Päätettiin sitten grillata huomenna meillä, eikä mun poikaystävä ole kotona, joten saan säätää grillin yksin.
Onko siinä mitään ihmeellistä, muuta kuin että laittaa hiilet grillille, sytyttää (sytytyspalat) ja antaa jonkun aikaa (ehkä 15-20 min) hiilien palaa ja sit rupee latoon ruokaa ritilän päälle? Jotenkin oon kuvitellut, että siinä on joku juttu että en osais sitä tehdä.
Sori blondiuteni näin etukäteen, mutta halusin vaan varmistaa. Eikä sitten mitään häirkkövastauksia kiitos.
miten grillataan?
hanse
1
821
Vastaukset
- rohkeasti vaan!
Tässäkin naiset on kulttuurisesti opetettu siihen, että eivät "osaisi" tätä asiaa, kun grillaus on lanseerattu "äijä meiningiksi". Kokeile rohkeasti! Niin sitä oppii tuon kuin monen muunkin asian. Tällaisia oletuksia on joka kulmalla, esim. että päältäajettavan ruohonleikkurin ajaminen ei naiselta sujuisi, mutta itse asiassa se on leppoisampaa ja hauskempaa kuin vaikkapa keittiösotkujen raivaus sisällä. Siten vuorottelemme kaikkia kotitöitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1013786Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe543131- 793057
- 192915
- 282754
- 522472
- 192217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52145- 602138
- 591996