Saako mopolla ajaa Iisalmen ohi menevällä ohitustiellä?
Saako..?
17
2069
Vastaukset
- mikään moottoritie
ole.Saa.
- zcxv<zcx
Itse asiassa minulla on kuva, että ei saa ajaa, vaikka ei moottoritie olekaan. Muistaakseni 125 kuutoinen "pienin" millä saa ajaa.
- eiei
zcxv<zcx kirjoitti:
Itse asiassa minulla on kuva, että ei saa ajaa, vaikka ei moottoritie olekaan. Muistaakseni 125 kuutoinen "pienin" millä saa ajaa.
Ei kävellä, pyöräillä, mopoilla.
- Anonyymi
zcxv<zcx kirjoitti:
Kellä nyt tuosta pienempiä mopoja enää onkaan.
Vaikkakin osin kaksikaistainen, saa ajaa kuten myös traktorilla. Osalla matkaa on pyörätie,jossa lie mopoilu sallittu.
- Volmar K.
EI!
- kuka sillä baanalla
saa ojaa, mutta olen nähnyt siellä menijöitä: traktori paskakuorma, mopoja, moottorikelkka se meni yli!, rekka, paku, kolmipyöräinen motskari, ja eilen meni kilpapolkupyöräilijöitä.
Sekä ne muut tavalliset moottorilliset prutkuttajat.!! - jooseppiap
Taitaa löytyä liikennemarkki siitä rampilta. katso linkistä merkki 324
http://alk.tiehallinto.fi/www2/liikennemerkit/kielto_ja_rajoitusmerkit1.htm- Anonyymi
Mutta entäs jos ei tulekaan rampin kautta, vaan on ajamassa tietä suoraan joko etelän tai pohjoisen suunnasta? Siellä tien varrella ei käsittääkseni mitään kieltomerkkejä ole. Eli tämänhän voisi myös ymmärtää niin, että mopoilu on kielletty pelkästään sillä rampin osuudella.
- Anonyymi
Ainaki traktorit ajelee
- Anonyymi
Eikös siellä ole vain polkupyörä ja kävelykielto.
- Anonyymi
Saa.
- Anonyymi
Mopolla saa ajaa jos mopossa moottoripyörän moottori eikä valoja lainkaan saati sitten rekisterikilpeä ja kuskilla korttia.
- Anonyymi
Onko silloin oltava tunneälybiljardi pelijakso varmanpäälle takaperinratsastettu ja vain omarahka mukana.
- Anonyymi
Ei tietysti saa ajaa, tieliikennelain mukaan ohitustiellä on mopoa kuljetettava työntäen.
- Anonyymi
Entä jos on menossa rahkaa ostamaan.
- Anonyymi
Saako ajaa jos tiellä on raakkuja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319