Miksi mollataan

Miksi ihmisi arvostellaan,jonkun horoskoopin mukaan?Aika ali arvostetua toimintaa,joka vielä yleistetään!Ihmettelen vain.Pitäs rakentaa yhteis eloa ei murentaa sitä,rakkaus puttuu.

8

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen ihminen.. -Rapu

      Mollatahan toki saa. Minä olen rapu ja vaikea ihminen. Senhän tiedän itsekin. Ei se haittaa vaikka muutki sen tajuaa.

      Mutta. Minua osataan rakastaakin, vaikka vaikea olenkin. Ja minä osaan rakastaa. Sellaisiakin, jotka minua ei rakasta.

      Joku uskaltaa ottaa riskin ja rakastaa rapua ja saa rakkautta enemmän kuin arvaa saavansa koskaan.

      Kova, paha ihminen on rapu, mutta tavallinen kuitenkin.

      • rapumies.

        ihan liikuttavan hyvin.Ja varmasti pätee kaikkiin ihmisiin, tähtikarttaan katsomatta.


      • silti yhdessä

        Rapumies ja veskarinainen ei varmaankaan ole mikään helppo juttu yhdessä, molemmat niin samanlaisia mutta kuitenkin niin erilaisia "oikkuttelijoita" luonteeltaan, oman tilansa vaativia ja katoavat jonnekkin omiin oloihinsa aina vähäksi aikaa. Minun ravussa on ainakin tosi ihania luonteenominaisuuksia mitä monelta muulta mieheltä puuttuu, hellä, huomaavainen, huumorintajuinen,aina auttamassa,poikamainen olemus, kulkee omia polkujaan, varsinainen selviytyjä,crazy ;-)ei ole koskaan sanonut minulle pahasti tai sanoilla loukannut, ottaa kainaloon jne. Siinä ainakin jotain rapumieheni hyviä puolia, huonot saa anteeksi niin kuin minäkin..


      • silti yhdessä kirjoitti:

        Rapumies ja veskarinainen ei varmaankaan ole mikään helppo juttu yhdessä, molemmat niin samanlaisia mutta kuitenkin niin erilaisia "oikkuttelijoita" luonteeltaan, oman tilansa vaativia ja katoavat jonnekkin omiin oloihinsa aina vähäksi aikaa. Minun ravussa on ainakin tosi ihania luonteenominaisuuksia mitä monelta muulta mieheltä puuttuu, hellä, huomaavainen, huumorintajuinen,aina auttamassa,poikamainen olemus, kulkee omia polkujaan, varsinainen selviytyjä,crazy ;-)ei ole koskaan sanonut minulle pahasti tai sanoilla loukannut, ottaa kainaloon jne. Siinä ainakin jotain rapumieheni hyviä puolia, huonot saa anteeksi niin kuin minäkin..

        Mullakin ongelmaa jousinaisen ja ravun suhde!Rapu tarvitsisi tunteita,jousinainen suoraa toimintaa.Miten tää toimis törmäyksiä tulee!Seksi pitäs olla vaan suoraa toimintaa ei viettelyksiä,kun rapu vaatis sitä?Jousinainen osaa sanova sattuvasti ja taas mennään kuoreen.


      • rapu

        moi mäkin olen rapu mä suutun jooskus tosi helposti siitä mut huamataan


      • misi63
        rapu kirjoitti:

        moi mäkin olen rapu mä suutun jooskus tosi helposti siitä mut huamataan

        mä oon kans rapu mut en suutu millään


      • thih
        misi63 kirjoitti:

        mä oon kans rapu mut en suutu millään

        sitte oot masentunun rapu joka ei välitä mistään.. ^^ *fakta tietoo*


      • misi63
        thih kirjoitti:

        sitte oot masentunun rapu joka ei välitä mistään.. ^^ *fakta tietoo*

        en tosiaan oo masentunu,ei vaa noi horoskoopit pidä paikkansa,fakta tietoo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe