Lensin maailman ympäri

Ympärilentäjä

Lensin maailman ympäri mutta ei se nyt niin kivaa ollut. Meni ikä ja terveys koneessa istumisessa, näin vain muutamia mielenkiintoisia paikkoja joita en ollut nähnyt jo aiemmin, ja koko projektissa kului älytön määrä rahaa. Jälkikäteen ajatellen koko juttu oli täysin perseestä. En voisi suositella kenellekään! Unohtakaa koko maailmanympäri matkaaminen! EI KANNATA!!

5

4518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heko jheko

      minä heräsin sepalus märkänä....

      • määrittelyyn

        pitkän matkan turhuudesta vain idiootit vastaa kuten te kaksi! No hyvä, en siis viitsi maailman ympäri minäkään vaan pienempiä koukkuja eri mantereilla.


      • talous kunnossa
        määrittelyyn kirjoitti:

        pitkän matkan turhuudesta vain idiootit vastaa kuten te kaksi! No hyvä, en siis viitsi maailman ympäri minäkään vaan pienempiä koukkuja eri mantereilla.

        Siis oikeasti :maailmanympärimatka on ihan mahtavaa kun varaa puolivuotta aikaa ja on varaa asua ihan kunnon hotelleissa. Ei ole persaukisten hommaa.


    • Niin minäkin!

      Ja se oli helvatan hieno juttu. Olin vuoden matkalla..näin..koin..tapasin mielettömän mielenkiintoisia ihmisiä..aivan fanstu juttu.Rahaa meni mutta tein pimeesti töitä ja pärjäsin..ja maailmalla asuu niin paljon tuttuja että joissakin paikoissa pystyin yöpymään ilmaiseksi heidän luonaan..Eli jos sulla on mahis tehdä maailmanympärimatka niin TEE SE!! Matka on JUST niin mielenkiintoinen kun itse siitä teet. Säälittää ihan sua jos sulla oli mahis lentää maailman ympäri ja näit vaan lentokentät?! Mitä rahan ja aijan tuhlausta.

    • ha ha ha

      ha ha ha!

      sinapas vasta maalimanmatkaaja! :D

      maailmanymparysmatkan ideahan onkin se etta voit sanoa jalkikateen LENTANEESI maapallon ympari. Ei silla valia naitko mitaan, kunhan olet istunut lentokoneessa maailman ympari :D ha ha ha ha ha! olet hauska.

      Itse olen lahdossa maailmanymparysmatkalle reilun vuoden paasta, minimibudjetilla, ja noin 6kk. Aion olla jokaisessa paikassa vahintaan 2 viikkoa. En lahde matkalle ajatuksella "lennanpas maailman ympari!" vaan ajatellen etta tahdon oppia maailmasta enemman kuin mita olen nyt nahnyt.

      Ja sille jollekin, joka vastasi ettei maailman ympari matkustus ole koyhien hommaa. Ha ha! Nautitko oikeasti siita etta asustat jokaisen stoppisi lentokenttahotellissa ja tilaat aamiaisen sankyyn? Huomaa kuinka paljon olet elamassasi matkustanut. Et varmaan paljon aidin helmoja pidemmalle ole paassyt.

      Olen asunut 18-vuotiaasta asti ulkomailla, monessakin eri maassa, ja teen myos tutkintoani ulkomailla. En sano nahneeni vielakaan paljon, mutta olen nakojaan sen verran etta voin nauraa teidan kommenteille.

      Omalla matkallani aion asua halvimmissa mahdollisissa majapaikoissa, matkustaa yksin rinkka selassa, tutustua toisiin matkaajiin, enka tahdo pysahtya turistiaueille. Haluan menna sinne missa naen tavallista elamaa. En tahdo tutustua rikkaisiin maihin. Tahdon menna paikkoihin jotka ovat eria kuin mista olen kotoisin. Sita vasta kutsun maailman nakemiseksi.

      Mutta onnea vaan sinullekin joka luit Aku Ankkaa lentokoneessa maailman ympari, ha ha ha ha ha! Sainpas naurut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe