Olen aina ennen nukkunut todella sikeästi, nukahtanut nopeasti ja nukkunut pitkään. Viimeisen puolenvuoden aikana minulla on ollut pahoja nukkumis ongelmia. Se on mahdollisesti johtunut masennuksestani josta olen vihdoin pääsemässä yli. Minulla menee pari tuntia nukahtamiseen ja usein näen takaa-ajo painajaisia (selvittämättömät asiat kenties vaivaavat?). Kysymykseni liittyy kuitenkin nukahtamisen paikkeilla tapahtuviin outoihin väläyksiin jotka tuntuvat tulevan jostain alitajunnasta. Yhtä-äkkiä pitäessäni silmiäni kiinni ja olemaisillani vaipumassa uneen näen sekunnin murto-osan kestäviä väläyksiä mitä oudoimmista asioista mitä en edes mieti. Tuntemattoman ihmisen naaman, jonkun esineen tms. Kuvat ovat oikeasti aidonnäköisiä, tuntuu että pitäisin sillä hetkellä silmiäni auki. Mistä tämä johtuu? Tämä tapahtuu nimittäin nykyään joka yö. Olen syönyt masennuslääkkeitä.
Oudot kuva väläykset
tyttö79
1
268
Vastaukset
- Fragile
en tiedä, mistä nuo välähdykset johtuvat, mutta itse näen niitä myös joskus. silloin kun näen niitä, olen ollut hirveän väsynyt ja vähän masentunutkin. yhtäkkiä kun olen vaipumassa uneen, välähtää "silmieni eteen" kamottavan näköisiä naamoja, kuin haudasta nousseita. se tietenkin säpsäyttää ja menee taas tovi, ennen kuin taas pystyy nukahtamaan. mutta kun en välitä noista välähdyksistä, ne menevät ohi, ja voin nukkua rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1208377Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4177598Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95205Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite814856Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294639Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2042979- 1252894
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os342772Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232404Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22257