaoireet ja toinen vuosi koivun siedätystä meneillään. Minulla on antihistamiinina xyzal, 2 tablettia aamuisin. Onneksi hoksasin kysyä lääkäriltä, että saako annosta nostaa kun yks tbl auttoi, mutta ei tarpeeksi.
- pen
Auttaa mulla.Jätin helmikuulla allergialääkkeet pois ja aloitin pycnogenolin säännöllisen käytön.Ei enää aivastuta jatkuvasti ja kaikki kutinat on jäänyt pois.Tuli kokeiltua tosi montaa antihistamiinia eikä mikään niistä auttanut niinkuin pycnogenol.Saa luontaistuotekaupoista ja tavarataloista.
- millies
On ainaki nyt pari viimeistä vuotta toiminut hyvin.
Otan sitä läpivuoden, nyt 2 tablettia päivässä, talvisin yhden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656