eli millainen olet?
26.4 onko muita. millainen olet
6
1289
Vastaukset
- härkyli
Korkea moraali, mutta mikään ei järkytä. Vähän hidas välillä ja kyltymätön.
Pitkä pinna.- 9768
samoilla linjoilla.lisäisin vielä,että rehellinen(joskus liiankin..),omistushaluinenkin olen,materialisti,jalat maassa,teen mitä käsketään,mutta olen huono pomottelemaan muita.tässä tuli nyt jotain.mites itse?
- tyypillinen härkä??
Olen varmaankin aika tyypillinen härkä, aika moni "piirre" sopii minuun...
Olen aika jääräpäinen, mutta myös kiltti ja rehellinen. Olen herkkä ja taiteellinen. Tärkeimmät tuli tässä kerrottua....
Millainen itse olet? - Nimetön
olen iloinen elämän myönteinen.rehellinen.tunnollinen.säälivä.mutta myös suutuessa sanon välillä liiankin paljon ja painavaa.
- ...meitä..
...ollaan aivan kamalia mutta niin ihania...:)
- Tiikerin vuonna
Rehellinen, ei kuitenkaan halua loukata toista, hyvä keskustelija ja kuuntelija, empaattinen. Saa helposti ystäviä. Monipuolisia harrastuksia; liikunnallinen.
Mukavuuden haluinen ja saamatonkin aika-ajoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883445Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253053- 512952
- 592803
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112