Mitä istuttaisin kärhöjen juurelle? ..jostain luin että ei saisi aurinko päästä suoraan porottamaan siihen..
Paikka on oikein aurinkoinen, ehdotelkaa jotain, itse en juurikaa kukkia/kasveja tunne :(
Mitä juurelle?
6
1618
Vastaukset
- minulla
Voih, matalia kasveja on vaikka millaisia ja siinä on lähinnä kyse kasvattajan makutottumuksista mikä on nättiä ja mikä ei ja millainen sopii noin kokonaisuutta ajatellen. Mutta itselläni on matalakasvuisia japanin angervoja, kuunliljaa ja kevätkaihoa.
- mieleen tulee
Juurelle voi laittaa vaikkapa kesäkukkia,orvokkia annansilmää,hopealehteä,neilikkaa..aivan mitä vain.Tietysti sellaisia jotka menestyvät auringossa.
- miten on
voisiko kärhön istuttaa puun juurelle, kasvamaan runkoa pitkin ylös?
- ellit
Tottakai voi istuttaa,meidän pihassa menee vähän joka puuta pitkin joku köynnös,kärhöjä, hortensiaa,villiviiniä,piikkikurkkua,köynnöspinaattia ja humalaa. Alkuun pitää laittaa vaikkapa kanaverkko ja naruja,sitten kiipeävätkin jo oksilla.
- mammales
ellit kirjoitti:
Tottakai voi istuttaa,meidän pihassa menee vähän joka puuta pitkin joku köynnös,kärhöjä, hortensiaa,villiviiniä,piikkikurkkua,köynnöspinaattia ja humalaa. Alkuun pitää laittaa vaikkapa kanaverkko ja naruja,sitten kiipeävätkin jo oksilla.
minulla on kevätpikkusydäntä, se kukkii koko kesän ja kasvattaa nopeasti tuuhean pensaan suojaksi
- kärhöihin hurahtanut
Mulla on kaksi sinistä alppikärhöä ja keskellä valkoinen "summer snow". Eteen ostin juuri sinikukkaista pensaskärhöä jota voi tukea muutamilla ristikkäisillä kepeillä ja osa saa mennä maata myöten. En ennen tiennytkään että on tuollaisiakin kärhöjä! Matala kärhö siis korkealle kurottavan suojana juurella.
En tiedä kuinka onnistuu. Ensi kesänä olen viisaampi. Toivottavasti talvehtivat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185