Otetaan vastaan etelä-suomen alueelta tietoja yrityksistä ja torppareista ketkä maksaa tessinmukaisen liksan siis mukaanlukien päivärahat ja lisät ihanniinkuin ne "aikuisten oikeesti" kuuluis maksaa.Odotan mielenkiinnolla kommenttejanne aiheesta.Kiitos jo etukäteen.
Etelä-Suomen
9
4760
Vastaukset
- oo ikinä
ollukkaa tai jos non ni ei siel juur vaihdu porukka ja jos vaihtuu ni tutuille menee ne hommat.
- toyphy
TELJÄ,Auramaa. Tässä kaks "reilua", toisinpäin olis lista paljon pidempi. Jatkakaa muut.
- tes?
Lisää firmoja kehiin vaan! Ja voidaanhan niitä listata toiseenkin suuntaan niin saadaan homma mielenkiintoisemmaksi!!
- ja niiiin?
tes? kirjoitti:
Lisää firmoja kehiin vaan! Ja voidaanhan niitä listata toiseenkin suuntaan niin saadaan homma mielenkiintoisemmaksi!!
Mitä vittua tää suo kiinnostaa?
- maksaa...
...Akt;n tessin mukaan. Esim. Transpoint, Schenker,
Kelpo ja Kaukokiito,(Ilmari Lehtonen).- kunnolliset
Itse maksan TES-mukaan, hain kahta miestä jouduin hakeen kuukauden ennen kun löyty oli mollissa niin monta muutakin paikkaa tarjolla, monet soittajat oli Tes-palkoilla, mutta saivat vielä enemmän ylitoitä kun mitä lupasin.
Oli myös paljon kysyjiä jotka ei tulleet sovittuun tapaamiseen tai sovittuna päivänä töihin. - kuka edes
kunnolliset kirjoitti:
Itse maksan TES-mukaan, hain kahta miestä jouduin hakeen kuukauden ennen kun löyty oli mollissa niin monta muutakin paikkaa tarjolla, monet soittajat oli Tes-palkoilla, mutta saivat vielä enemmän ylitoitä kun mitä lupasin.
Oli myös paljon kysyjiä jotka ei tulleet sovittuun tapaamiseen tai sovittuna päivänä töihin.viittii tessin palkalla edes töitä tehdä? eihän sillä elä....
- niin...
kuka edes kirjoitti:
viittii tessin palkalla edes töitä tehdä? eihän sillä elä....
onneks joillekkin maksetaan tes hyvän miehen lisää
- ....
15€/ tunti 30€ päiväraha ?? Muuten tes sopimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667