teki taas mahtavan kukkasadon...kerron kuinka monta kunhan saan laskettua...
mun kuolanpioni
5
1464
Vastaukset
- ja kuolanpioniasi :)
Viime vuonna niitä kukkia taisi olla pitkästi toistasataa. Ja meillä oli viime vuonna 7 kukkaa.
Nyt meillä on "peräti 24 kukkaa" - hurja parannus vuodessa. Pioni todella viihtyy nykyisessä paikassaan. Koskahan meilläkin tulisi noita yli sadan meneviä määriä...?
Kuinka suuren neliömäärän kuolanpionisi nyt peittää? Meillä tuo on noin 0,7 neliömetrin kokoinen.- juuso
"vain" 90 kukkaa (viime vuonna 112). Jaah..neliömäärän...vaikea sanoa se on sellainen 1,5 metrinen puska, 1 x 1,5 metriä kanttiinsa
- kukkamäärä
yhdelle pionille, ja vielä niin kauniille.
Miten hoitelet pioniasi, kun se noin kukoistaa?- juuso
en mitenkään hoida..sattui ilmeisesti vain otollinen, aurinkoinen paikka.-
- odottelua
juuso kirjoitti:
en mitenkään hoida..sattui ilmeisesti vain otollinen, aurinkoinen paikka.-
se pioninkasvatus lähinnä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849