Olisin

kysellyt

mielipiteitä. Tapasin viime vkl mukavan neitsyt miehen.Vietettiin yö yhdessä, puhnroita emme vaihtaneet ehkä siksi että annoin ymmärtää etten ole kiinnostunut enemmästä. Nyt kuitenkin kaduttaa, ikäeroa meillä 12v ja välimatkaa sata km.Onko neitsytmies ns helppo nakki, menee sänkyyn kenen kanssa tahansa sen enempää miettimättä. Toivookohan kuulevansa minusta vielä kun meillä hyvin synkkasi, uskallanko ottaa yhteyttä? nron saisin puolitutun kautta.

3

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan :)

Olen neitsyt-nainen. Me neitsyet emme ole kovin vaikeita nakkeja ainakaan... kyllä suht. helposti hyppäämme sänkyyn, mutta emme kenen tahansa kanssa silti. Joten sanoisin, että kyllä sinulla toivoa on, ota ihmeessä yhteyttä tähän mieheen.

Tosin tulee tässä myös mieleen, että miehethän ovat miehiä, eli he eivät ehkä sitoudu näissä jutuissa niin tunnepitoisesti, joten ota tämäkin realitetti huomioon... onnea yritykselle!

• vastauksesta.

Tämä mies oli bongannut minut jo aiemmin samana päivänä useamman sadan joukosta ja illalla tapasimme uudelleen. Onko neitsyt niin ujo että vaikka olisi jostain kiinnostunut ei uskalla edetä? Vaikea sanoa missä mielessä sitten on kiinnostunut kun ulkoisesta olemuksesta ja kohteliaasta käytöksestä on vähän vaikea lukea. Voisiko pelästyä sitä että useaan otteeseen sanoin että tarvitsen omaa rauhaa ja yksinäisyyttä ajoittain ja että sitoutuminen pelottaa? Tosi hyvin tulimme juttuun, jotenkin tuntui luentevalta. Jos neitsyt menee sänkyyn tarkoittaako se sitä että on kuitenkin jossain määrin kiinnostunut ihmisestä ei pelkästään seksistä?

• rohkeasti vaan!
        vastauksesta. kirjoitti:

Tämä mies oli bongannut minut jo aiemmin samana päivänä useamman sadan joukosta ja illalla tapasimme uudelleen. Onko neitsyt niin ujo että vaikka olisi jostain kiinnostunut ei uskalla edetä? Vaikea sanoa missä mielessä sitten on kiinnostunut kun ulkoisesta olemuksesta ja kohteliaasta käytöksestä on vähän vaikea lukea. Voisiko pelästyä sitä että useaan otteeseen sanoin että tarvitsen omaa rauhaa ja yksinäisyyttä ajoittain ja että sitoutuminen pelottaa? Tosi hyvin tulimme juttuun, jotenkin tuntui luentevalta. Jos neitsyt menee sänkyyn tarkoittaako se sitä että on kuitenkin jossain määrin kiinnostunut ihmisestä ei pelkästään seksistä?

Varmaankin kaipasit ennemminkin vastausta miehiltä, mutta laitanpa minäkin omat ajatukseseni tänne vaikka nainen olenkin :)

En koskaan mene sänkyyn jos mies ei missään määrin kiinnosta minua. En todellakaan pelkän seksin takia! Mutta... Voin toki olla kiinnostunut tyypistä... sen hetken..mutta en enää huomenna. Tosin, jos oikeen synkkaa niin saatetaan tapailla silloin tällöin, joskus heistä jää hyviä ystäviä useiksi vuosiksi =:o)
        Tsemppiä neitsytmiehen valloitukseen! Kerran täällä vaan eletään! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe