Chat - Riippuvuus

Apix.xEllen

Miksi menet Chat-Huoneeseen? Mitkä ovat syysi kirjautua sisään?

Onko Chat-rivit Sinulle mukavaa ajanvietettä, syntistä addiktiota vai seuranhakua?

Kuvitteletko Chat-nimimerkkien taakse ihmisille kasvot, luonteen ja eletyn elämän Hänen sanojensa ja Chat-käyttäytymisensä perusteella?

Onko Chat Sinulle elämää suurempi asia, huomattava osa elämästäsi vai pikkujuttu muiden aktiviteettien rinnalla?




**********************
Jotta aloitukseni ei olisi pelkkiä kysymyksiä täynnä, aloitan itse vastaukset!

...
Vietän aikaani sätissä sanaillen, kuitenkin olen itse omana itsenäni mukana Chat-softassa. Tunteeni tulevat kirjaimieni kautta peliin mukaan.

Kirjautumiseni huoneeseen tapahtuu lähinnä siitä syystä, että haluan höpöttää ... kaikenlaista, kaikenlaisten ihmisten kera. Jutella, keskustella, Sättäillä :D

Chat-rivittelyni on minulle ..yleensä.. mukavaa ja hauskaa ajanvietettä, mukavien ihmisten parissa. Jokainen ihminen osaa olla kiva, jos haluaa...

Chat-Nimimerkkien takaa löytyy aina tunteva ihminen. Jokaisen lauseen taakse kätkeytyy paljon. Kuvittelen ja hahmottelen Sättäreistä usein, heidän sanansa paljastavat liikaakin,,, aivan liikaa... Usein en edes halua nähdä sitä mitä aivoni ajattelevat, toisinaan pystyn olemaan ajattelematta,,,, Chat on kuitenkin edelleenkin erittäin vaikuttava vuorovaikutus-väline mielestäni.

Nykypäivänä chat on elämässäni iso osa.
Tämä johtuu arvostuksestani ihmisyyttä kohtaan.
Ei chat ole olematon bittiavaruuden osa.


Ihmiset sen huoneen ilmapiirin tekevät,

jokainen omalta osaltaan.

**********************

2

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mix

      En ole ikinä päässyt chattailuun sisälle, mutta nettiriippuvainen minusta on tullut. Uutisten lisäksi seuraan muutamaa ketjua ja minulla on pakonomainen tarve vilkuilla onko minulle vastattu. Teen myös töitä netissä ja aina kun iskee laiskuus, tulee hankala paikka tai vaikea tehtävä, huomaan karkaavani lukemaan niitä ketjuja. Tapani on pirullinen ja häiritsee itseäni. Se on myös täysin hyödytön. Ehtisin hyvin lukea jutut kerran illalla, mutta kun joka välissä tuppaan lukemaan ja vastailemaan jopa ihan idioottimaisiin kommentteihin. Olen toki saanut asiallaistakin vuoropuhelua aikaiseksi, mutta vähemmän.

      • Anonyymi

        Tuttua tuo nettiriippuvuus, vaikka se ilmenee minulla vähän eri tavalla. Samoin kuin sinä, tiedostan sen ja näen, ettei siitä ole muuta kuin haittaa, mutta en ole päässyt siitä eroon yrityksistäni huolimatta.

        Joku aika menee hyvin, mutta sitten repsahdan ja netin käyttöajan viikkoraportissa näkyy joinakin päivinä hävettäviä tuntimääriä. Syytän itseäni ja yritän skarpata. Onnistun ja repsahdan... Välillä en jaksa välittää.

        Yksin tämä ei taida onnistua. Ja pitäisi löytää jotain muuta tilalle niihin hetkiin, kun repsahtaa. Pakenemista ja yksinäisyyden täytettähän tämä paljolti on. Tavoistaan on vaikea päästä eroon. Helpompi olisi ollut jarruttaa silloin alussa. Ja kyllä teinkin niin, mutta missähän vaiheessa tästä tuli tällaista...? Jäin koukkuun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe