Klapikoneiden ja muiden kanssa. Mieheni makailee Tampereella sairaalassa odotellen leikkausta kun pisti raukka kätensä sirkkeliin. Tuskat on kovat ja huoli täällä kotona on iso.
olkaa varovaisia
7
626
Vastaukset
- Linnaea
Onpa sattunut ikävästi toivottavasti kaikki käy parhain päin.
Olen joskus leikannut pensaita sähkökäyttöisellä leikkurilla.Siinä oli sellainen turvamekanismi,että se toimi vasta,kun kumpikin käsi oli siinä kiinni. - hildurvonhopsis
Voimia kovasti sinulle ja miehellesi ja koko perhekunnalle. Tiedän, että huoli läheisen sairaudesta on raastavaa. Olipa ikävä onnettomuus ja kipu on varmaan voimakasta.
Onneksi nykyään on hyviä kipulääkkeitä ja erittäin hyviä leikkausmenetelmiä, joilla voidaan (mikrokirurgia) liittää irronneet raajat takaisin. Ole miehesi tukena ja rohkaise häntä pyytämään kunnon kipulääkitys. Ei niihin jää mitenkään koukkuun lyhytaikaisessa käytössä.
Edesmennyt enoni laittoi vahingossa kätensä johonkin koneeseen ja peukalo irtosi kokonaan. Peukalo löytyi paljon myöhemmin käsineen sisältä ja sitä ei ehkä oltaisi osattu siihen aikaan ommellakaan kiinni. Ihme oli, että käsine ei mennyt edes rikki, mutta peukalo irtosi ihan kokonaan. Olin niin pieni, etten muista mikä kone se oli - lieneekö ollut sirkkeli ? - Pirre*
kävikö siinä pahemmin; menikö sormia poikki?
Ne on vaarallisia koneita, - liekö ollut miehesi nukuksissa, vai mikä se sokaisi? Toivottavasti käsi saadaan vielä toimivaksi!
Voimia miehellesi ja virtuaalihali Sinulle!- sitroen.
lisää tuskaa.
Toivottavasti nyt otti opikseen. - tyhmyydella ei tarvitse
sitroen. kirjoitti:
lisää tuskaa.
Toivottavasti nyt otti opikseen.olla mitaan tekemista vahingon kanssa,olen koneita kayttanyt 35 vuotta ja kylla sen tiedan.
viestisi on ilkea.. saisit haveta iso mies. lannenhunttari sitroen. kirjoitti:
lisää tuskaa.
Toivottavasti nyt otti opikseen.osaaottavista viesteistä ja niin sinullekin joka olit ilkeä. Tyhmä oli mies kun itsensä loukkasi joo. Oli siinä klapihommissa porukkaa auttamassa ja mieheni varoi etteivät he itseään loukkaa ja oli siinä varomaton itse. Leikkaus on ohi ja kesti 8 tuntia. Verenkierto ei taida sormissa toimia ja lääkäri oli varoitellut että liikerataa ei saada toimivaksi ja tunto on kai pois, joten ei hyvältä näytä. Virtuaalihali oli ihanan ja kaikki vastaukset olivat ihania. Jopa se piikki siellä joukossa. Oli kuin paluu maanpinnalle. :) Varovaisuutta kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802