Mitä odottavat

peitoissa naiselta?

hmm....onko kaurismiehillä jotain
tiettyjä asioita mitä odottavat?;)

16

3766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kykenet

      ja hyväksyt hänen useat suhteensa. näin se vaan on!Olet iloinen antaja kaikesta huolimatta, tosi on.
      Siitä se kauris tykkää...

      • kaurismiehet?:)

        Mutta entäs ne muut...


    • Kauris_Mies

      En varsinaisesti odota mitään. Kyllä siinä tutustumisvaiheessa jo tietää, että tuleeko vällyjen välissä olemaan mukavaa vai ei. Rauhalliset, sensuellit ja huumorintajuiset naiset sytyttävät meikäkauriin. Loppu menee sitten omalla painollaan.

    • Rapu 69

      Olen miettinyt ihan samaa kuin sinä. Seksi on ihanaa, mutta jääkö kauris aina hieman etäiseksi ja vaikeasti lähestyttäväksi? Olisi kiva tietää mistä kaurismies pitää erityisesti lakanoiden välissä. Kekseliäisyyttä ja innostusta multa ei ainakaan puutu...

      • tumma skopu

        Tuo viesti voisi olla minun kirjoittamani! Itsekin välillä ihmettelen kaurismiehen "etäisyyttä". Hän nai minua ihanammin kuin kukaan koskaan, mutta silti jotain puuttuu...kun hän makaa siinä vieressäni..kosketan häntä, tunnen hänen sydämenlyöntinsä...mutta silti tuntuu aivan siltä kuin hän ei olisi siinä. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?? Tajuaako kukaan mitä yritän sanoa? Hän on ihan siinä vieressäni mut silti tuntuu kuin hän olisi miljoonien kilometrien päässä.

        Mielestäni meillä synkkaa henkisesti vähintään yhtä hyvin kuin fyysisestikin mutta aina silloin tällöin tulee näitä hetkiä...ihan kuin hän hitaasti lipuisi pois luotani. Hitto kun en osaa paremmin selittää. Eräs ystäväni kerran sanoi, että kaurismiestä ei voi koskaan täysin omistaa. Että kaurismiehessä on aina sellainen puoli, jota ei voi ymmärtää ja josta ei saa otetta. Ehkä tässä on kyse juuri siitä. Ehkä kauris ei koskaan voi olla minun, vaan tuntuu aina jotenkin vieraalta ja etäiseltä...


      • mitä tarkoitat
        tumma skopu kirjoitti:

        Tuo viesti voisi olla minun kirjoittamani! Itsekin välillä ihmettelen kaurismiehen "etäisyyttä". Hän nai minua ihanammin kuin kukaan koskaan, mutta silti jotain puuttuu...kun hän makaa siinä vieressäni..kosketan häntä, tunnen hänen sydämenlyöntinsä...mutta silti tuntuu aivan siltä kuin hän ei olisi siinä. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?? Tajuaako kukaan mitä yritän sanoa? Hän on ihan siinä vieressäni mut silti tuntuu kuin hän olisi miljoonien kilometrien päässä.

        Mielestäni meillä synkkaa henkisesti vähintään yhtä hyvin kuin fyysisestikin mutta aina silloin tällöin tulee näitä hetkiä...ihan kuin hän hitaasti lipuisi pois luotani. Hitto kun en osaa paremmin selittää. Eräs ystäväni kerran sanoi, että kaurismiestä ei voi koskaan täysin omistaa. Että kaurismiehessä on aina sellainen puoli, jota ei voi ymmärtää ja josta ei saa otetta. Ehkä tässä on kyse juuri siitä. Ehkä kauris ei koskaan voi olla minun, vaan tuntuu aina jotenkin vieraalta ja etäiseltä...

        Ihan samat kokemukset..


      • ei kukaan voi koskaan
        tumma skopu kirjoitti:

        Tuo viesti voisi olla minun kirjoittamani! Itsekin välillä ihmettelen kaurismiehen "etäisyyttä". Hän nai minua ihanammin kuin kukaan koskaan, mutta silti jotain puuttuu...kun hän makaa siinä vieressäni..kosketan häntä, tunnen hänen sydämenlyöntinsä...mutta silti tuntuu aivan siltä kuin hän ei olisi siinä. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?? Tajuaako kukaan mitä yritän sanoa? Hän on ihan siinä vieressäni mut silti tuntuu kuin hän olisi miljoonien kilometrien päässä.

        Mielestäni meillä synkkaa henkisesti vähintään yhtä hyvin kuin fyysisestikin mutta aina silloin tällöin tulee näitä hetkiä...ihan kuin hän hitaasti lipuisi pois luotani. Hitto kun en osaa paremmin selittää. Eräs ystäväni kerran sanoi, että kaurismiestä ei voi koskaan täysin omistaa. Että kaurismiehessä on aina sellainen puoli, jota ei voi ymmärtää ja josta ei saa otetta. Ehkä tässä on kyse juuri siitä. Ehkä kauris ei koskaan voi olla minun, vaan tuntuu aina jotenkin vieraalta ja etäiseltä...

        omistaa. Hänellä on monta naista, joiden kanssa pitää pelejään kaikenaikaa. Tämä on tosi.


      • Pettynyt kaurismieheen
        ei kukaan voi koskaan kirjoitti:

        omistaa. Hänellä on monta naista, joiden kanssa pitää pelejään kaikenaikaa. Tämä on tosi.

        Minun kaurismieheni pisti välit poikki sanoi että tunteet hiipuivat ott ja lähti ei perusteluja..etsii jo toista saalista nettipalstalla piru mieheksi ei voi muuta sanoa että näin..varokaa naiset älkää menkö halpaan..


      • cauris
        tumma skopu kirjoitti:

        Tuo viesti voisi olla minun kirjoittamani! Itsekin välillä ihmettelen kaurismiehen "etäisyyttä". Hän nai minua ihanammin kuin kukaan koskaan, mutta silti jotain puuttuu...kun hän makaa siinä vieressäni..kosketan häntä, tunnen hänen sydämenlyöntinsä...mutta silti tuntuu aivan siltä kuin hän ei olisi siinä. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?? Tajuaako kukaan mitä yritän sanoa? Hän on ihan siinä vieressäni mut silti tuntuu kuin hän olisi miljoonien kilometrien päässä.

        Mielestäni meillä synkkaa henkisesti vähintään yhtä hyvin kuin fyysisestikin mutta aina silloin tällöin tulee näitä hetkiä...ihan kuin hän hitaasti lipuisi pois luotani. Hitto kun en osaa paremmin selittää. Eräs ystäväni kerran sanoi, että kaurismiestä ei voi koskaan täysin omistaa. Että kaurismiehessä on aina sellainen puoli, jota ei voi ymmärtää ja josta ei saa otetta. Ehkä tässä on kyse juuri siitä. Ehkä kauris ei koskaan voi olla minun, vaan tuntuu aina jotenkin vieraalta ja etäiseltä...

        Voisin kuvitella, että mieheni tuntee toisinaan juuri samoin. Kaurisnaisena minun on äärettömän vaikea puhua syvimmistä tunteistani, koska olen niin ujo siinä asiassa. Ennemmin näytän rakkauteni jne. konkreettisilla teoilla, mikä näkyy myös varmasti vällyjen välissä. Kuitenkin itsekin huomaan välillä, että en ole täysillä tilanteessa mukana, joten sitä ujoutta löytyy myös petipuolessa, vaikka moni näkeekin minut täysin estottomana. Sen estoisuuden tunnen ainoastaan itsessäni. Ehkä kyse on siitä, että ei voi oikein kunnolla luottaa itseään toisen käsiin. Kauris aina suojelee itseään jollakin tasolla pahalta ulkomaailmalta ja tämä varmasti pätee myös ihmissuhteissa ja seksissä. Haluamme tavallaan pitää ohjat käsissämme kaikessa. Toisaalta itsellä kyllä petipuoli kärsii, jos en juuri sillä hetkellä tunne, että olen todella haluttu ja seksikäs jne. Kauris näkee ja aistii kaiken toisen reaktioista ja tunteista, enemmän kuin kumppani ymmärtääkään. Ehkä siksi kauris on usein taitava sängyssä, koska opiskelee toisen anatomian jne. niin prikulleen ja oppii näkemään mistä toinen pitää jne. Vaikea pukea sanoiksi mitä kommenttisi herätti, mutta voin vakuuttaa, että kyseessä ei ole se, etteikö kauriisi sinusta välittäisi, se on sitä meidän itsesuojeluamme.


      • takia
        tumma skopu kirjoitti:

        Tuo viesti voisi olla minun kirjoittamani! Itsekin välillä ihmettelen kaurismiehen "etäisyyttä". Hän nai minua ihanammin kuin kukaan koskaan, mutta silti jotain puuttuu...kun hän makaa siinä vieressäni..kosketan häntä, tunnen hänen sydämenlyöntinsä...mutta silti tuntuu aivan siltä kuin hän ei olisi siinä. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?? Tajuaako kukaan mitä yritän sanoa? Hän on ihan siinä vieressäni mut silti tuntuu kuin hän olisi miljoonien kilometrien päässä.

        Mielestäni meillä synkkaa henkisesti vähintään yhtä hyvin kuin fyysisestikin mutta aina silloin tällöin tulee näitä hetkiä...ihan kuin hän hitaasti lipuisi pois luotani. Hitto kun en osaa paremmin selittää. Eräs ystäväni kerran sanoi, että kaurismiestä ei voi koskaan täysin omistaa. Että kaurismiehessä on aina sellainen puoli, jota ei voi ymmärtää ja josta ei saa otetta. Ehkä tässä on kyse juuri siitä. Ehkä kauris ei koskaan voi olla minun, vaan tuntuu aina jotenkin vieraalta ja etäiseltä...

        skorpparit meitä tykkäättekin :). Meitä, kun ei voi oikein kahlita..... Ja silti...


    • juu, ei voi omistaa

      odottaa hellyyttä ja kosketuksia, vaikka ei itse olekaan mitenkään ahkera kosketteleen.

      Tykkää kun hyväilen ja hellin, halailen häntä... jos en sitä tee ottaa kädestä kiinni ja vie sen käsivarrelleen.

      Nautin siitä kun saan kosketella ja olla hänen lähellään, mutta toivoisin joskus että hänkin koskettelisi minua, ihan yllättäen

      Skopukka

    • alkup.

      mutta totisesti tietävät miten naista
      viedään:) kauris miehen kanssa tunnen
      olevani nainen, sopiikin astron mukaan
      mulle, mut hitaus ärsyttää!

    • kaurismiies

      Nainen laita kuumaa vettä pulloon ja vie miehellesi peiton alle! Pitää lämpimänä, olen itse kokenut!!

      • lähellä

        Kun makaat kaurismiehen vieressä,
        pääsi hänen rinnallaan,
        et kuule sydämen lyöntejä.

        Sillä hän makaa hiljaa,
        kuin vihoviimeisessä poterossaan,
        peläten pommien tippumista niskaan.

        Hengittämättä hän makaa siinä,
        kykenemättä koskettamaan,
        uskaltamatta kääntyä katsomaan silmiin.

        Sillä hän pelkää,
        maailman sortuvan niskaan,
        koko kauniin hetken tuhoutumista,
        kaikkien unelmien katoamista ikuisuuteen.


      • saman tuntenut
        lähellä kirjoitti:

        Kun makaat kaurismiehen vieressä,
        pääsi hänen rinnallaan,
        et kuule sydämen lyöntejä.

        Sillä hän makaa hiljaa,
        kuin vihoviimeisessä poterossaan,
        peläten pommien tippumista niskaan.

        Hengittämättä hän makaa siinä,
        kykenemättä koskettamaan,
        uskaltamatta kääntyä katsomaan silmiin.

        Sillä hän pelkää,
        maailman sortuvan niskaan,
        koko kauniin hetken tuhoutumista,
        kaikkien unelmien katoamista ikuisuuteen.

        Kyl oli ku minunkin kauriini en tuntenut sydämen ääniä eikä muutenkaan läsnäoloa hui kauhistus ei enää onneksi minun kauriin kuin oisi ruumiin kainalos maannu sellainen oli minun tuntemus kaurismiehestäni......


    • päällä

      vois olla ainakin puhdas pussilakana. Värillä ei oo väliä kunhan ei oo sotkusen kirjava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      200
      2214
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1731
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      85
      1287
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1136
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1062
    8. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      31
      1059
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1019
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe