http://www.drivevauxhall.co.uk/UsedDetail.aspx?VehicleId=1121574
70 luvun romut myydään englannissa ASTRA VAUXHALL..HEHE..tunnetut romut suomessa 70 - 80 luvulla. Laatu on sama suomessa vaan eri merkillä eli OPEL ASTRANA...Kyllä teitä poopeli faneja jymäytetään .
Opel on Vauxhall !
10
1963
Vastaukset
- "oivallus"
tässäkin on kyseessä?
No, meitä lienee vähän joka junaan. - miki
Etpä heränny tähänkään aamuun turhaan, opit taas yhden uden asian. Vauxhall on iät ja ajat ollut opelin Englantilainen sisarmerkki. Elikkä käytännössä sellaiset opelissa jossa ratti on oikealla ovat maailmalla yleensä vauxhallin nimellä. Sehän on paikallinen Englantilainen versio asiasta
- mimmu
"opelix" on aina japsin väärtti, ei rämise, natise ja pauku. On "tykky ja tukeva tien päällä" saksalaisen näköinen auto.Ainoa jonka Audin, Mesen, Golffin jälkeen huolin kun edelliset poskettoman hintaisia.
- riisikippoko
noinkaan olla. Vauxhall oli muinoin oma ihka oma merkkinsä joita aikoja sinäkin muistelet, silloin opelilla ei juurikaan ollut mitään tekemistä sen kanssa. Vauxhall ajautui rappiolle ja autojen valmistus loppui mutta merkki otettiin käyttöön kun opeleissa joita markkinoidaan englannissa. Eli opel ja Vauxhall olivat kaksi eri merkkistä autoa ennen mutta nykyisin se on vastaava opel kuten saturn amerikaassa ja austraaliassa se on kanssa jonkun erimerkkinen.
- Vauxhall
oma merkkinsä 70-luvulle asti.
Oli kuitenkin GM:n omistuksessa vuodesta 1925. - entinen opeli !
Vauxhall kirjoitti:
oma merkkinsä 70-luvulle asti.
Oli kuitenkin GM:n omistuksessa vuodesta 1925.Vauxhall ja opel 2 samanlaista romua molemmat .
vw bmv mercedes = LAATUA KOKO RAHALLA.
Opel EI KUULU tähän ryhmään..hinta ja laatu kulkee käsi kädessä... - veikkonen...
entinen opeli ! kirjoitti:
Vauxhall ja opel 2 samanlaista romua molemmat .
Opel EI KUULU tähän ryhmään..hinta ja laatu kulkee käsi kädessä...lukihan sitä taanoin ladankin takaikkunassa että lujaa laatua lada, kuis on hinta ei ainakaan ollut paha???
- menisit...
entinen opeli ! kirjoitti:
Vauxhall ja opel 2 samanlaista romua molemmat .
Opel EI KUULU tähän ryhmään..hinta ja laatu kulkee käsi kädessä...... takaisin amikseen, niin opettaisivat kuinka BMV oikeasti kirjoitetaan....
- mää ite
Oletko huomannut että opel on myös saab ja cadillac ja holden.....
- UK kingdom
mun auto on korolla,se on suuri ja kaunis.
Ja mä kans. Korolla rokkaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241