Miksi mollataan

Miksi ihmisi arvostellaan,jonkun horoskoopin mukaan?Aika ali arvostetua toimintaa,joka vielä yleistetään!Ihmettelen vain.Pitäs rakentaa yhteis eloa ei murentaa sitä,rakkaus puttuu.

8

1552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen ihminen.. -Rapu

      Mollatahan toki saa. Minä olen rapu ja vaikea ihminen. Senhän tiedän itsekin. Ei se haittaa vaikka muutki sen tajuaa.

      Mutta. Minua osataan rakastaakin, vaikka vaikea olenkin. Ja minä osaan rakastaa. Sellaisiakin, jotka minua ei rakasta.

      Joku uskaltaa ottaa riskin ja rakastaa rapua ja saa rakkautta enemmän kuin arvaa saavansa koskaan.

      Kova, paha ihminen on rapu, mutta tavallinen kuitenkin.

      • rapumies.

        ihan liikuttavan hyvin.Ja varmasti pätee kaikkiin ihmisiin, tähtikarttaan katsomatta.


      • silti yhdessä

        Rapumies ja veskarinainen ei varmaankaan ole mikään helppo juttu yhdessä, molemmat niin samanlaisia mutta kuitenkin niin erilaisia "oikkuttelijoita" luonteeltaan, oman tilansa vaativia ja katoavat jonnekkin omiin oloihinsa aina vähäksi aikaa. Minun ravussa on ainakin tosi ihania luonteenominaisuuksia mitä monelta muulta mieheltä puuttuu, hellä, huomaavainen, huumorintajuinen,aina auttamassa,poikamainen olemus, kulkee omia polkujaan, varsinainen selviytyjä,crazy ;-)ei ole koskaan sanonut minulle pahasti tai sanoilla loukannut, ottaa kainaloon jne. Siinä ainakin jotain rapumieheni hyviä puolia, huonot saa anteeksi niin kuin minäkin..


      • silti yhdessä kirjoitti:

        Rapumies ja veskarinainen ei varmaankaan ole mikään helppo juttu yhdessä, molemmat niin samanlaisia mutta kuitenkin niin erilaisia "oikkuttelijoita" luonteeltaan, oman tilansa vaativia ja katoavat jonnekkin omiin oloihinsa aina vähäksi aikaa. Minun ravussa on ainakin tosi ihania luonteenominaisuuksia mitä monelta muulta mieheltä puuttuu, hellä, huomaavainen, huumorintajuinen,aina auttamassa,poikamainen olemus, kulkee omia polkujaan, varsinainen selviytyjä,crazy ;-)ei ole koskaan sanonut minulle pahasti tai sanoilla loukannut, ottaa kainaloon jne. Siinä ainakin jotain rapumieheni hyviä puolia, huonot saa anteeksi niin kuin minäkin..

        Mullakin ongelmaa jousinaisen ja ravun suhde!Rapu tarvitsisi tunteita,jousinainen suoraa toimintaa.Miten tää toimis törmäyksiä tulee!Seksi pitäs olla vaan suoraa toimintaa ei viettelyksiä,kun rapu vaatis sitä?Jousinainen osaa sanova sattuvasti ja taas mennään kuoreen.


      • rapu

        moi mäkin olen rapu mä suutun jooskus tosi helposti siitä mut huamataan


      • misi63
        rapu kirjoitti:

        moi mäkin olen rapu mä suutun jooskus tosi helposti siitä mut huamataan

        mä oon kans rapu mut en suutu millään


      • thih
        misi63 kirjoitti:

        mä oon kans rapu mut en suutu millään

        sitte oot masentunun rapu joka ei välitä mistään.. ^^ *fakta tietoo*


      • misi63
        thih kirjoitti:

        sitte oot masentunun rapu joka ei välitä mistään.. ^^ *fakta tietoo*

        en tosiaan oo masentunu,ei vaa noi horoskoopit pidä paikkansa,fakta tietoo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      425
      1859
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      197
      1532
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      173
      1396
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1056
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      938
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      896
    Aihe