Kyllähän kesä kiva on, mutta jos on aurinkoihottuma niin ei oo kivaa. Jo puolituntia auringossa ilman kunnon suojaa saa ihon kutiamaan ja pienille vesikelloille jotka kutisavat vietävästi ja jos raavit sen rikki niin tulehtuu.
Onhan hyviä rasvoja olemassa joissa suojaus on 99,8% ja toimivat kyllä, mutta mieluummin olen kunnolla suojaavissa asuissa (musta nahka ja farkku) jotka voi ottaa varjossa pois ja nauttia vain lämmöstä.
Aurinkoista kesää teille muille jotka siedätte siellä oloa ja olkaa munkin puolesta.
P.S. olkaa varovaisia sillä mun poistetuista luomista kahdessa on ollut melanooman esiaste. Kuulun toki suurimpaan riskiryhmään, mutta muistutipahan teitäkin.
Aurinkoihottuma
3
678
Vastaukset 3
- Liittyköhän aurinkoihottuma
luomien melanooma-taipumuksiin ?
Onko sinulla joku lääkitys, joka lisää a-ihottuma taipumusta ?
Kaikesta huolimatta, kesä-iloa ! - saman tyylinen
juttu mut onneks ei vesikelloille mene mutta,kutina on hirveetä.Nautitaan kuitenkin kesästä ja lämmöstä vaikka auringosta emme voikaan nauttia.
- oli...
Mullakin oli aurinkoihottumaa, muttei ole enää. Ei minun aurinkoihottuma noin paha ollut kuin sinulla, mutta kuitenkin, pariin vuoteen ei ole ollut enää mitään ongelmia.
En oikein tiedä, mistä se johtuu. Ainoat asiat, jotka ovat muuttuneet, ovat hoitavan astmalääkkeen ja nenäsumutteen sekä omega-3-tabelttien päivittäinen käyttö.
Luulisin, että suunnilleen samaan aikaan, kun aloin noita kaikkia kolmea käyttämään päivittäin, oli myös ensimmäinen ongelmaton kesä. Eikä sen jälkeen ole tarvinnut kutista auringossaolon jälkeen.
Pari ihonhoitokeinoa olen kuullut, joita voisit kokeilla. Oliiviöljyllä on todettu olevan ihon vaurioita korjaava vaikutus. Rodoksella puolestaan paikallinen opas kertoi, että he laittavat palaneelle iholle luonnonjugurttia. En siis tiedä auttavatko nuo sinua, mutta sinuna kokeilisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 721366
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587