Koskaan tehnyt tai sanonut jotakin että sinua on kaduttanut ja että toivoisit voivasi tehdä tehdyn tekemättömäksi.Tarkoitan tällä nyt tosi pahoja mokia..En mitään pikku juttuja.Minulle kävi näin ja nyt täytyy elää sen asian kanssa(huh)
Oletko
12
1081
Vastaukset
- t.l.
Ei mitään sellaista, mikä ei päivänvaloa kestäisi ja naamatusten selvitettäisi.
- aare'
salaisuuden verhoa ja päästä meidät päivittelemään.
- a.mazon
..että eihän tuo ole mitään verrattuna siihen mitä minä tein...
...vielä kamalampi moka.
- hildurvonhopsis
Olen (huh)
Ja tosiaan on myös elettävä sen kanssa...:)
Jos kaikella olisikin vaikka jokin tarkoitus ja jos virheistään voi oppia niin... kannattaako sittenkään katua mitään?
Mulle tulee suurista mokista mieleen vain 2 tietä, joista kuvittelee toisen johtavan perille. Mutta sitten on olemassa myös ne vaihtoehdot, ettei kumpikaan tie johda mihinkään tai sitten molemmat vai olisikohan sittenkin parempi samantein kääntyä takas sinne mistä on tullutkin.... (APUAAA)
Sopikohan tämä mitenkään vastaukseksi kysymykseesi? Kun ei voi tietää mokan laatua.- Linnaea
ei saa tekemättömäksi,jotenkinhan ne asiat on yritettävä selvittää,yleensä aika parantaa haavat,
itselleni ei mitään ylitsepääsemätöntä mokaa ole sattunut.
Sanotaan,että asian käsitteleminen puhumalla helpottaa,tietysti silloin pitää olla luotettava tämän kuuntelijan... - niin suuren
mokan, etten ole pystynyt kenellekään kertomaan, en edes anonyymisti tällä palstalla. Pari vuotta sitten ja jatkuvasti se moka nakertaa mun sisällä. En tehnyt pahaa kenellekään, en edes loukannut. Ehkä aika joskus tuo helpotusta. Omaa herkkäuskoisuuttani!
- Linnaea
varmaan yli viisikymppisten elämään mokia mahtuu,
ja muutenkin maailma on mokia pullollaan.
Jos et pysty puhumaan ,kirjoita paperille,tällaista terapiaa suositeltiin akuutti ohjelmassa.
Onnettomuuden tai järkytyksen kokeneille annetaan kriisiterapiaa,jonka pääsisältö on,että asia pitää saada jotenkin purettua ulos,puhuminen on paras. Olen kyllä. Olen muutaman kerran mokannut niin, etten ole niistä kehdannut edes kenellekään puhua. Itseäni olen satuttanut mutta olen myös huomannut että kyllä aika parantaa haavat. Ei kaikkea tarvitse puhua retostella puhki niinkuin me naiset usein luullaan, joskus voi jonkin asian jättää vaan taakse. Ottaa opikseen, kyllä, mutta sen jälkeen antaa olla... kannattaa olla itselleen armollinen, ihan totta.
- naisten
mokat liittyvät miehiin ja useimmiten vielä vieraisiin sellaisiin.
- katuva myös
että useimmille on käynyt juuri noin. Ja kun ne asiat alkavat näin vanhempana tulemaan vielä enemmän mielenpäälle.
Voi että sitä on ollut tyhmä...mutta katuminen ei auta enää mitään.
Mutta ei vain unohdu ne töppäykset, ei koskaan. Onneksi on tullut vaihdettua paikkakuntaa useinkin, joten ovat siinä mielessä kyseiset henkilöt jääneet kauas taakse. Paitsi mielestä.- useimmitenhan
vaikka ne ovatkin eräänlaisia mokia niihin liittyy niin paljon koomisuutta että mielelläänhän niitä hymyssä suin muistelee ja ehkä vitsinäkin eteenpäin kertoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514