Mitä tämä leijonamies ajattelee?

Kalatyttö

Olen armottomasti ihastunut leijonamieheen. Hän on oikein mukava minua kohtaan, tulee juttusille ja tervehtii iloisesti aina nähdessä. Jutellaan niitä näitä, katsotaan aina toisiamme silmiin jne. Meillä on mukavaa yhdessä.

Mutta tietääkö leo tunteeni? En siis ole mennyt mitään suoraan sanomaan, mutta olen käyttäytynyt niin, etten ainakaan ole torjunut häntä tms. Hän on oikein mukava ihminen ja suorastaan nautin hänen seurastaan. Luulisi hänen nyt sen ainakin huomanneen...

Mutta mikä on tuon leijonan logiikka? Olenko minä hänelle vain tuttava, kaveri vai ehkä jotain muuta? Tiedän, ettei kala ja leijona käy pitkällä tähtäimellä yhteen, mutta ainaha sitä saa kokeilla ja ottaa elämästä irti sen minkä saa.

23

5079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonanainennnn

      Moi!
      Hyvältä vaikuttaa..
      Muista kuitenkin että Leijona on ystävällinen kaikille : ) Kaikki selviää ajallaan

      • Kalatyttö

        No se saattaa olla myös sitä, että hän on ystävällinen kaikille... Omat hormonit kun niin helposti tekevät tepposen... Mutta jos ei tuosta hommasta mitään muuta synny, niin sitten on vain tyydyttävä hyvään juttuseuraan jne. :-/ Mutta toivossa on hyvä elää, kunhan ei vain jumitu haaveisiin!


      • varoituksen sana
        Kalatyttö kirjoitti:

        No se saattaa olla myös sitä, että hän on ystävällinen kaikille... Omat hormonit kun niin helposti tekevät tepposen... Mutta jos ei tuosta hommasta mitään muuta synny, niin sitten on vain tyydyttävä hyvään juttuseuraan jne. :-/ Mutta toivossa on hyvä elää, kunhan ei vain jumitu haaveisiin!

        Leijona haluaa aina valloittaa, ja katsoo kaikkia "sillä" silmällä. Pidä varasi!


      • nähtykin
        varoituksen sana kirjoitti:

        Leijona haluaa aina valloittaa, ja katsoo kaikkia "sillä" silmällä. Pidä varasi!

        joo, tähän on törmätty täälläkin.
        Ei kannata alkaa haikaileen, ellei vaikuta etenevän tuon pidemmälle. Leijonat on hyviä "sitomaan" itseensä jotenkin. Mulla ainakin aina kun juuri olin unohtamassa ko. miehen niin just silloin (ei voi ymmärtää millä psykotempulla) tuli jokin huomionosoitus siltä niin, että taas oltiin samassa pisteessä..

        No more for me, thanks.


      • katkerakala
        nähtykin kirjoitti:

        joo, tähän on törmätty täälläkin.
        Ei kannata alkaa haikaileen, ellei vaikuta etenevän tuon pidemmälle. Leijonat on hyviä "sitomaan" itseensä jotenkin. Mulla ainakin aina kun juuri olin unohtamassa ko. miehen niin just silloin (ei voi ymmärtää millä psykotempulla) tuli jokin huomionosoitus siltä niin, että taas oltiin samassa pisteessä..

        No more for me, thanks.

        Kuulostaa hemmetin tutulta!

        Olen niin monta kertaa päättänyt unohtaa erään leijonamiehen, joka ei osoita enää mitään huomiota minulle. Tietysti sitten, kun päätän unohtaa hänet, niin sitä huomiota alkaa tulemaan! Silloin ajattelen, että olenpas tyhmä, kun yritän unohtaa tuon ihanuuden ja nuo ihanat huomionosoitukset, ja juuri kun olen rakastumassa uudelleen, huomio loppuu siihen. Taas yritän unohtaa hänet, ja käy samalla tavalla kuin aina..

        Voisinpa minäkin vain sanoa "No more for me, thanks", mutta en voi mitään sille, että näen hänet päivittäin ja menen lankaan ja jään koukkuun kun kala olen..


      • yksi esimerkki
        katkerakala kirjoitti:

        Kuulostaa hemmetin tutulta!

        Olen niin monta kertaa päättänyt unohtaa erään leijonamiehen, joka ei osoita enää mitään huomiota minulle. Tietysti sitten, kun päätän unohtaa hänet, niin sitä huomiota alkaa tulemaan! Silloin ajattelen, että olenpas tyhmä, kun yritän unohtaa tuon ihanuuden ja nuo ihanat huomionosoitukset, ja juuri kun olen rakastumassa uudelleen, huomio loppuu siihen. Taas yritän unohtaa hänet, ja käy samalla tavalla kuin aina..

        Voisinpa minäkin vain sanoa "No more for me, thanks", mutta en voi mitään sille, että näen hänet päivittäin ja menen lankaan ja jään koukkuun kun kala olen..

        Nimittäin tuosta ystävällisyydestä.
        Työkaverini ihastui minuun totaalisesta. Minä en kuitenkaan häneen. Kaikenlisäksi hänellä oli vaimo ja lapsia. Mutta vaikka ei olisi ollut, en olisi hänen kanssaan mitään halunnut.

        Oltiin siis alusta alkaen hyviä kavereita joka muuttui lopulta ystävyydeksi. MUTTA kun huomasin hänen tunteensa, ahdistuin. Ystävyys muuttui mielestäni "likaiseksi". Puhuttiin asiasta moneen otteeseen ja tein miehelle selväksi miten asiat olivat, ei kiinnosta.
        Pikkuhiljaa kun hain etäisyyttä hänestä, viesti rupesi menemään perille. Meni jonkin aikaa ja taas rupesimme olemaan hyviä ystäviä. Pystyin olemaan oma itseni niin kuin ystävän kanssa pitääkin.

        Ei mennyt kauaa ja taas oltiin samassa tilanteessa -Hän totaalisen ihastunut, minä hain ahdistuneena etäisyyttä.. Tästä syntyi sellainen oravanpyörä. Nyt pidän tasaista etäisyyttä vaikka töissä samassa paikassa ollaankin. Ystävällinen olen, mutta en "oma itseni".

        Tämä mies edustaa muuten Vaaka-merkkiä...


      • ja minä leijonaa
        yksi esimerkki kirjoitti:

        Nimittäin tuosta ystävällisyydestä.
        Työkaverini ihastui minuun totaalisesta. Minä en kuitenkaan häneen. Kaikenlisäksi hänellä oli vaimo ja lapsia. Mutta vaikka ei olisi ollut, en olisi hänen kanssaan mitään halunnut.

        Oltiin siis alusta alkaen hyviä kavereita joka muuttui lopulta ystävyydeksi. MUTTA kun huomasin hänen tunteensa, ahdistuin. Ystävyys muuttui mielestäni "likaiseksi". Puhuttiin asiasta moneen otteeseen ja tein miehelle selväksi miten asiat olivat, ei kiinnosta.
        Pikkuhiljaa kun hain etäisyyttä hänestä, viesti rupesi menemään perille. Meni jonkin aikaa ja taas rupesimme olemaan hyviä ystäviä. Pystyin olemaan oma itseni niin kuin ystävän kanssa pitääkin.

        Ei mennyt kauaa ja taas oltiin samassa tilanteessa -Hän totaalisen ihastunut, minä hain ahdistuneena etäisyyttä.. Tästä syntyi sellainen oravanpyörä. Nyt pidän tasaista etäisyyttä vaikka töissä samassa paikassa ollaankin. Ystävällinen olen, mutta en "oma itseni".

        Tämä mies edustaa muuten Vaaka-merkkiä...

        kun se tuosta unohtui : )


      • ....
        varoituksen sana kirjoitti:

        Leijona haluaa aina valloittaa, ja katsoo kaikkia "sillä" silmällä. Pidä varasi!

        leijonat ovat narsisteja?? jaahas!! :D täällä on taas se sama katkera ihminen mikä kirjottaa ton saman kaikkiin viesteihin. mikäs siinä jos ei oo muutakaan tekemistä. aika paljon kulutat aikaas haukkumalla narsisteja.. itse olet varmaankin ihan terve... jos sinun leijonasi on katsonut kaikkia "sillä" silmällä niin ehkä sinä et ole ollut vaan tarpeeksi mielenkiintonen. ei siinä mitään sen kummallisempaa... luuletko sä tosiaan että pelkkä horoskooppi tekee narsistin? minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        varoituksen sana kirjoitti:

        Leijona haluaa aina valloittaa, ja katsoo kaikkia "sillä" silmällä. Pidä varasi!

        Minulla oli ilo tutustua nuoreen mieheen... otaksun hänen olevan leijona joko auringon tai kuun kautta.. itse olen nousuleijona... mies oli hurmuri... hänellä yhtä hurmaava nainen... molemmat suuria sieluja... oli ilo saada tuntea heidät edes sen tovin... kiitos heille.. täältä hangosta...


      • Anonyymi
        katkerakala kirjoitti:

        Kuulostaa hemmetin tutulta!

        Olen niin monta kertaa päättänyt unohtaa erään leijonamiehen, joka ei osoita enää mitään huomiota minulle. Tietysti sitten, kun päätän unohtaa hänet, niin sitä huomiota alkaa tulemaan! Silloin ajattelen, että olenpas tyhmä, kun yritän unohtaa tuon ihanuuden ja nuo ihanat huomionosoitukset, ja juuri kun olen rakastumassa uudelleen, huomio loppuu siihen. Taas yritän unohtaa hänet, ja käy samalla tavalla kuin aina..

        Voisinpa minäkin vain sanoa "No more for me, thanks", mutta en voi mitään sille, että näen hänet päivittäin ja menen lankaan ja jään koukkuun kun kala olen..

        Mulla on kokemus beitsyt-miehestä... ollaan jo vanhahkoja... ensin hän halusi tutustua, olisi halunnut pannakin mut hän oli aika juovuksissa... joten tyrmäsin, olisi myöhemmin halunnut halata, tymäsin senkin yrityksen... nyt ei halua, ei uskalla lähestyä, soitti mulle että ei halua olla mun kanssa, silti soittaa mulle sillointällöin tulisinko käymään.. noin viikottain... tarjoaa drinkkejä, syötävää, sitten käskee painumaan kotiin... asumme suht liki... hän on takertunut menneeseen.. eronneeseen vaimoonsa, ex-suhteisiinsa... kehuu näillä suhteillaan... pelkää että kalu ei joko seiso tai ei ole riittävä mulle.. olisi kun uskaltaisi kokeilla...


    • katkerakala

      Huoh.. Kuulostaa liiankin tutulta. Itselläni oli sama tilanne puolisen vuotta sitten, mutta koko homma taisi kaatua omaan mielialanvaihteluuni. Kaikki alkoi erittäin lupaavasti, hän oli kiinnostunut minusta ja minä hänestä. Tutustuimme vähitellen ja hymyt loistivat välillämme jatkuvasti.
      Mutta sitten.. En jaksanut enkä pystynyt enää huomioimaan häntä jatkuvasti tai jutella mitään tervehtimistä suurempaa, eikä leijonamies ymmärtänyt sitä. Vähitellen hänkin sitte alkoi vähentämään huomioimistani ja juttelua kanssani. Kummastelin tuota käytöstä, ja ajattelin, ettei hän pidä minusta enää. Itse olin vasta rakastunut kunnolla! Välimme viilenivät päivä päivältä, se oli tuskaista se.. Lopulta vain välillä hymyilimme toisillemme, emme enää sanoneet sanaakaan. Nyt emme enää edes hymyile toisillemme. Taitaa olla game over.
      Enpä ole puhunut koko tyypille moneen kuukauteen, vaikka joka päivä nähdäänkin. Vieläkin itken aina, kun ajattelen niitä menneitä aikoja, nyt jo murtuneita unelmia, hymynvälähdyksiä, silmien säteilyä..

      • katkerakala

        Niin, ja onnea yritykseen! :) Sitä sinä todellakin tulet tarvitsemaan. Toivon koko sydämeni pohjasta, ettei teille käy samoin.


    • *sinuhe*

      Miten leijonaa pyydystetään:
      >Kutsuu kylään,ulos,kahville,syömään(jos myönty,on täydellinen tilaisuus selvittä,millä tavalla han on kiinnostunt sinusta)

      >Pyydä apua(korjaaminen,tietokonen kunnostaminen,kanto-apua...)

      >Kehu häntä hienovaraisesti ja näyttä että ihailet häntä,mutta anna hänellä tila metsestää sinua)

      • Kalatyttö

        Voi että, nuo vinkit ovatkin aika hyviä, varsinkin tämän leijonan kanssa, joka tuntuu olevan NIIN perusleijona...

        Ei minua narsistisuus haittaa, kukapa ei olisi edes hieman narsistinen? Olen sitä mieltä, että pitää sitä kokeilla ja nauttia todellakin toisen ihmisen seurasta, jos siihen tulee mahdollisuus. Jos juttu ei ole pitkäaikainen, niin se on sitten tulevaisuutta. En murehdi mahdollisesti tulevia sydänsuruja vaan nautin tästä hetkestä. En tiedä, olenko sitten ihan normaali Kalat...


    • sinikukka

      Leijona voi puhua ja tervehtiä ihmisiä, mitään sen kummempaa tarkoittamatta. En tiedä, onko kohdallasi näin mutta, jos minun leijonani olisi oikeasti kiinnostunut, hän olisi tehnyt jo aloitteen. Kun leijona ihastuu, siitä ei jää epävarmaa tunnetta. Uskon sinun ihastuvan johonkin toiseen, jonka kiinnostus sinua kohtaan ei jää epävarmaksi.

    • lilaruusu

      Leijona voi puhua ja tervehtiä ihmisiä, mitään sen kummempaa tarkoittamatta. En tiedä, onko kohdallasi näin mutta, jos minun leijonani olisi oikeasti kiinnostunut, hän olisi tehnyt jo aloitteen. Kun leijona ihastuu, siitä ei jää epävarmaa tunnetta. Uskon sinun ihastuvan johonkin toiseen, jonka kiinnostus sinua kohtaan ei jää epävarmaksi.

      • pettää

        Leijonamiehellä on krooninen tapa "iskeä" naisia. Kohottaa sillä omaa huonoa itsetuntoaan. Pettää vaimoaan kaiken aikaa, eikä omatunto kolkuta lainkaan!

        Leijonamies käyttäytyy törkeästi saadessaan naisen ihastumaan itseensä. Naisia käyttää vain panomielessä. Ikävää, mutta totta.

        Pahinta on tämän miehen sadistinen luonne. Nauttii naisensa kiusaamisesta. Varokaa leijonamiestä!


      • kaikkiin!!
        pettää kirjoitti:

        Leijonamiehellä on krooninen tapa "iskeä" naisia. Kohottaa sillä omaa huonoa itsetuntoaan. Pettää vaimoaan kaiken aikaa, eikä omatunto kolkuta lainkaan!

        Leijonamies käyttäytyy törkeästi saadessaan naisen ihastumaan itseensä. Naisia käyttää vain panomielessä. Ikävää, mutta totta.

        Pahinta on tämän miehen sadistinen luonne. Nauttii naisensa kiusaamisesta. Varokaa leijonamiestä!

        ei kaikki.. jos kasvatus ja aiempi elämä kohdellut onnekkaasti niin voi leijonamiehestäkin kasvaa ihan kelpo mies.. mutta useilla tuo kyllä pitää paikkansa..! vihaan lukea viestejä missä mukamas kaikki leijonat tekee sitä tai tätä.. päteekö kaikki oman horoskooppisi huonot puolet 100% sinuun?


    • tykkää seurasta

      Niin,leijona yleensä on hyvin seurallinen ja sosiaalinen,joten on tottunu runsaaseen ystäväpiiriin ja juttelee vaikka tuntemattomille. Mä ainakin ja katon puhuessa silmiin,joten älä ota itsestäänselvyytenä että tää leijona tietää sun tuntees. Mä ainakin olen usein luullu et joku haluaa vaan todella olla mun ystävä ja keskustelee kaikenlaista ja yhtäkkiä ilmottaakin rakastavansa mua tai olevansa todella ihastunut...sillon saa itsevarmankin leijonan kyllä hetkeks hämmästymään. Mutta se menee ohi,kun leijona muistaa kuinka ihana ja vastustamaton on...heh.
      Sano vaan tuntees suoraan sille leijonalle,mä en ite naisena kyllä ehkä arvais,miehistä en niin tiedä... tsemppiä!

      • Lionman35

        näin on! Sitä jutustelee ihmisten kanssa ja sitten joku ottaa ja sanoo että tässä nyt kyllä olis vähän muutakin kuin pelkkää keskustelua....ja taas on pasmat sekaisin! Ei kun peli selväksi, jos ei ole kiinnostunut niin vähän kirpasee, jos on...:):) Ja olen siis leijona merkiltäni ja mies sukupuoleltani, niinkuin tuo nimimerkki sanoo.


      • kokeneempi jellona

        siellä tuntuu olevan joukko tyttöja jotka ovat menneet sateeseen ilman varjoa.minä suhtaudun nais tilanteissa tilanteen mukaan ja nostan aina hattua naisille,olen nuoruuteni viettänyt naisvaltaisessa työpaikassa.ystäviä pitää aina olla,itse 2-liittoa kokenut oinaan ja ravun kanssa.nyt fisutyttö kiikarissa. Niitten kanssa tullut aina toimeen..... pitää olla oikinen leijona kohdallaan niin homma toimii


    • MMJKLMS

      MÄ OLEN AINAKIN SELLAINEN LEIJONAMIES JOKA OSAA YLLÄTTÄÄ..

    • Anonyymi

      Kalat, se olet aurinkomerkiltäsi... olet erittäin herkkä tunneihminen, mutta missä on sinun kuu, se merkitsee paljon... jos se on leijona-kuu, sovit tidella hyvin yhteen aurinko-leijonan kanssa... juurikin että ymmärrät leijonan sisintä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe