Voisiko joku selittää mitä tarkoitetaan pelikassalla? Eri palstoilla neuvotaan mm. että 1000 dollarin kassa pitäisi olla jos pelaa 0.25/0.50 Holdin NoLimittiä. Häh?
Onko joku laskenut että se nippa-nappa riittää kestämään bädbetit? Kauan pelannut mitä tuo asia ei mulle vieläkään aukea? Minulle pelikassa tarkoittaa pelaajan koko omaisuutta minkä hän on valmis laittamaan peliin.??
Mikä #¤&# kassa?
3
494
Vastaukset
- AAAKK
"Minulle pelikassa tarkoittaa pelaajan koko omaisuutta minkä hän on valmis laittamaan peliin.??"
Sitten olet ymmärtänyt aivan oikein. Tosin tuo $1000 kassa on kyllä vähän pienimmän puoleinen NL50 peliin. 30 x maksimisisäänosto No Limittiin ja 350 x BB (Big Bet) fixediin ovat sellaiset "rajat" joilla voittavan pelaajan ei käytännössä pitäisi mennä poikki pahankaan downswingin osuessa kohdalle. - justiinjoo
Tonnin kassalla vois aatella pelaavansa jo ainakin jotain parin kympin blindeilla..
Jos 0,25 peliä pelaat niin luulis muutaman kympin riittävän..
Ite pelailen lähinnä 1/2 ja 2/4 pelejä ja otan ulos kaikki mitä menee yli 500.- taas näin
NL 0.25/0.5 ja yleensä otan pöytään semmosen 20d-30d. Poistun sit pöydästä kun kasassa jotain 50-100d. sen jälkeen uuteen pöytään 20-30d mukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2837868Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582409Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272083Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17702012- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421264- 1591179