Vapaaehtoistyöstä kiinnostuneille nuo Turvatalot on oikein kiva vaihtoehto. Itse olen käynyt kohta vuoden vapaaehtoisena Vantaan Turviksella. Todella mukavia työntekijöitä ja vapaaehtoisia! Ja työ on rentoa. Suosittelen!
SPR:N Nuorten Turvatalot
3
1378
Vastaukset
- xz2478
Moi Mortabella!
Tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mitä vapaaehtoisen työ on tällaisessa paikassa? Minkä ikäisiä vapaaehtoiset on? Kiitos tiedoista!- Mortabella
Tuolta löytyy pikkaisen jotain tietoa.
www.redcross.fi/apuajatukea/nuortenturvatalot
Vapaaehtoinen huolehtii turvatalolla arjen sujumisesta. Vuorot on iltaviidestä aamuun asti. Yön saa nukkua. Turviksella laitetaan ruoka, pestään tarvittaessa nuorten pyykkejä ja puuhataan muuta mitä kotonakin puuhataan. Illan voi viettää vaikka nuorten kanssa telkkaria katsoen tai höpötellen.
Vapaaehtoisen täytyy olla aikuinen, mutta muuten ikärajaa ei ole. Ikähaitari on aika laaja päälle kakskymppisistä keski-ikäisiin.
Yks vuoro kuukaudessa riittää. Itse kävin useamminkin, kun oli mahdollista. Nyt en ole iltatöideni takia ehtinyt kuin harvemmin. - kyseleepi kiinnostun
Mortabella kirjoitti:
Tuolta löytyy pikkaisen jotain tietoa.
www.redcross.fi/apuajatukea/nuortenturvatalot
Vapaaehtoinen huolehtii turvatalolla arjen sujumisesta. Vuorot on iltaviidestä aamuun asti. Yön saa nukkua. Turviksella laitetaan ruoka, pestään tarvittaessa nuorten pyykkejä ja puuhataan muuta mitä kotonakin puuhataan. Illan voi viettää vaikka nuorten kanssa telkkaria katsoen tai höpötellen.
Vapaaehtoisen täytyy olla aikuinen, mutta muuten ikärajaa ei ole. Ikähaitari on aika laaja päälle kakskymppisistä keski-ikäisiin.
Yks vuoro kuukaudessa riittää. Itse kävin useamminkin, kun oli mahdollista. Nyt en ole iltatöideni takia ehtinyt kuin harvemmin.Hei,
olen valitettavasti joutunut työni puolesta tekemisiin haltuunotettujen lasten, nykyisten jälkihuoltonuorien kanssa. Tämän vuoksi auttamisen halu tähän ryhmään on herännyt.
Onko konkreettisia kokemuksia SPR:n nuorten turvatalossa toimimisesta?
Mitä siellä tavallinen tienkulkija pistetään tekemään ja minkälaisia nuoria kohtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070