viime viikkona...tekee mitä tahansa niin kaverit huitoo ohi viim.riverillä....
tänäään olin viimeksi ft st&go 20d 20henkee.olin chipeis tokana kun heitti QQ käteen,buttonin paikka ja mites kävi...(blindit 200/400)bb:stä seuraava raises all inn (3.4k),fold,fold,all in,f,f,minä(mietin,että helvetti!pakko siellä olla joko ak,aa,kk ainakin toisella ja eikun fold..)ja kortit pöytään!!!!kummallakin QJ!!!!!
MITÄ PELII TOI OLI?KÄNNILÄISTEN VAI JENKKILÄISTEN.
PS. turha kai mainita että tipuin 5.(eka ilman fyffee..)
PÄIN SITÄ
ON MENNYT
3
579
Vastaukset
- vielä lisään
että toinen ft meni seuraavasti...(30d 20henkee)
olin bb:kädes AA kaveri lyö allarit heti mun jälkeen,33 vs AA turpaan,2kierrosta enemmän,taas AA ,yks lyö allarit,AA vs 88,kaveri saa taas setin........- ekassa
viestissä kavereilla tuli varmaan kiirus vessaan yhtäaikaa
- tuohon
ekassa kirjoitti:
viestissä kavereilla tuli varmaan kiirus vessaan yhtäaikaa
Että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...:) Sopii monesti pokeriin tuo lause.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755