On varmaan huippu kiikari kyseessä?
Vastaukset 5
- huonoinpia
se on perus 50e kiikari. tasco proghorn 3-9x40 on paljo parempi.
- tarkkaampuja
Jos kerran kin rahat riittää, niin leopold loppuiäksi!!! saatana suohon kaikki wiiwerit ja burrisit ja mitä niitä paskoja onkaan...nimimerkki kokemusta on. Kakskymmentä vuotta sitten ostin tikan päälle 2*7 variaapelin, eikä ole senjälkeen tarvinnut ruuvveja rassaella... Ja tämä on tosi.
Hinta/laatu on ihan kohdallaan.Parikymmentä vuotta on hirvikiväärin päällä moitteettomasti palvellut.Taidettiin kyllä silloin tehda USA:ssa. Nykyään tulevat samasta Kiinalaistehtaasta kuin nuo Tasco Proghornitkin.Vertaa näkökenttää samalla suurennuksella.Riittävän hieno ristikko myös linnustuskäyttöön.
- Tsetzenin Ivan
miul onnii Bushnelli 4-12 x 50 Sportwiewwi. Usot sie. Oiva pel. Kestänt hernepyssy .308 Winsulilla tolkuttomast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510