Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Wrestlingfoorumi

The Phenom

http://z8.invisionfree.com/WrestlingFoorumi/index.php?act=idx

Tuonne noin kaikki keskustelemaan. Siellä voi puhua muistakin painiliigoista kuin WWE:eestä

Sinne siis :)

48

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Hitman

      en taida tulla sinne..aika "korkeatasoista" keskustelua :D

      • The Phenom

        Siellä on oikeasti todella hyvää keskustelua mitä nyt eilen tuli vähän sanaharkkaa.


      • The_Hitman
        The Phenom kirjoitti:

        Siellä on oikeasti todella hyvää keskustelua mitä nyt eilen tuli vähän sanaharkkaa.

        ja missä siel mahtaa olla sitä hyvää keskustelua? TNAn puolella? siel joku kysyy "onko TNAlla kotisivua?" vai WWEn puolella "arvaa kuka sano" kisa?
        niin ja btw...
        Wrestler:    Christian Cage
        Real Name:    William Jason Reso

        kun joku valopää sanoo siel, että että CCn oikee nimi olis Christian Cage :D


      • The Phenom
        The_Hitman kirjoitti:

        ja missä siel mahtaa olla sitä hyvää keskustelua? TNAn puolella? siel joku kysyy "onko TNAlla kotisivua?" vai WWEn puolella "arvaa kuka sano" kisa?
        niin ja btw...
        Wrestler:    Christian Cage
        Real Name:    William Jason Reso

        kun joku valopää sanoo siel, että että CCn oikee nimi olis Christian Cage :D

        No jos pitää noin helvetin pienistä asioista alkaa valittamaan niin ei tarvi tulla.


      • superRKO
        The_Hitman kirjoitti:

        ja missä siel mahtaa olla sitä hyvää keskustelua? TNAn puolella? siel joku kysyy "onko TNAlla kotisivua?" vai WWEn puolella "arvaa kuka sano" kisa?
        niin ja btw...
        Wrestler:    Christian Cage
        Real Name:    William Jason Reso

        kun joku valopää sanoo siel, että että CCn oikee nimi olis Christian Cage :D

        Tuo nyt vaan sattuu oikeasti olemaan erittäin hyvä foorumi. Ja perustele, miksi ''kuka sen sanoi'' olisi huono topici. Jos se sattuu olemaan huono, siellä on parempiakin.

        Ja muuten, sille ''valopäälle'' on annettu bannia jo. ;)


      • superRKO

        Ainakin siellä on korkeatasoisempaa keskustelua kuin täällä. :D


      • superRKO

        Korkeatasoisempaa keskustelua kuin täällä. :D


      • The_Hitman
        superRKO kirjoitti:

        Korkeatasoisempaa keskustelua kuin täällä. :D

        käyn toisella forumilla missä on vähän parempaa keskustelua kun tääl..tään on tämmönen sivupalsta :P


    • 333

      On se ku joku idiootti mokaa Christian oikeassa nimessä, niin heti leimataan koko foorumi älyvapaaksi porukaksi.
      Voi jestas.

      • 333

        Ja osaa tässä taas kirjoittaa.
        Mut vituttaa tollaset tyypit.


    • kossi5

      Äijät valittaa siitä kun joku nimi on kirjotettu väärin -_- The Hitmania taitaa vaan harmittaa se kun maikkarin palsta otettiin pois..

      • kossi5

        tarkoitan siis että keskustelu on kuollutta siellä..


      • The_Hitman

        en tiennyt, että maikkarilla oli oma painiforumi. joten miten se vois harmittaa mua?


      • Badass

        Sama tyyppi kirjoittaa omaan topicciin 10 viestiä, new record? Ja vielä mainostaa jotain foorumia, vaikka olemassa ovat jo vapaapaini.com, forum.caws.ws ja wrestlingalert.com.

        Ja yleensä nuo forumit syntyvät siitä kun joku n00b ei saa käyttäjäoikeuksia WrestlingAlerttiin, minulla on teille kolme sanaa: EVO!


      • superRKO
        Badass kirjoitti:

        Sama tyyppi kirjoittaa omaan topicciin 10 viestiä, new record? Ja vielä mainostaa jotain foorumia, vaikka olemassa ovat jo vapaapaini.com, forum.caws.ws ja wrestlingalert.com.

        Ja yleensä nuo forumit syntyvät siitä kun joku n00b ei saa käyttäjäoikeuksia WrestlingAlerttiin, minulla on teille kolme sanaa: EVO!

        superRKO, The Phenom, kossi5 ja 333 on kaikki eri ihmisiä, joten..


      • The Phenom
        Badass kirjoitti:

        Sama tyyppi kirjoittaa omaan topicciin 10 viestiä, new record? Ja vielä mainostaa jotain foorumia, vaikka olemassa ovat jo vapaapaini.com, forum.caws.ws ja wrestlingalert.com.

        Ja yleensä nuo forumit syntyvät siitä kun joku n00b ei saa käyttäjäoikeuksia WrestlingAlerttiin, minulla on teille kolme sanaa: EVO!

        Noi kaks nickiä SuperRKO, 333 ei ole mun vaan ne on tuolta foorumilta kaksi tyyppiä.


      • Badass
        The Phenom kirjoitti:

        Noi kaks nickiä SuperRKO, 333 ei ole mun vaan ne on tuolta foorumilta kaksi tyyppiä.

        Oookei..? Otat forumilta porukkaa ja pyydät, että he mainostavat tätä surullisen kuuluisaa foorumia? Please, jotain rajaa.


      • The Phenom
        Badass kirjoitti:

        Sama tyyppi kirjoittaa omaan topicciin 10 viestiä, new record? Ja vielä mainostaa jotain foorumia, vaikka olemassa ovat jo vapaapaini.com, forum.caws.ws ja wrestlingalert.com.

        Ja yleensä nuo forumit syntyvät siitä kun joku n00b ei saa käyttäjäoikeuksia WrestlingAlerttiin, minulla on teille kolme sanaa: EVO!

        Vapaapaini.comin sivusto on ihan paska ja toiseks mulla on käyttäjä oikeudet Wrestlingalertiin, mutta siellä on niin tylsää porukkaa, että ei siellä jaksa käydä paljoa.


      • The_Hitman
        The Phenom kirjoitti:

        Vapaapaini.comin sivusto on ihan paska ja toiseks mulla on käyttäjä oikeudet Wrestlingalertiin, mutta siellä on niin tylsää porukkaa, että ei siellä jaksa käydä paljoa.

        mitä paskaa VP.comissa on?


      • Badass
        The Phenom kirjoitti:

        Vapaapaini.comin sivusto on ihan paska ja toiseks mulla on käyttäjä oikeudet Wrestlingalertiin, mutta siellä on niin tylsää porukkaa, että ei siellä jaksa käydä paljoa.

        ''mulla on käyttäjä oikeudet Wrestlingalertiin, mutta siellä on niin tylsää porukkaa, että ei siellä jaksa käydä paljoa.''

        Olet todellakin idiootti. WA'ssa ei todellakaan ole tylsää porukkaa vaan oikea syy taitaa olla että et koskaan saanut käyttäjäoikeuksia? Ja pam, uusi foorumi sai alkunsa. Get a fucking life.


      • The Phenom
        Badass kirjoitti:

        ''mulla on käyttäjä oikeudet Wrestlingalertiin, mutta siellä on niin tylsää porukkaa, että ei siellä jaksa käydä paljoa.''

        Olet todellakin idiootti. WA'ssa ei todellakaan ole tylsää porukkaa vaan oikea syy taitaa olla että et koskaan saanut käyttäjäoikeuksia? Ja pam, uusi foorumi sai alkunsa. Get a fucking life.

        Wrestlingalertin vika on se, että porukka kirjoittaa siellä niin helvetin virallisesti ja mun käyttäjä nimi WA:ssa on seve89, että kyllä mulla on ne käyttäjäoikeudet, tosin en käy WA:ssa ollenkaa.


      • Hitman_
        The Phenom kirjoitti:

        Wrestlingalertin vika on se, että porukka kirjoittaa siellä niin helvetin virallisesti ja mun käyttäjä nimi WA:ssa on seve89, että kyllä mulla on ne käyttäjäoikeudet, tosin en käy WA:ssa ollenkaa.

        et oo edelleenkään vastannut mitä vikaa vapaapaini.comissa on.


    • Striper

      Wrestlingalertilal on Suomen paras painifoorumi. EIkä tuolla foorumilla näyttäny kovin kummosia aiheita olevan.. samanlaisia kuin täällä, kenties vielä surkeampia. Menkää vaikka Telkku.comin foorumiin. :o

      Ja tehkää aihe show-painista! :o

      • kaltainen-pörssi

        WA on siin mieles huono ku siellä niitä wnb-aikuisia, jotka ei kestä siellä 10-14 vuotiaita LAPSIA!!! (kirjoittamas paskaa)


      • Badass
        kaltainen-pörssi kirjoitti:

        WA on siin mieles huono ku siellä niitä wnb-aikuisia, jotka ei kestä siellä 10-14 vuotiaita LAPSIA!!! (kirjoittamas paskaa)

        Se on mielestäni ihan oikein, että WA:ssa ei vaan mennä suoraan forumille spämmäämään jotain paskaa vaan täytyy käydä aluksi kirjoittelemassa avoimeen. Ja kyllä WA'ssa ihan oikeita aikuisiakin on, et vain osaa.


      • Striper
        Badass kirjoitti:

        Se on mielestäni ihan oikein, että WA:ssa ei vaan mennä suoraan forumille spämmäämään jotain paskaa vaan täytyy käydä aluksi kirjoittelemassa avoimeen. Ja kyllä WA'ssa ihan oikeita aikuisiakin on, et vain osaa.

        Badass puhuu totta, itse en osannut kirjoitella silloin kunnolla kun olin WA;n foorumeilla. Siitä syystä bannit, eikä oo enää mitään mahista päästä takaisin. Enkä jaksa ruveta sinne harjoittelu-osiolle kirjoittelee. WA:n foorumi on silti Suomen paras, vaikka siellä on niitä ja näitä aikuisia, ja typeriä lapsia, jotka ei osaa kirjottaa. Ei haittaa vaikka mut bannattiin, ei se mun arvostusta lasketuta. MUTTA TÄMÄ TEIDÄN MAINOSTAMA FOORUMI ON KERTAKAIKKIAAN PERSSSEEESSSTTÄÄÄÄÄÄÄÄ!Ä!!ÄÄ!!!!Ä!Ä! PAINUKAA HELEVETTIIN PILAAMASTA MEIDÄN MAINIOTA SHOW-PAINI PALSTAA! TÄÄ ON TASOKKAAMPI KU SE TEIDÄN FOORUMI STN!


      • The Phenom
        Striper kirjoitti:

        Badass puhuu totta, itse en osannut kirjoitella silloin kunnolla kun olin WA;n foorumeilla. Siitä syystä bannit, eikä oo enää mitään mahista päästä takaisin. Enkä jaksa ruveta sinne harjoittelu-osiolle kirjoittelee. WA:n foorumi on silti Suomen paras, vaikka siellä on niitä ja näitä aikuisia, ja typeriä lapsia, jotka ei osaa kirjottaa. Ei haittaa vaikka mut bannattiin, ei se mun arvostusta lasketuta. MUTTA TÄMÄ TEIDÄN MAINOSTAMA FOORUMI ON KERTAKAIKKIAAN PERSSSEEESSSTTÄÄÄÄÄÄÄÄ!Ä!!ÄÄ!!!!Ä!Ä! PAINUKAA HELEVETTIIN PILAAMASTA MEIDÄN MAINIOTA SHOW-PAINI PALSTAA! TÄÄ ON TASOKKAAMPI KU SE TEIDÄN FOORUMI STN!

        No kyllä te täälläkin voitte pysyä vaikka täällä käy suurin piirtein 12v-15v ikäisiä tyyppejä mä en jaksa tällasten pentujen kanssa enään kinata.


      • 333
        Striper kirjoitti:

        Badass puhuu totta, itse en osannut kirjoitella silloin kunnolla kun olin WA;n foorumeilla. Siitä syystä bannit, eikä oo enää mitään mahista päästä takaisin. Enkä jaksa ruveta sinne harjoittelu-osiolle kirjoittelee. WA:n foorumi on silti Suomen paras, vaikka siellä on niitä ja näitä aikuisia, ja typeriä lapsia, jotka ei osaa kirjottaa. Ei haittaa vaikka mut bannattiin, ei se mun arvostusta lasketuta. MUTTA TÄMÄ TEIDÄN MAINOSTAMA FOORUMI ON KERTAKAIKKIAAN PERSSSEEESSSTTÄÄÄÄÄÄÄÄ!Ä!!ÄÄ!!!!Ä!Ä! PAINUKAA HELEVETTIIN PILAAMASTA MEIDÄN MAINIOTA SHOW-PAINI PALSTAA! TÄÄ ON TASOKKAAMPI KU SE TEIDÄN FOORUMI STN!

        ^__^ Pakko sanoa, etten yhtään ihmettele sun banneja.
        Ja ei, en oo täällä mainostamassa foorumia.
        Enkä myöskään ole haukkumassa tätä aivan mahtavaa Suomi24:n palstaa, tai WA:n foorumia.

        Tuolla foorumilla käy aktiivisesti ehkä jotain 8-12 ihmistä. Luuletteko te, että sillä määrällä saahaan kunnon keskustelua? Ottaen huomioon kuinka vähän porukkaa siellä on, niin me ollaa saatu sinne aika paljon keskustelua IHAN AIHEESTAKIN. Tiedän, suurin osa on kyllä aika älyvapaata kirjoittelua. Mutta se on vaan noitten pienten foorumien kirous; jutut menee ohi aiheen.

        Tehkää oma fooruminne, niin tulen sitten sinne ihailemaan teijän laadukkaita keskusteluita.
        Kait teistä nyt joku osaa foorumin perustaa?
        Ei näemmä, ku täällä keskustelette.


      • Striper
        333 kirjoitti:

        ^__^ Pakko sanoa, etten yhtään ihmettele sun banneja.
        Ja ei, en oo täällä mainostamassa foorumia.
        Enkä myöskään ole haukkumassa tätä aivan mahtavaa Suomi24:n palstaa, tai WA:n foorumia.

        Tuolla foorumilla käy aktiivisesti ehkä jotain 8-12 ihmistä. Luuletteko te, että sillä määrällä saahaan kunnon keskustelua? Ottaen huomioon kuinka vähän porukkaa siellä on, niin me ollaa saatu sinne aika paljon keskustelua IHAN AIHEESTAKIN. Tiedän, suurin osa on kyllä aika älyvapaata kirjoittelua. Mutta se on vaan noitten pienten foorumien kirous; jutut menee ohi aiheen.

        Tehkää oma fooruminne, niin tulen sitten sinne ihailemaan teijän laadukkaita keskusteluita.
        Kait teistä nyt joku osaa foorumin perustaa?
        Ei näemmä, ku täällä keskustelette.

        Älä puhu paskaa! Wrestlingalertissa käy päälle 20 - vuotiaita enimmäkseen! Itse olin Wrestlingalertin nuorin käyttäjä 12 vuotiaana! Eli kyllä siellä 18 vuotiaita on 90%


      • superRKO
        Striper kirjoitti:

        Älä puhu paskaa! Wrestlingalertissa käy päälle 20 - vuotiaita enimmäkseen! Itse olin Wrestlingalertin nuorin käyttäjä 12 vuotiaana! Eli kyllä siellä 18 vuotiaita on 90%

        Nimittäin et taatusti voi olla 12 vuotta. Juttujesi perusteella.


      • Striper
        superRKO kirjoitti:

        Nimittäin et taatusti voi olla 12 vuotta. Juttujesi perusteella.

        Minkä ikäiseksi mua luulet?


      • kaltainen-pörssi
        Striper kirjoitti:

        Minkä ikäiseksi mua luulet?

        siis tää on ihan paskaa vammaista pois tää vitun aihe ja heti. siis kokoajan sairasta paskanjauhaamista.


      • Striper
        kaltainen-pörssi kirjoitti:

        siis tää on ihan paskaa vammaista pois tää vitun aihe ja heti. siis kokoajan sairasta paskanjauhaamista.

        Mut ei taida löytyä sheriffiä, joka voisi poistaa aiheen.


      • The Phenom
        kaltainen-pörssi kirjoitti:

        siis tää on ihan paskaa vammaista pois tää vitun aihe ja heti. siis kokoajan sairasta paskanjauhaamista.

        Te jatkatte koko ajan tätä keskustelua, minä osasin jo lopettaa joten lopettakaa tekin.


      • Striper
        The Phenom kirjoitti:

        Te jatkatte koko ajan tätä keskustelua, minä osasin jo lopettaa joten lopettakaa tekin.

        Oikeesti, kerro minkä ikäiseksi minua luulit?!


    • kaltainen-pörssi

      Hevon helvettiin tämmöset aiheet, eikös täällä ollut mainostaminen kiellettyä?

    • meredith

      Niin, miksi tulisin kun olen jo WrestlingAlertissa, jossa on ihan oikeaa ja laadukasta keskustelua?

      • Batista4ever

        No siksi, että tuollakin on LAADUKASTA KESKUSTELUA JA PORUKKAA. siellä osataan pitää hauskaakin.


      • Striper
        Batista4ever kirjoitti:

        No siksi, että tuollakin on LAADUKASTA KESKUSTELUA JA PORUKKAA. siellä osataan pitää hauskaakin.

        Taas tuotu yksi juntero sieltä tuhoamaan meidän laadukasta palstaamme!


      • The Phenom
        Striper kirjoitti:

        Taas tuotu yksi juntero sieltä tuhoamaan meidän laadukasta palstaamme!

        Onhan tämä aika laadukas, kun tulee päivässä yksi viesti tälle aluelle.


      • Striper
        The Phenom kirjoitti:

        Onhan tämä aika laadukas, kun tulee päivässä yksi viesti tälle aluelle.

        Suurin osa täällä on töissä käyviä ihmisiä! Teidän foorumilla kaikki on varmaan jtn minun ikäisiä!


      • B4E
        Striper kirjoitti:

        Taas tuotu yksi juntero sieltä tuhoamaan meidän laadukasta palstaamme!

        no haista sinä kuule pitkä paska.


      • Jouni.The JureX
        B4E kirjoitti:

        no haista sinä kuule pitkä paska.

        #2 suomen Wrestling foorumeista!
        Miksi hitossa te ette älyä tulla sinne?!
        Invasionfree foorumilla oli kuka sen sanoi topic, joka oli oikein hyvä ja hauska... täällä on samat topicit miljoona kertaa,kaikki spämmitään Alertista,3 keskustelijaa ja paikka on täynnä "MOIMOIMOIMOI"-Topiceja kun katsoo sivuhistoriaa!

        Tämä oli ennen hyvä foorumi, nyt ei suomesta löydä tätä paskempaa!!!


      • meredith
        Batista4ever kirjoitti:

        No siksi, että tuollakin on LAADUKASTA KESKUSTELUA JA PORUKKAA. siellä osataan pitää hauskaakin.

        Kuule ei riitä. WrestlingAlert on laadukas ja käytännössä trollivapaa kiitos kovan kontrollin. Toisekseen, olen jo tutustunut tyyppeihin siellä, minulla on siellä menestyvä diary ja se jo tuntuu kotoisalta. Miksi siis tulisin? Ei ei, minä olen kyllä ihan yksinomaan 'Alertin diiva...


      • badass.
        Jouni.The JureX kirjoitti:

        #2 suomen Wrestling foorumeista!
        Miksi hitossa te ette älyä tulla sinne?!
        Invasionfree foorumilla oli kuka sen sanoi topic, joka oli oikein hyvä ja hauska... täällä on samat topicit miljoona kertaa,kaikki spämmitään Alertista,3 keskustelijaa ja paikka on täynnä "MOIMOIMOIMOI"-Topiceja kun katsoo sivuhistoriaa!

        Tämä oli ennen hyvä foorumi, nyt ei suomesta löydä tätä paskempaa!!!

        Suomen #2 Wrestlingfoorumi on kylläkin vapaapaini.com


    • Striper

      Pahoittelen jos tämä rähinä on jo loppunut ja muuta, mutta on vielä pakko sanoa yks kommentti.

      Tuolla on helevitisti kisoja, mutta mutta muuten tuo on ihan hyvä. Vois miettiä tuloo sinne. O_o

      • r-keijo

        määki just oon rekistereöinyt sinne :P


      • Badass

        ...äläkä tule ikinä takaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe