viime viikkona...tekee mitä tahansa niin kaverit huitoo ohi viim.riverillä....
tänäään olin viimeksi ft st&go 20d 20henkee.olin chipeis tokana kun heitti QQ käteen,buttonin paikka ja mites kävi...(blindit 200/400)bb:stä seuraava raises all inn (3.4k),fold,fold,all in,f,f,minä(mietin,että helvetti!pakko siellä olla joko ak,aa,kk ainakin toisella ja eikun fold..)ja kortit pöytään!!!!kummallakin QJ!!!!!
MITÄ PELII TOI OLI?KÄNNILÄISTEN VAI JENKKILÄISTEN.
PS. turha kai mainita että tipuin 5.(eka ilman fyffee..)
PÄIN SITÄ
ON MENNYT
3
585
Vastaukset
- vielä lisään
että toinen ft meni seuraavasti...(30d 20henkee)
olin bb:kädes AA kaveri lyö allarit heti mun jälkeen,33 vs AA turpaan,2kierrosta enemmän,taas AA ,yks lyö allarit,AA vs 88,kaveri saa taas setin........- ekassa
viestissä kavereilla tuli varmaan kiirus vessaan yhtäaikaa
- tuohon
ekassa kirjoitti:
viestissä kavereilla tuli varmaan kiirus vessaan yhtäaikaa
Että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...:) Sopii monesti pokeriin tuo lause.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155