Voisiko joku selittää mitä tarkoitetaan pelikassalla? Eri palstoilla neuvotaan mm. että 1000 dollarin kassa pitäisi olla jos pelaa 0.25/0.50 Holdin NoLimittiä. Häh?
Onko joku laskenut että se nippa-nappa riittää kestämään bädbetit? Kauan pelannut mitä tuo asia ei mulle vieläkään aukea? Minulle pelikassa tarkoittaa pelaajan koko omaisuutta minkä hän on valmis laittamaan peliin.??
Mikä #¤&# kassa?
3
487
Vastaukset
- AAAKK
"Minulle pelikassa tarkoittaa pelaajan koko omaisuutta minkä hän on valmis laittamaan peliin.??"
Sitten olet ymmärtänyt aivan oikein. Tosin tuo $1000 kassa on kyllä vähän pienimmän puoleinen NL50 peliin. 30 x maksimisisäänosto No Limittiin ja 350 x BB (Big Bet) fixediin ovat sellaiset "rajat" joilla voittavan pelaajan ei käytännössä pitäisi mennä poikki pahankaan downswingin osuessa kohdalle. - justiinjoo
Tonnin kassalla vois aatella pelaavansa jo ainakin jotain parin kympin blindeilla..
Jos 0,25 peliä pelaat niin luulis muutaman kympin riittävän..
Ite pelailen lähinnä 1/2 ja 2/4 pelejä ja otan ulos kaikki mitä menee yli 500.- taas näin
NL 0.25/0.5 ja yleensä otan pöytään semmosen 20d-30d. Poistun sit pöydästä kun kasassa jotain 50-100d. sen jälkeen uuteen pöytään 20-30d mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621