Voisiko joku selittää mitä tarkoitetaan pelikassalla? Eri palstoilla neuvotaan mm. että 1000 dollarin kassa pitäisi olla jos pelaa 0.25/0.50 Holdin NoLimittiä. Häh?
Onko joku laskenut että se nippa-nappa riittää kestämään bädbetit? Kauan pelannut mitä tuo asia ei mulle vieläkään aukea? Minulle pelikassa tarkoittaa pelaajan koko omaisuutta minkä hän on valmis laittamaan peliin.??
Mikä #¤&# kassa?
3
474
Vastaukset
- AAAKK
"Minulle pelikassa tarkoittaa pelaajan koko omaisuutta minkä hän on valmis laittamaan peliin.??"
Sitten olet ymmärtänyt aivan oikein. Tosin tuo $1000 kassa on kyllä vähän pienimmän puoleinen NL50 peliin. 30 x maksimisisäänosto No Limittiin ja 350 x BB (Big Bet) fixediin ovat sellaiset "rajat" joilla voittavan pelaajan ei käytännössä pitäisi mennä poikki pahankaan downswingin osuessa kohdalle. - justiinjoo
Tonnin kassalla vois aatella pelaavansa jo ainakin jotain parin kympin blindeilla..
Jos 0,25 peliä pelaat niin luulis muutaman kympin riittävän..
Ite pelailen lähinnä 1/2 ja 2/4 pelejä ja otan ulos kaikki mitä menee yli 500.- taas näin
NL 0.25/0.5 ja yleensä otan pöytään semmosen 20d-30d. Poistun sit pöydästä kun kasassa jotain 50-100d. sen jälkeen uuteen pöytään 20-30d mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826171- 353381
- 442988
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402222Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282151- 1192026
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291949- 1891949
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241568Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171448